wesele, wesele a tu

Data: 2011-04-29 15:01:04
Autor: Bou
wesele, wesele a tu
Data: 2011-04-29 13:42:19
Autor: obserwator
wesele, wesele a tu
Bou <bek@at.pl> napisał(a):
http://www.rp.pl/artykul/650672.html

tak wlasnie wybiera sie w PO.

--

Data: 2011-04-29 06:55:15
Autor: matador
wesele, wesele a tu
On 29 Kwi, 15:42, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

tak wlasnie wybiera sie w PO.

Korupcja wyborcza powinna być karalna najwyższymi wymiarami kar. 25
lat lub dożywocie.
Skandal wałbrzyski jest najlepszym dowodem na to, że w Polsce w 1989
roku nie odbył się żaden "przełom". Targowica to była. PO jest
kontynuatorką najgorszych partii totalitarnych.

matador.

Data: 2011-04-29 15:19:04
Autor: obserwator
wesele, wesele a tu
matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a): Korupcja wyborcza powinna być karalna najwyższymi wymiarami kar. 25
lat lub dożywocie.
Skandal wałbrzyski jest najlepszym dowodem na to, że w Polsce w 1989
roku nie odbył się żaden "przełom". Targowica to była. PO jest
kontynuatorką najgorszych partii totalitarnych.

przede wszytkim totalny zakaz udzialu w czynnej polityce i wysoki wyrok finansowy.

PO w takiej jak obecnie postaci, musi byc zmieciona z wywalona na smietnik historii, a winni obecnej sytuacji polityczno-ekonomicznej, postawieni przed
sadem. PO pod sad ! - tak jak zadaja Polacy.

Data: 2011-04-29 09:01:27
Autor: matador
wesele, wesele a tu
On 29 Kwi, 17:19, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

PO w takiej jak obecnie postaci, musi byc zmieciona z wywalona na smietnik
historii, a winni obecnej sytuacji polityczno-ekonomicznej, postawieni przed
sadem.

Zachęcajmy znajomych i sami zapisujmy się jako mężowie zaufania PiS w
komisjach wyborczych. Musimy demokratycznymi metodami pokonać tę
skorumpowaną PO - bandę.

matador.

Data: 2011-04-29 16:16:17
Autor: obserwator
wesele, wesele a tu
matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a): Zachęcajmy znajomych i sami zapisujmy się jako mężowie zaufania PiS w
komisjach wyborczych. Musimy demokratycznymi metodami pokonać tę
skorumpowaną PO - bandę.

 tak wlasnie postepuja ludzie ktorzy rozumieja jak powaznym zagrozeniem dla Polski jest PO i SLD. Wkleilem wlasnie link do teskstu osoby,ktora dziala na swoim terenie z ogromnym sukcesem. Tlumaczy cierpliwie otumanionym przez postkomunistczne masmedia, jak wazna walka teraz sie rozgrywa.

http://nicek.nowyekran.pl/post/12322,tymczasem-zegnam-wszystkich

Siec sluzy glowie do naglasniania oszustw ekipy rzadzacej Polska, cala dzialanosc musi sie odbywac poprzez bezposredni kontak z ludzmi otumanionymi.

Warto przeczytac jego komentarze, bo to madry gosc.

Data: 2011-04-29 09:29:32
Autor: matador
wesele, wesele a tu

================================================================>
[...]

Ja od 3-go maja mam zamiar propagować wśród wszystkich moich
przyjaciół i znajomych demokratyczne sposoby, które doprowadza do
pozbycia się wrzodów PO z naszego Kraju.

Pozdrawiam.

matador.

Data: 2011-04-29 16:50:13
Autor: obserwator
wesele, wesele a tu
matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a): Ja od 3-go maja mam zamiar propagować wśród wszystkich moich
przyjaciół i znajomych demokratyczne sposoby, które doprowadza do
pozbycia się wrzodów PO z naszego Kraju.

to bardzo wazne, aby zmian dokonac metodami demokratycznymi (bez rozlewu krwi).
Warto zobaczyc jak doszlo do zmian na Wegrzech.Oni tam mieli podobne problemy z postkomuchami. Na Orbana pluto i go nienawidzono,tak jak Kaczynskiego.

Na szczescie w pore sie opamietali.

Istnieja sluszne obawy, ze przy obecnych problemach w ktore wpedzil Polske rzad Tuska, zacznie narastac niezadowolenie i spora czesc spoleczenstwa nie rozumie obecnej sytuacj.

Problemy nasila sie po wyborach. Niezadowolenie spoleczne moze sie skumulowac i doprowadzic do zejscia politykina ulice. Niektorzy psychopaci i radykalowie tylko na to czekaja. --

Data: 2011-04-29 20:15:08
Autor: Jaksa
wesele, wesele a tu
On Fri, 29 Apr 2011 18:50:13 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Niepodobne problemy. U nas jest to dodatkowo zydokomuna, silniejsza niz
postkomuna i napewno szkodliwsza, szczegolnie dla umyslow mlodych.

Na Wegrzech mieli swoja gwardie. Widoczna, glosna i z zapleczem spolecznym.
My nie i na razie po tym co zrobil Giertych z MW trudno ja sobie nawet  wyobrazic.

Czasem nawet mysle, ze MW i Giertych byli od poczatku zaplanowani przez  WSI,
by nie dopuscic wlasnie do powstania scenariusza wegierskiego.

[...]

Czekam na to, bo to jedyna droga gwarantujaca powodzenie.
A kilka dni niepokojow nie jest zadnym obciazeniem dla
panstwa i tak niewydolnego i przegnilego do szpiku kosci.

Najgorsze co moze sie trafic, to jedno czy drugie posiedzenie
Komisji Europejskiej poswieconej sytuacji w Polsce.
Nic wiecej.

Jaksa

Data: 2011-04-29 18:29:06
Autor: obserwator
wesele, wesele a tu
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Czekam na to, bo to jedyna droga gwarantujaca powodzenie.

znam twoje poglady Barnim Regalica. Niestety rozumujesz glupio.
Sily nie ma potrzeby uzywaz,jesli demokracja w Polsce jednak jakas jest.

A kilka dni niepokojow nie jest zadnym obciazeniem dla
panstwa i tak niewydolnego i przegnilego do szpiku kosci.

Walczac z polskim kosciolem, ustawiasz sie po stronie postkomuny i ideologii
ktora propaguje w Polsce GW.

To co popularyzujesz nie ma zadnego sensu, bo z wiara nie wygra sie.
Komunisci nie wygrali i obecny system tez nie wygra. To utopia.

Najgorsze co moze sie trafic, to jedno czy drugie posiedzenie
Komisji Europejskiej poswieconej sytuacji w Polsce.
Nic wiecej.

Gdybys nie byl wlasnie taki zarozumialu, butny facet, to posluchalbys tych na
ktorych sie powolywalem, nawet dzisiaj.

Cenie Szeremetiewa i wiem, ze startowales u jego boku, ale czy Szeremetiew zna
twoje radykalne poglady?

Nie tedy droga dla Polski, Regalica.

Data: 2011-04-29 20:56:41
Autor: Jaksa
wesele, wesele a tu
On Fri, 29 Apr 2011 20:29:06 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie wiem o jakiej walce piszesz, bo kazdy atak na wiare monoteistyczna
(w tym i mojzeszowa) traktuje jako cos skrajnie zlego, co najchetniej
bym doslownie ogniem wypalal. Mysle ze innej epoce bylbym bardzo sprawnym
i gorliwym Inkwizytorem.

Nie jestem najbardziej poukladanym katolikiem, to fakt, ale jezeli zejde
bezpotomnie to moje srodki finansowe zasila po czesci Kosciol Katolicki.

:))))))))))))))))))))))))))))))))

To jest kurwa przypadek kliniczny.

Jaksa

Data: 2011-04-29 19:03:59
Autor: obserwator
wesele, wesele a tu
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
To jest kurwa przypadek kliniczny.

twoj na napewno, Jesli wszedles na cudze konto i sie podszywasz, to Reaglica bedzie ciebie szukal ze swoimi lysymi:))

Data: 2011-04-30 05:04:54
Autor: cirrus
wesele, wesele a tu
wrote:
[...]

Prezio cię za to nie pochwali, wiesz gdzie on ma demokratczne metody takich jak ty popaprańców?

--
stevep

Data: 2011-04-30 05:03:33
Autor: cirrus
wesele, wesele a tu
wrote:
[...]

Tylko użyjcie takiej ilości helu jak ruscy przy katastrofie tutki bo inaczej kaktus wam na dłoni wyrośnie.

--
stevep

Data: 2011-04-30 05:02:01
Autor: cirrus
wesele, wesele a tu
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipekt8$775$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba Wolacy?

--
stevep

Data: 2011-04-30 11:37:21
Autor: Marek Czaplicki
wesele, wesele a tu
 obserwator pisze w wiadomości ipekt8$775$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 17:19:

przede wszytkim totalny zakaz udzialu w czynnej polityce i wysoki wyrok
finansowy.

aż strach pomyśleć co robić z tymi, którzy popełniają przestępstwa przeciwko życiu? a co zrobić z ludźmi, którzy sprzedają za parę złotych swój głos? "totalny" zakaz głosowania?

Data: 2011-04-29 19:46:57
Autor: Marek Czaplicki
wesele, wesele a tu
Bou pisze w wiadomości ipecq7$2ibu$1@newsread.aster.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 15:01:

http://www.rp.pl/artykul/650672.html
Sąd dał wiarę Robertowi S., który podczas czwartkowego procesu opowiadał, że prosił wyborców, aby wynosili z lokali wyborczych kartę do głosowania i sam osobiście skreślał Ewangielu, aby - jak mówił - "wszystkiego osobiście dopilnować".

nie wiem jak się to ma do ordynacji wyborczej? czy karta do głosowania podstemplowana przez członka komisji wyborczej i przekazana wyborcy może opuścić lokal wyborczy? wydaje mi się że członkowie komisji wyborczych czegoś nie dopilnowali.

wesele, wesele a tu