weryfikacja klienta w PekaoSA

Data: 2020-06-14 14:51:59
Autor: Arek
weryfikacja klienta w PekaoSA
monikaglowacka1993@gmail.com napisał(a) w wiadomości: ...
Byłam w PekaoSA w sprawie wpłaty gotówkowej w imieniu osoby trzeciej na rachunek firmy
ubezpieczeniowej co ma rachunek w PekaoSA. Przyszła moja kolej,
usiadłam przed okienkiem podałam kartke z danymi do wpłaty, mój dowód osobisty i
gotówkę i czekam. Niby operacja prosta, ale Pani kasjerka klikała, klikała trzymając mój
dowód osobisty w ręku w końcu zadała pytanie:
- Pani ma u nas rachunek ?
- Nie mam.
- ale miała Pani ?
- Miałam.

w końcu przyjęła wpłatę. Całośc operacji trwała ok. 20 minut. Po przyjęciu wpłaty,

"Kiedy właściciel First Security Co. Marriner Eccles spostrzegł pewnego ranka w 1932
r., że tłum mieszkańców Ogden szturmuje sąsiedni bank Ogden State, pojął, że
nadszedł dzień próby. Zebrał personel i każdemu przydzielił zadania. Najbardziej
odpowiedzialną rolę - tak jak niegdyś gubernator Banku Anglii John Hanger - powierzył
kasjerom. Będziecie wypłacać pieniądze. Ale będziecie wypłacać bardzo powoli -
instruował ich. Znacie wielu właścicieli wkładów z widzenia i w przeszłości nie
musieliście sprawdzać ich podpisów, ale dziś, kiedy przyjdą tu ze swoimi książeczkami
wkładowymi, żeby zamknąć swoje rachunki, będziecie każdemu z nich sprawdzać wzór
podpisu. I nie śpieszcie się z tym - mówił."

  Teraz sytuacja jest odwrotna - większe banki mają pod dostatkiem pieniędzy,
nie spieszą się z przyjmowaniem wpłat  :)
Popyt na kredyty mały. A jak zabraknie gotówki to Glapiński każe jeszcze
więcej dodrukować.

" Potem przypomniał sobie trik z ,,Silberzugiem",
więc zadzwonił do oddziału Fed w Salt Lake City, prosząc o szybkie wysłanie furgonu
wyładowanego gotówką, z której obiecał nie uszczknąć ani centa. Późnym popołudniem
worki pełne dolarów wyładowano z furgonu i strażnicy przepychali się z nimi przez tłum
do budynku First Security Co. Wówczas Eccles wspiął się na kontuar i przyrzekł
zaspokoić wszystkie roszczenia klientów, zaś ich wkłady wypłacać bez przerwy.
Wtedy zmęczeni staniem cały dzień w kolejce ludzie po prostu rozeszli się do domów."

poinformowała, że są korzystne pożyczki.

no właśnie

Arek

weryfikacja klienta w PekaoSA