weryfikacja

Data: 2009-07-17 22:39:15
Autor: cp
weryfikacja
Witam,

jak dzwonie do banku, posrednika finansowego(OF), etc w celu dokonania
czynnosci zwizanych z moim np kontem/rachunkiem/etc to podlegam
procesowi weryfikacji (kody dostepu/ nazwisko panienskie matki, numery
PESEL, dowodu, etc, etc - najrozmaitsza kombinacja). Ten proces
rozumiem i akceptuje.

Czasem jednak wystepuje sytuacja odwrotna - to do mnie w/w dzwonia (w
roznych celach).

Pytaja sie mnie o imie, nazwisko (potwierdzam) i pytam o co chodzi -
na to zwykle slysze, ze musza mnie zweryfikowac i zaczynaja zadawac
pytania szczegolowe - najczesciej o tzw "wrazliwe dane osobowe".

"PĂłl" biedy jesli numer telefonu na komorce mi sie "wyswietla" i jest
mi znany, ale czesto dzwonia z numeru, ktory sie nie prezentuje.

Gdy probuje ich zweryfikowac, to zwykle skutkuje to bardzo szybkim
zakonczeniem rozmowy bez rowizazania sprawy.

Pytanie mialbym proste - jak zweryfikowac np bank dzwoniacy do mnie,
jesli w ogole jest to mozliwe.

Pytac ich np o ilosc rachunkow ktore posiadam, czy tez moze (to juz
zart) o nazwisko panienskie matki P.T. Prezesa banku ??? :-) :-) :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-07-17 22:46:56
Autor: rafal
weryfikacja
cp pisze:

Pytanie mialbym proste - jak zweryfikowac np bank dzwoniacy do mnie,
jesli w ogole jest to mozliwe.

Najlepsza i jedyne przeze mnie stosowana metoda - poinformować bank, że ma idiotyczne metody kontaktu z klientem, wysłać na drzewo a następnie się rozłączyć.

Data: 2009-07-17 23:05:19
Autor: WG
weryfikacja
cp pisze:

Pytanie mialbym proste - jak zweryfikowac np bank dzwoniacy do mnie,
jesli w ogole jest to mozliwe.

W mBanku zdefiniowałem sobie "tajne" hasło i jak dzwonią z ofertą to pytam o nie i dopiero gdy padną te magiczne słowa, kontynuujemy rozmowę :)

Pozdrawiam W.

Data: 2009-07-17 23:21:23
Autor: BK
weryfikacja
On 17 Lip, 23:05, WG <woj...@interecho.com> wrote:
cp pisze:

> Pytanie mialbym proste - jak zweryfikowac np bank dzwoniacy do mnie,
> jesli w ogole jest to mozliwe.

W mBanku zdefiniowałem sobie "tajne" hasło i jak dzwoni± z ofert± to
pytam o nie i dopiero gdy padn± te magiczne słowa, kontynuujemy rozmowę :)

Pozdrawiam W.

Aye - w Aliorze jest tez taka opcja - ustawiasz osbie haslo i mozesz
ich zewryfikowac.

Data: 2009-07-18 08:56:34
Autor: Wemif
weryfikacja
WG <wojtek@interecho.com> wrote:

W mBanku zdefiniowałem sobie "tajne" hasło i jak dzwoni± z ofert± to pytam o nie i dopiero gdy padn± te magiczne słowa, kontynuujemy rozmowę :)

W którym menu się to ustawia?

a.

Data: 2009-07-19 01:22:03
Autor: WG
weryfikacja
Wemif pisze:

W mBanku zdefiniowałem sobie "tajne" hasło (...)

W którym menu się to ustawia?

ja zrobiłem to przez party line i obawiam się, że innego sposobu nie ma,
przy czym może to być dowolne zdanie, u mnie jest nawet trochę seksistowskie i mam duży ubaw kiedy na moje ż±danie wymawiaj± je naganiaczki płci żeńskiej :)))

Pozdrawiam W.

Data: 2009-07-18 00:22:33
Autor: witek
weryfikacja
cp wrote:

Pytanie mialbym proste - jak zweryfikowac np bank dzwoniacy do mnie,
jesli w ogole jest to mozliwe.

Poprzez wyslanie na drzewo.

Data: 2009-07-18 09:51:21
Autor: Bogdan
weryfikacja
Jeżeli mi się nie wy¶wietla numer telefonu z banku,
to pnatychmiast przerywam rozmowę i nie
dopuszczam do jakiejkolweiek weryfikacji.

Bardzo często telefonicznie odpowiadaj± na reklamacje
które to miały zawierać odpowiedĽ pisemn± na
adres domowy.

Data: 2009-07-18 10:08:24
Autor: mysiar
weryfikacja
ja bym ich od razy wysłał na drzewo, nie podaje nikomu żadnych swoich danych jeżeli to ktoś do mnie dzwoni

Data: 2009-07-18 11:52:13
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
weryfikacja
Dnia Fri, 17 Jul 2009 22:39:15 +0200, cp napisał(a):

Pytanie mialbym proste - jak zweryfikowac np bank dzwoniacy do mnie,
jesli w ogole jest to mozliwe.

Ja to robię tak:
- pytam o 3 ostatnie cyfry mojego nr PESEL
- pytam o 3 literę nazwy ulicy miejsca mojego zameldowania
- jak składałem wniosek przez telefon, to dostałem numer wniosku i temu co
oddzwonił zadałem pytanie o ten numer... i... NIE ZNAŁ (!!!!) więc wysłałem
go na drzewo, mówi±c, aby ustalił ten numer i zadzwonił jeszcze raz...
zadzwonił za 5 minut i wszystko było OK.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php