wersja PAL

1 Data: Styczeń 29 2010 10:39:08
Autor: Kapsel
wersja PAL

Jestem nowy w konsolach, więc nie bijcie ;]

Szukam sobie używki GTA4 i trafiłem na aukcję, gdzie napisane jest że gra
jest w wersji PAL.
Co to oznacza? Rozdzielczość jest dla małych telewizorów? Znaczy dla
większych (dajmy fullHD) będzie to "wyrób niepełnowartościowy"? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

2 Data: Styczeń 29 2010 10:46:29
Autor: Katanka
Re: wersja PAL
Kapsel wrote:
[...]

Werska PAL to wersja dla Europy/Australii.

Nie wiem jaką kosnolę masz, ale w przypadku PS3, to czy jest PAL, czy NTSC-US lub NTSC-J, nie ma najmniejszego znaczenia. Wszystko działa, bo kosnola nie ma blokad regionalnych na gry. W przypadku gdy masz Xboxa360 to przy zakupie gier w wersji NTSC-US i NTSC-J musisz zerknąć czy gra ma blokadę regionalną czy jej nie ma (sa specjalne strony do tego). Gra z blokadami reionalnymi nie wystartuje na Xboxie, który ma inny region niż gra. w przypadku Xboxa360 bezpieczniej jest zawsze kupowac wersje PAL.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

3 Data: Styczeń 29 2010 10:56:44
Autor: Kapsel
Re: wersja PAL
Fri, 29 Jan 2010 10:46:29 +0100, Katanka napisał(a):

[...]

PeSkę nabyłem, więc problemu nie ma ;)
Dzięki za wyjaśnienie.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

4 Data: Styczeń 30 2010 04:44:38
Autor: @dams
Re: wersja PAL
PeSkę nabyłem, więc problemu nie ma ;)

widać że się nie znasz na tym

5 Data: Styczeń 30 2010 09:25:52
Autor: Kapsel
Re: wersja PAL
Sat, 30 Jan 2010 04:44:38 +0100, @dams napisał(a):

PeSkę nabyłem, więc problemu nie ma ;)

widać że się nie znasz na tym

Zaś Ty, widać nic ciekawego do powiedzenia nie masz.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

6 Data: Styczeń 30 2010 09:34:39
Autor: Katanka
Re: wersja PAL
Kapsel wrote:
Sat, 30 Jan 2010 04:44:38 +0100, @dams napisał(a):

PeSkę nabyłem, więc problemu nie ma ;)

widać że się nie znasz na tym

Zaś Ty, widać nic ciekawego do powiedzenia nie masz.

Jak idzie o fanbojowanie klockowi to ma :)