wentylator rzezi

Data: 2009-05-17 11:28:08
Autor: $M$
wentylator rzezi
witam,

od kilku tygodni powoli odchodzi wentylator. przedmuchalem powietrzem, nie
pomoglo. w tej chwili brzmi jakby dogorywal, lekko buczy a co jakis czas zwalnia
z glosnym rzezeniem.

poniewaz jest to wiatrak na karcie graficznej (Hercules Prophet All in Wonder),
nie wydaje mi sie zeby dalo sie go latwo wymienic. czy mam racje?

jakies pomysly jak uratowac przyjaciela? z gory dziekuje.

pozdr, rdx

Kartę graficzną w łapkę i marsz na giełdę komputerową! ;-)
Jak się pośpieszysz, to jeszcze zdążysz.
(Jeżeli dobrze pamiętam jesteś z DC)
Po prostu trzeba dobrać jakiś wiatrak pasujący do Twojego radiatora,
a najlepiej zrobić to z kartą - można od razu sprawdzić czy pasuje.
$M$

wentylator rzezi