wersje językowe gier w NDS

Data: 2010-01-15 09:51:49
Autor: pwk
wersje językowe gier w NDS
Czy na rynek wypuszczane są gry do NDSa tylko w jednym języku? np
niemieckim?
Czy to są wersje jednak wielojęzyczne, które dobierają same język według
konsolowego.
Pytam, bo nie wiem, czy mogę zamawiać gry w wersji niemieckiej skoro
brak wyraźnego info, że jest tez w grze angielski...

Data: 2010-01-15 05:16:05
Autor: SzalonyKapelusznik
wersje językowe gier w NDS
On 15 Sty, 09:51, pwk <pwknieistni...@wp.pl> wrote:
[...]

Niemcy maja tak że jesli sami tlumaczą to zostaje tylko ich jezyk w
grze. Jesli gra jest tlumaczona "zewnetrznie" poznac to po tym ze ma
informacje czy posiada tez inne wersje jezykowe.

wersje językowe gier w NDS