wesoly poranek - samochody iglo :-)

Data: 2010-01-11 13:12:49
Autor: paranoix
wesoly poranek - samochody iglo :-)
W dniu 2010-01-09 06:23, Gabriel'Varius' pisze:
Witam
Przyznac sie kto dzis mial na parkingu samochod w wersji iglo? :-)
W Jaworznie w okolicach 5:30 nie dalo sie isc chodnikiem i jechac
normalnie wiekszoscia ulic(nawt glownych) a na aucie bylo minimum 2 cm
lodu a na przedniej szybie chyba z 3 lub 4cm lodu i nadal pada marznacy
deszcz :-( (jak ja nie znosze zimy). Poranna rozgrzewka to jakies 15 min
aby dalo sie normalnie/bezpiecznie autem jechac.
pozdrawiam
ps. nawet pies na porannym spacerku nie potrafil utrzymac pionu :-)

Ja miałem igloo i też dobry kwadrans zajęło mi doprowadzenie szyb do stanu przezroczystości. Nie odśnieżam jednak góry. Lubię jeździć z czapą, bo gdy nabiorę prędkości, czuję się jak Święty Mikołaj w swoim powozie podążający na niebie - z gwiezdnym pyłem z tyłu. Czapa na dachu ma też ten dodatkowy aspekt praktyczny, że po zaparkowaniu w miejscu pracy w garażu topi się ona i spływając czyści pojazd :) Polecam :)

Data: 2010-01-11 13:47:29
Autor: Mariusz Chwalba
On Mon, 11 Jan 2010 13:12:49 +0100, paranoix <paranoix83@o2.pl> wrote:

[...]

A co robi ta czapa w razie hamowania? :P

Ja się w sobotę musiałem przekuwać do auta przez pół centymetra lodu. Za
to po odpaleniu i lekkim ogrzaniu można było ściągnąć kompletną formę
do odlewu :-]

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-01-13 13:36:33
Autor: Mario
Mariusz Chwalba pisze:
[...]

nic,
nawet podczas mocnego depnięcia, nie chce się zsunąć.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-01-11 14:38:49
Autor: Wmak
paranoix <paranoix83@o2.pl> napisał(a):
Lubię jeździć z czapą, bo gdy nabiorę prędkości, czuję się jak Święty Mikołaj w swoim powozie podążający na niebie - z gwiezdnym pyłem z tyłu. Czapa na dachu

Za zagrożenie dla innych uczestników ruchu, za taką czapę całkiem słusznie mandat się należy.

Data: 2010-01-11 15:57:59
Autor: paranoix
W dniu 2010-01-11 15:38,  Wmak pisze:
[...]

To jest śnieżna czapa, nie lodowa. Jak dotąd radiowozy się mną nie interesowały.

Data: 2010-01-12 14:55:51
Autor: Eli
Użytkownik "paranoix" <paranoix83@o2.pl> napisał w wiadomości news:hife9n$o77$1news.onet.pl...

To jest śnieżna czapa, nie lodowa.

Potrzebujesz mocniej zahamować -> czapa zjeżdża Ci na przednią szybę -> gówno widzisz -> jesteś zagrożeniem.

--
pzdr, Eli

Data: 2010-01-13 10:35:45
Autor: jahi
paranoix wrote:

[...]

Jak kiedyś będziesz musiał jechać za takim pieprzonym Świętym Mikołajem
to zmienisz zdanie.

Jarek

Data: 2010-01-13 11:30:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
wesoly poranek - samochody iglo :-)
Hello jahi,

Wednesday, January 13, 2010, 11:35:45 AM, you wrote:

[...]

To nie jedź tak blisko. Błoto rozpylane spod kół Ci już nie
przeszkadza?

--
Best regards,

Data: 2010-01-13 12:56:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-01-13, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

Jak kiedyś będziesz musiał jechać za takim pieprzonym Świętym Mikołajem
to zmienisz zdanie.

To nie jedź tak blisko. Błoto rozpylane spod kół Ci już nie
przeszkadza?

Błota tyle nie leci.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-13 13:14:27
Autor: Karolek
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-01-13, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

[...]

LOL.
Teraz jak sola to tyle syfu leci, ze plyn do spryskiwaczy to mozna co 100km dolewac.
Sypiacy sie snieg z dachu to przecieram wycieraczkami i ma ta zalete, ze nie musze plynu uzywac, a szyba jest czysta jak lza.

--
Karolek

Data: 2010-01-13 13:37:06
Autor: Mario
On 2010-01-13, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> wrote:

[...]

ale ile leci śniegu, przez parę sekund?

pozdrawiam
mario

Data: 2010-01-13 14:07:16
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-01-13, Mario <camaro94@spam.onet.pl> wrote:

[...]

Wystarczająco długo, żeby przez chwilę nie mieć widoczności.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-13 14:16:26
Autor: Karolek
On 2010-01-13, Mario <camaro94@spam.onet.pl> wrote:
[...]

:> fajne baje opowiadasz.
Jak snieg pada to tez nie masz widocznosci?

--
Karolek

Data: 2010-01-13 14:53:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-01-13, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote:

Wystarczająco długo, żeby przez chwilę nie mieć widoczności.

:> fajne baje opowiadasz.
Jak snieg pada to tez nie masz widocznosci?

Jak pada w ilościach kilku centrymetrów w dziesięć sekund to owszem, nie
mam.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-13 15:18:04
Autor: Karolek
On 2010-01-13, Karolek <dragNOSPAM@o2.pl> wrote:

[...]

Wlacz wycieraczki, to bedziesz mial :P

--
Karolek

Data: 2010-01-13 17:41:40
Autor: Axel

"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hikkqj$2hr4$1news.mm.pl...
[...]

Masz wycieraczki zbierajace na kilka metrow przed samochodem????
Szacunek....

--
Axel

Data: 2010-01-13 18:30:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-01-13, Axel <axel@op.niespamuj.pl> wrote:

Masz wycieraczki zbierajace na kilka metrow przed samochodem????
Szacunek....

Ciekawe co powie jak się przesiądzie z konsoli do samochodu...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-13 19:54:22
Autor: Karolek
On 2010-01-13, Axel <axel@op.niespamuj.pl> wrote:

Masz wycieraczki zbierajace na kilka metrow przed samochodem????
Szacunek....

Ciekawe co powie jak się przesiądzie z konsoli do samochodu...

Kolejny maluczki, ktory dal sie zwiesc nickowi :P
Glupcze, jak ci ten snieg swiat przyslania to idz lepiej do okulisty, albo w ogole nie wsiadaj za kierownice. Jestes po prostu zagrozeniem na drodze.

--
Karolek

Data: 2010-01-13 19:50:15
Autor: Karolek
Axel pisze:

[...]

Mam wycieraczki, ktore zbieraja to co mam na szybie i wyobraz sobie, ze to wystarcza.
A pitolenie, ze snieg sypiacy sie z dachu przyslania mu swiat mozna wsadzic sobie miedzy bajki.

--
Karolek

Data: 2010-01-14 09:43:36
Autor: Axel

[...]

Chyba na PS3...

--
Axel

Data: 2010-01-14 09:54:43
Autor: Karolek

[...]

Udowodnij, albo przestan rzucac populistyczne hasla.

--
Karolek

Data: 2010-01-14 21:45:26
Autor: Karolek
Axel pisze:

[...]

To oczywiste, ze lepiej sobie popieprzyc tak dla poklasku, bo nic madrego do napisania to raczej nie masz.

--
Karolek

Data: 2010-01-13 13:27:59
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "jahi" <jahi@wp.pl> napisał w wiadomości news:hik7m1$242$1nemesis.news.neostrada.pl...
paranoix wrote:

[...]

Zwłaszcza, jak bedzie musiał awaryjnie hamować i przestanie cokolwiek widzieć, bo cały podtopiony śnieg z dachu zjedzie mu na szybę i zanim zdąży uchomić wycieraczki potrąci pieszego albo wpakuje się w dupsko pojazdowi przed nim.

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-13 14:15:33
Autor: Karolek
Yogi(n) pisze:

[...]

A jak bedzie widzial to sila wzroku zatrzyma samochod :P

--
Karolek

Data: 2010-01-13 17:45:05
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hikh5c$gnf$1news.mm.pl...
Yogi(n) pisze:

A jak bedzie widzial to sila wzroku zatrzyma samochod :P

Będzie mógł np. puścić hampel i odbić, kiedy okaże się, że jego awaryjne hamowanie funta kłaków warte.

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-13 19:56:48
Autor: Karolek

Yogi(n) pisze:

A jak bedzie widzial to sila wzroku zatrzyma samochod :P

Będzie mógł np. puścić hampel i odbić, kiedy okaże się, że jego awaryjne hamowanie funta kłaków warte.

Bla bla bla, kolejne pitolenie czlowieka z zerowym doswiadczeniem.
W zyciu nie widzialem zeby komus sie taka czapka zsunela z dachu, a nawet gdyby do tego doszlo to jak juz RoMan zauwazyl i tak samochod juz bedzie stal.

--
Karolek

Data: 2010-01-13 23:36:18
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hil558$2ln1$2news.mm.pl...
[...]

Ble ble, kolejne pierdolenie dziecka neostrady, Jak będziesz miał moje doświadczenie, to pogadamy.

Nie widziałeś, bo byłeś zbyt zajęty podziwianiem tego pięknego kometowego warkocza, który ciągnął sie za twoim autem jak za saniami Mikołaja. A to świadczy wyłacznie o dwóch rzeczach - głupocie i braku wyobraźni. I lenistwie. Chwalenie się tym tylko potwierdza tę tezę.
Z dachu nie ściągasz, bo tobie nie przeszkadza. A z maski czemu ściągasz śnieg? Przecież masz wycieraczki! Szyby też nie ma sensu odśnieżać, wystarczy mały wycinek, tyle żeby było widać koniec maski albo zderzak poprzednika. Wycieraczek nie odmrażaj, same odmarzną po kilku kilometrach. Świateł nie odśnieżaj, przecież się przebiją przez śnieg. Kół nie ma sensu pompowac, póki choć troche powietrza w nich jest, nie ma sensu dolewać płynów eksploatacyjnych, póki poszczególne układy działają. Dzięki temu zaoszczędzisz o wiele więcej czasu i energi niż przez pięć pieprzonych ruchów szczotką potrzebnych do odśnieżenia dachu.

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-14 00:50:59
Autor: Karolek
Yogi(n) pisze:
[...]

Nie przewiduje schodzic do Twojego poziomu.

[...]

Ty to za to masz wyobraznie, wybujala.

Chwalenie się tym tylko potwierdza tę tezę.

Taa ile widziales w zyciu spadajacych czap sniegu z dachu na maske?
Bo o wypadki tym spowodowane juz nie pytam :P

Z dachu nie ściągasz, bo tobie nie przeszkadza. A z maski czemu ściągasz śnieg? Przecież masz wycieraczki!

I wyobraz sobie, ze robie z nich uzytek.
Tak, maski nie odsniezam.

Szyby też nie ma sensu odśnieżać, wystarczy mały wycinek, tyle żeby było widać koniec maski albo zderzak poprzednika.

Wystarczy cieply nawiew na szybe i wycieraczki. No chyba ze tyle sniegu nawali, ze wycieraczki nie dadza rady.

Wycieraczek nie odmrażaj, same odmarzną po kilku kilometrach.

A Ty odmrazasz wycieraczki przed wyjazdem? :P LOL
Ja tam najwyzej je odrywam od szyby jak przymarzly, reszte robi za mnie plyn do spryskiwaczy i cieply nawiew na szybe.

[...]

Strasznie daleko wybiegasz ze swoimi smiesznymi teoriami.

--
Karolek

Data: 2010-01-14 01:15:15
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hilmcr$k3n$1news.mm.pl...
Nie przewiduje schodzic do Twojego poziomu.
Schodzić? Ty już nie możesz nigdzie zejść...

Ty to za to masz wyobraznie, wybujala.
Wyobraźnia bardzo przydaje sie na drodze. Bardzo.

Taa ile widziales w zyciu spadajacych czap sniegu z dachu na maske?
Bo o wypadki tym spowodowane juz nie pytam :P
Niewiele, bo takich matołów jest niewielu. Na szczęście.

I wyobraz sobie, ze robie z nich uzytek.
Tak, maski nie odsniezam.
No właśnie.

Wystarczy cieply nawiew na szybe i wycieraczki. No chyba ze tyle sniegu nawali, ze wycieraczki nie dadza rady.
Oczywiście. A wycieraczki bez płynu w spryskiwaczach, prawda?

A Ty odmrazasz wycieraczki przed wyjazdem? :P LOL
Ja tam najwyzej je odrywam od szyby jak przymarzly, reszte robi za mnie plyn do spryskiwaczy i cieply nawiew na szybe.
Nie odrywaj, po co sie przemęczać?

Strasznie daleko wybiegasz ze swoimi smiesznymi teoriami.
Ależ to są tylko propozycje, do wykorzystania. Jak minimializm, to minimalizm, nie krępuj się!

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-14 08:13:16
Autor: Karolek
Yogi(n) pisze:
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hilmcr$k3n$1news.mm.pl...
Nie przewiduje schodzic do Twojego poziomu.
Schodzić? Ty już nie możesz nigdzie zejść...

Bo ja ide do przodu nie tak jak ty matolku, ktory drepczesz w miejscu i tupiesz nozkami.

Ty to za to masz wyobraznie, wybujala.
Wyobraźnia bardzo przydaje sie na drodze. Bardzo.

Tobie sie nie przydaje... nie wpadles nawet na to, ze mozesz zrobic uzytek z wycieraczek :P
Baje tez slabe piszesz.

Taa ile widziales w zyciu spadajacych czap sniegu z dachu na maske?
Bo o wypadki tym spowodowane juz nie pytam :P
Niewiele, bo takich matołów jest niewielu. Na szczęście.

Jak ty? takich to akurat mamy wiekszosc. :/
A jestem wrecz pewny, ze nie widziales w swoim marnym zyciu ani jednej spadajacej czapki, ale wyobraznia podpowiada ci cos innego, szkoda ze to tylko bzdury.

I wyobraz sobie, ze robie z nich uzytek.
Tak, maski nie odsniezam.
No właśnie.

No popatrz i widze gdzie jade nawet.

Wystarczy cieply nawiew na szybe i wycieraczki. No chyba ze tyle sniegu nawali, ze wycieraczki nie dadza rady.
Oczywiście. A wycieraczki bez płynu w spryskiwaczach, prawda?

To ze wyobraznie masz kiepska to juz wiem, teraz chcesz mi udowodnic, ze czytac tez nie potrafisz?
Bo ze z logika masz klopoty to tez juz wiem.

A Ty odmrazasz wycieraczki przed wyjazdem? :P LOL
Ja tam najwyzej je odrywam od szyby jak przymarzly, reszte robi za mnie plyn do spryskiwaczy i cieply nawiew na szybe.
Nie odrywaj, po co sie przemęczać?

Pozwolisz, ze sam bede decydowal o tym co bede robil, a czego nie.

Strasznie daleko wybiegasz ze swoimi smiesznymi teoriami.
Ależ to są tylko propozycje, do wykorzystania. Jak minimializm, to minimalizm, nie krępuj się!

Jaki minimalizm?
Twoje teorie sa kompletnie nietrafione, wiec przestan juz wymyslac bzdury.

--
Karolek

Data: 2010-01-14 08:21:28
Autor: Artur Miller
wesoly poranek - samochody iglo :-)

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:himga4$30m8$1news.mm.pl...
Yogi(n) pisze:
[sru pierdy]

a czy mozecie sobie łaskawie iść w pizdu i tam obrzucać się uprzejmościami ?

dzieki

@

Data: 2010-01-14 09:29:05
Autor: Karolek
Yogi(n) pisze:
[sru pierdy]

a czy mozecie sobie łaskawie iść w pizdu i tam obrzucać się uprzejmościami ?

Ja moge.
EOT

dzieki

Prosze.

--
Karolek

Data: 2010-01-14 18:29:37
Autor: Yogi\(n\)
wesoly poranek - samochody iglo :-)
Użytkownik "Artur Miller" <armi@nigdzie.pl> napisał w wiadomoœci news:himf3j$il8$1news.interia.pl...

Yogi(n) pisze:
[sru pierdy]

a czy mozecie sobie łaskawie iść w pizdu i tam obrzucać się uprzejmościami ?

dzieki

Możemy. A jak już skonfigurujesz polskie znaki, to przejdŸ do nastepnego etapu, mianowicie obsługi plonkownicy.

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-14 18:28:35
Autor: Yogi\(n\)
wesoly poranek - samochody iglo :-)
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:himga4$30m8$1news.mm.pl...

Ech...
Jedno jest pewne - szkoda klawiatury.
--
Yogi(n)

Data: 2010-01-13 17:33:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
wesoly poranek - samochody iglo :-)
Hello Yogi(n),

[...]

Skoro awaryjnie hamował tak, że cała czapa jest na szybie, to już stoi
i nikogo nie potrąci. Swoją drogą - od kilku dni próbuję się w ten
sposób czapy pozbyć i nijak nie wychodzi awaryjne hamowanie. Zawsze
jest to łagodne zwalnianie z lekkim zarzuceniem dupska.

--
Best regards,

wesoly poranek - samochody iglo :-)