wesele, wesele a tu

Data: 2011-04-29 19:46:57
Autor: Marek Czaplicki
wesele, wesele a tu
Bou pisze w wiadomości ipecq7$2ibu$1@newsread.aster.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 15:01:

http://www.rp.pl/artykul/650672.html
Sąd dał wiarę Robertowi S., który podczas czwartkowego procesu opowiadał, że prosił wyborców, aby wynosili z lokali wyborczych kartę do głosowania i sam osobiście skreślał Ewangielu, aby - jak mówił - "wszystkiego osobiście dopilnować".

nie wiem jak się to ma do ordynacji wyborczej? czy karta do głosowania podstemplowana przez członka komisji wyborczej i przekazana wyborcy może opuścić lokal wyborczy? wydaje mi się że członkowie komisji wyborczych czegoś nie dopilnowali.

wesele, wesele a tu