wesoly poranek - samochody iglo :-)

Data: 2010-01-09 09:21:05
Autor: fajnefele
wesoly poranek - samochody iglo :-)
DC 9 rano. Pies nie wie co ze soba zrobic tyle sniegu. Z boku samochodu nawialo zaspe do wysokosci szyb :-). W weekend tylko wyprawa do pobliskiego sklepu, a w poniedzialek jak sie nic nie zmieni komunikacja miejska - nie dosc ze mam letnie, to jeszcze ksiazke do przeczytania, a nigdzie nie idzie tak dobrze jak w autobusie :-).

Data: 2010-01-09 09:34:08
Autor: pwz
wesoly poranek - samochody iglo :-)
W dniu 2010-01-09 09:21, fajnefele pisze:
(...)
> ksiazke do przeczytania, a nigdzie nie idzie
tak dobrze jak w autobusie :-).

He, he, pod warunkiem, że wszyscy na ten pomysł nie wpadną :-P
pwz

Data: 2010-01-09 10:37:12
Autor: fajnefele

Użytkownik "pwz" <dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:hi9f21$n4u$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> ksiazke do przeczytania, a nigdzie nie idzie
tak dobrze jak w autobusie :-).

He, he, pod warunkiem, że wszyscy na ten pomysł nie wpadną :-P

Spoko loko, wsiadam przystanek od petli, zawsze siedze :-). Choc przy tych temperaturach licze na sluzby oczyszczania miasta a ksiazeczka wieczorkiem w domciu :-)

wesoly poranek - samochody iglo :-)