Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych

weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych

Data: 2013-10-15 20:49:18
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:39:53 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):

Banki weryfikuja klienta przez odpytywanie z danych osobowych, a nasze dane
osobowe są w tylu miejscach, że ktoś nieuczciwy łatwo się zweryfikuje na
infolinii i przejmie kontrolę nad kontem.

Niektóre banki weryfikują dodatkowo odpytując z posiadanych lub nie
posiadanych produktów bankowych. Osoba która weszła w posiadanie danych
osobowych nie znająca stanu posiadania w danym banku... nie zweryfikuje się
pozytywnie.

Co o tym sądzicie ?

tak.
powinni zadawać np. minimum 3 pytania, w przypadku jednej błędnej
odpowiedzi dodatkowe... 2 błędne odpowiedzi powinny wynik weryfikacji określać jako NEGATYWNY

aby taki ktoś nie przejął kontroli nad kontem i nie dzwonił co chwilę
licząc że trafi na innego konsultanta, to taka weryfikacja powinna być
możliwa nie częściej niż co 24 godziny


--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/album4/Mokotow/index.php

weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona