Data: 2012-05-02 15:53:09 | |
Autor: Piękny Marian postrach dziewic | |
weteran dla początkującego | |
To mój pierwszy post na tej grupie, więc witam wszystkich fanów 2 kółek :)
Sytuacja rodzinna i finansowa pozwoliła mi wreszcie na realizację marzenia o własnym moto, więc szukam czegoś odpowiedniego, tylko nie bardzo wiem co wybrać. Jestem miłośnikiem zabytkowej motoryzacji, więc musi to być jakiś klasyk, jednak nadający się do w miarę bezproblemowej eksploatacji. Nie będzie używany na codzień, raczej do okazjonalnych weekendowych wycieczek w promieniu 100 - 150 km od domu. Osiągi powinien mieć wystarczające do bezproblemowego poruszania się po drogach krajowych bez tamowania ruchu i blokowania ciężarówek. Doświadczenie na 2 kółkach mam zerowe, więc to musi być coś przyjaznego dla początkującego. Do tego rozsądny dostęp do części zamiennych, literatury itp. Jakieś podstawy mechaniki mam (parę starszych aut się przewinęło przez moje ręce), garaż i trochę narzędzi również, gorzej z kimś do pomocy i porady - jestem totalnie z poza "środowiska", więc przynajmniej na początku będę musiał sobie radzić sam. Do wydania na bazę do doprowadzenia do stanu za który nie będzie się trzeba wstydzić (czyli na początek kompletny i jeżdżący o własnych siłach) ok 10 000, potem mogę powoli grzebać i dopieszczać. Zawsze podobały mi się angliki, ale nie wiem czy kupno jakiejś egzotyki jako pierwszego weterana to dobry pomysł (dostęp do części, informacji itp). M72 też mi się podoba, ale osiągi i bezawaryjność mogą chyba być problemem, do tego to jednak kawał kloca (przypominam że oprócz kursu na prawko nie jeździłem nawet motorowerem). Może Junak? Nie za wielki i ciężki, wygląda fajnie, resztę wymogów też chyba spełnia? Może jeszcze jakieś inne pomysły? Co może spełnić te wymagania i warto by się temu przyjrzeć bliżej? Z góry dzięki za dobre rady :) Pozdrawiam Marian -- |
|
Data: 2012-05-02 20:20:44 | |
Autor: Grzybol | |
weteran dla początkującego | |
Użytkownik "Piękny Marian postrach dziewic"
<piekny_marian_postrach_dziewic@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jnrl94$93q$1inews.gazeta.pl... To mój pierwszy post na tej grupie, więc witam wszystkich fanów 2 kółek :) Kup sobie to co Ci się podoba. Nie pytaj się nikogo i nie sugeruj się żadnymi radami, mądrymi czy głupimi. Wybierz sprzęt który Ci się spodobał, kup i jeździj. I pierdol wszystkich z ich dobrymi radami. :-) -- Grzybol |
|
Data: 2012-05-02 19:28:54 | |
Autor: siny | |
weteran dla początkującego | |
Kup sobie to co Ci się podoba. Nie pytaj się nikogo i nie sugeruj się żadnymi radami, mądrymi czy głupimi. Wybierz sprzęt który Ci się spodobał, kup i jeździj. I pierdol wszystkich z ich dobrymi radami. :-) kobita cie rzucila? czy kredyt w frankach wzioles? |
|
Data: 2012-05-02 22:18:24 | |
Autor: Ivam | |
weteran dla początkującego | |
Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnru1g$sc9$1@mx1.internetia.pl...
Kup sobie to co Ci się podoba. Nie pytaj się nikogo i nie sugeruj się żadnymi radami, mądrymi czy głupimi. Wybierz sprzęt który Ci się spodobał, kup i jeździj. I pierdol wszystkich z ich dobrymi radami. :-) Moze i dobra rada, ale mi sie wydaje, ze koles po prostu zna tylko kilka demoludow i oczekuje raczej propozycji. Na przyklad ja nigdy (gdyby nie grupa) nie wpadlbym na maszyne, w ktorej sie zakochalem - GSX'a 1100G. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-02 20:53:04 | |
Autor: Piękny Marian postrach dziewic | |
weteran dla początkującego | |
Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał(a):
Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnru1g$sc9$1@mx1.internetia.pl... Dokładnie, nie mam zbyt dużego pojęcia, wiem mniejwięcej co mi się podoba, jak chciałbym użytkować przyszły nabytek i liczę na podpowiedzi na co rzucić okiem bo być może będzie dla mnie ok, ewentualnie od czego trzymać się z daleka żeby się nie okazało że porwałem się z motyką na słońce i skończy się to raczej jedną wielką frustracją bo kupiłem coś z czym sobie nie poradzę (czy to z odbudową, czy z utrzymaniem przy życiu, czy z jazdą). W końcu nie każdy motocykl jest wskazany dla początkującego i z odbudową nie każdego da sobie radę osoba która tego nigdy nie robiła, itp itd. Wybiorę i tak sam, ale proszę o jakieś ukierunkowanie, bo kierując się jedynie kryterium wyglądu pewnie mógłbym wybrać połowę tego co jest w ogłoszeniach - co mi się podoba i czego oczekuję napisałem w poprzednim poście. Pozdrawiam Marian -- |
|
Data: 2012-05-04 07:36:29 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-02 22:18, Ivam pisze:
Na przyklad ja nigdy (gdyby nie Przerklamowany. I wali sie w zakrety ze az boli. A co do motocykla to honda four, albo cb1. pozdr newrom -- RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-05-04 07:38:03 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-04 07:36, Roman Niewiarowski pisze:
A co do motocykla to honda four, albo cb1. Dodam jeszcze XS bo Kuczu spi ;) pozdr newrom -- Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-05-04 08:10:25 | |
Autor: Kuczu | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-04 07:38, Roman Niewiarowski pisze:
Nie spie ! Seria XS byla bardzo fajna. 650 jest najbardziej popularna wsrod "restaratorow" ale droga. Za to mozna do niej kupic wszystkie czesci bez problemu. XS 360/400/500 juz mniej. Ale za to latwo mozna dostac tanio zwloki jako baze do odbudowy. Do tego sa 3 cylindrowe XS 750/850 ale to juz rarytasiki i za kilkanascie lat beda w cenie. A co do Hond ohc to fajny temat ale drogi. 750 z pierwszych serii osiagaja chore ceny. 500 sa duzo tansze ale i one powoli zyskuja na wartosci. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-04 10:03:02 | |
Autor: Ivam | |
weteran dla początkującego | |
Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fa36b3b$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...
Jaja se robisz? Klasyczne moze i tak, ale ladne? Jeszcze four ujdzie, ale cb1?! Dodam jeszcze XS bo Kuczu spi ;) Zaskakujace, ze komus sie podoba jednoczesnie paskudna cb1 i przepiekne xs'y (najlepiej 650 po odchudzeniu). -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-04 11:08:17 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-04 10:03, Ivam pisze:
Jaja se robisz? Nie. Klasyczne moze i tak, ale ladne? Jeszcze four ujdzie, Chlopie, Tys sie w punkcie G zakochal. Jak na krytykowanie urody innych sprzetow to zes za wielkiego paszczura wybral dla siebie :P pozdr newrom PS. cb1 zacznie sie podobac jak przestanie byc leciwym sprzetem, a zacznie byc klasykiem. Na razie jest niedoceniana, jak wueska :) -- RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-05-04 11:10:21 | |
Autor: Ivam | |
weteran dla początkującego | |
Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fa39c81$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
Chlopie, Tys sie w punkcie G zakochal. Jak na krytykowanie urody innych sprzetow to zes za wielkiego paszczura wybral dla siebie :P ;) Co poradzic :P -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-04 15:10:22 | |
Autor: Kuczu | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-04 11:08, Roman Niewiarowski pisze:
PS. cb1 zacznie sie podobac jak przestanie byc leciwym sprzetem, a Nie. Klasykiem jest RC30, RC/SC01, RC/SC09, CBX1000 i kilka innych Hond. Ale CB1 nie bedzie nim nigdy. To byl motocykl na sile przeniesiony z japonskiego rynku do Europy. Nic wiecej. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-04 09:04:25 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
weteran dla początkującego | |
Ivam napisał(a):
nie wpadlbym na maszyne, w ktorej sie zakochalem - GSX'a 1100G. O jezu, jak sie w tym mozna zakochac? Nie skreca, nie hamuje, ciezkie, brzydkie, pali wsroc, kolejne niewiadomoco od suzuki. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-05-04 10:00:56 | |
Autor: Ivam | |
weteran dla początkującego | |
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnvv58$e1p$1@mx1.internetia.pl...
O jezu, jak sie w tym mozna zakochac? Milosc nie wybiera;) Nie skreca, nie hamuje, ciezkie, A co to mnie obchodzi, jesli brzydkie, W tej materii sie kompletnie nie zgadzam. pali wsroc, Jak juz schodzimy na tematy eksploatacyjne, to za zaoszczedzone zestwy napedowe bede lal paliwa tyle ile tylko bedzie chcial wypalic. O! A tak na serio - jesli bym kupil to na 100% nie do jazdy, tylko do popatrzenia i wyjazdu raz w miesiacu w niedziele i na tym koniec. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-02 20:42:03 | |
Autor: Magic | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-02 17:53, Piękny Marian postrach dziewic pisze:
To mój pierwszy post na tej grupie, więc witam wszystkich fanów 2 kółek :) Powitać. Co może spełnić te wymagania i warto by się temu przyjrzeć bliżej? Powiem tak - z weteranami nie mam wiele do czynienia, mam 2 motocykle z 84 r z dwóch zupełnie różnych bajek, oba kupowane z myślą o bezawaryjności lub względnie prostej konstrukcji i naprawie. Jeden to Yamaha SRX 250, drugi to MZ TS 150. Mimo tego samego rocznika dzieli je technologiczna, jakościowa i cenowa przepaść, zarówno jeśli chodzi o cenę zakupu jak i serwis i części. I na Twoim miejscu, przy założonym budżecie, zastanowiłbym się nad kupnem dwóch motocykli - jednego "pewniaka" do jazdy i drugiego do grzebania, jeśli chcesz się w to bawić. Inaczej jest szansa że władujesz się nieruchomość. Na codzień kupiłbym to: http://moto.allegro.pl/honda-cb400f-super-sport-i2309228012.html , serwis i części są dostępne, motur skonstruowany na wzór anglika, powinien Ci odpowiadać. A drugi kup taki jak chcesz do dłubania lub, jeśli będziesz miał fart i kasę, w stanie bezproblemowo jeżdżącym. Nt awaryjności konkretnych weteranów musisz poszukać informacji na stronach im dedykowanych albo na stronach klubów np. Rotora. W każdym razie w przypadku starszych konstrukcji, zwłaszcza demoludowych, należy zapomnieć o szybkim przemieszczaniu się. Ponieważ dopiero zaczynasz zapraszam do lektury FAQ - link w stopce, i pamiętaj że do nauki jazdy najlepsze jest lekkie moto o niezbyt dużej pojemności. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2012-05-02 21:23:53 | |
Autor: Monster | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-02 17:53, Piękny Marian postrach dziewic pisze:
To mój pierwszy post na tej grupie, więc witam wszystkich fanów 2 kółek :)Ciężarówki latają 100,na większość weteranów trochę dużo Do wydania na bazę do doprowadzenia do stanu za który nie będzie się trzeba wstydzić (czyli na początek kompletny iPrzeglądaj ebay.co.uk jest kupa fajnych weteranów,na jakieś lata 50te powinno wystarczyć. Często przewija się Condor z demobilu czyli stan ok,zazwyczaj koło 7tys zł M72 też mi się podoba, ale osiągi i bezawaryjność mogą chyba być problemem, do tego to jednak kawał kloca (przypominam że oprócz kursu naMkę za te pieniądze ciężko kupić,7-9tys kosztuje ładna baza(wszystko z jednego kawałka) do kapitalki,taniej kupisz K750,w 10 z remontem dasz spokojnie radę,ew górnozaworowe Dniepr czy Ural,czasem można trafić sztukę którą ktoś robi dla siebie i musi sprzedać,za 5-6tys można ładny wyrwać.Te sprzęty najlepiej ujeżdżać z koszem,też jest niezła frajda.Osiągi mają zadowalające,można kombinować z przełożeniami.Z awaryjnością jak sobie dobrze zrobisz to posłuży.Części dużo,sporo polskich,wysokiej jakości .. Może Junak? Nie za wielki i ciężki, wygląda fajnie, resztę wymogów też chyba spełnia?Z tego co pamiętam z jazdy Junakiem to to że niczym bardziej mułowatym się nie turlałem.Ciężko wyrwać ładny,większość to wiązane drutem z kilku szt. Może jeszcze jakieś inne pomysły? Co może spełnić te wymagania i warto by się temu przyjrzeć bliżej?Dwuzaworowe BMW serii R-45,60,65,80. W tym budżecie może trafiłbyś coś ładnego z lat 70tych,sprzęt ciężki do zamęczenia i to byłoby chyba najlepsze. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-05-02 21:04:08 | |
Autor: Piękny Marian postrach dziewic | |
weteran dla początkującego | |
Monster <alpy2@op.pl> napisał(a):
Ciężarówki latają 100,na większość weteranów trochę dużo Nie piszę o pojedynczych kamikaze pędzących nocą na magnesie;) Jeżdżę ciężarówką i wiem jak to wygląda, sam mam ogranicznik na 87 i nie licząc osobówek rzadko jestem wyprzedzany, więc zdolność do utrzymywania prędkości w okolicach 90 km/h w zupełności wystarczy. Mkę za te pieniądze ciężko kupić,7-9tys kosztuje ładna baza(wszystko z jednego kawałka) do kapitalki,taniej kupisz K750,w 10 z remontem dasz spokojnie radę,ew górnozaworowe Dniepr czy Ural,czasem można trafić sztukę którą ktoś robi dla siebie i musi sprzedać,za 5-6tys można ładny wyrwać.Te sprzęty najlepiej ujeżdżać z koszem,też jest niezła frajda.Osiągi mają zadowalające,można kombinować z przełożeniami.Z awaryjnością jak sobie dobrze zrobisz to posłuży.Części dużo,sporo polskich,wysokiej jakości Z rusków tylko M72, ewentualnie K750. Tylko przeraża mnie masa tego motocykla, no i skłonności do sypania się, wieczne problemy z ładowaniem itp. No chyba że te które znam z sąsiedztwa to były tylko powiązane drutem padaki, a w rzeczywistości nie jest tak źle i dobrą sztuką można w miarę normalnie i bezstresowo jeździć. -- |
|
Data: 2012-05-03 11:10:45 | |
Autor: Monster | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-02 23:04, Piękny Marian postrach dziewic pisze:
Monster<alpy2@op.pl> napisał(a): Przy tych kryteriach jakiś klasyk lata 70-80te,powtórzę się z BMW,wyglądają jak Cezety,ale są naprawdę niezawodne i nawet szybkie,silnik ciężko zarżnąć,chłopaki wkładają stare silniki do ruskich zaprzęgów i wytrzymują długie lata katowania w terenie. Z rusków tylko M72, ewentualnie K750. Tylko przeraża mnie masa tego motocykla, Nie są aż tak ciężkie,z koszem ważą tyle co dobry chopper:-) Jeśli się chce wszystko można zrobić,ładowanie też. poczytaj tutaj: http://forum.redmotorz.eu/ -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-05-03 13:27:19 | |
Autor: Michał V-R | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-02 23:04, Piękny Marian postrach dziewic pisze:
a moze cos w tym stylu? http://otomoto.pl/triumph-trident-trident-900-1-wl-100-oryginal-M3151640.html -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- |
|
Data: 2012-05-03 20:44:08 | |
Autor: JKK | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-03 13:27, Michał V-R pisze:
a moze cos w tym stylu? To jeszcze nie jest klasyk - modern klasyki były później ;) Thunderbird / Legend / Adventurer. Silniki też 900 ccm, triple. -- Pzdr JKK |
|
Data: 2012-05-03 20:46:44 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
weteran dla początkującego | |
Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:jnujlp$2862$1news.ett.com.ua... W dniu 2012-05-03 13:27, Michał V-R pisze: No to ten stanowczo za stary na klasyka ;-) http://allegro.pl/triumph-rl-30-z-1935-roku-198-ccm-6-km-i2308732309.html -- Yogi(n) |
|
Data: 2012-05-03 21:38:18 | |
Autor: Qlfon | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-03 20:46, Yogi(n) pisze:
No to ten stanowczo za stary na klasyka ;-)Że zabytek to się zgodzę ale niemiecki? -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2012-05-03 23:56:56 | |
Autor: Kuczu | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-03 21:38, Qlfon pisze:
W dniu 2012-05-03 20:46, Yogi(n) pisze: Ignorant ! http://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_%28TWN%29 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-04 00:26:16 | |
Autor: Qlfon | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-03 23:56, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-03 21:38, Qlfon pisze:PopioĹem sypiÄ gĹowÄ. Nie miaĹem pojÄcia Ĺźe zakĹadali to Niemcy. ĹťyĹem w przeĹwiadczeniu Ĺźe skoro byli w grupie z BSA to byĹa angielska firma. -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2012-05-04 10:35:42 | |
Autor: Monster | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-04 00:26, Qlfon pisze:
W dniu 2012-05-03 23:56, Kuczu pisze:Nawet przez gĹowÄ mi nie przeszĹo ze nie wiesz,myĹlaĹem Ĺźe jesteĹ obraĹźony na sprzÄty ktĂłrymi Niemcy na wycieczki do Polski jeĹşdzili:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-05-04 10:58:45 | |
Autor: Qlfon | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-04 10:35, Monster pisze:
W dniu 2012-05-04 00:26, Qlfon pisze:Tomek, aĹź tak stary nie jestem Ĺźeby pamiÄtaÄ:) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2012-05-04 11:03:08 | |
Autor: Monster | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-04 10:58, Qlfon pisze:
W dniu 2012-05-04 10:35, Monster pisze:Ja teĹź,do zabytkĂłw nic nie mam,ale draĹźniÄ mnie genetycznie skaĹźeni w imitacjach heĹmĂłw z czasĂłw przed DDR. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-05-02 22:23:50 | |
Autor: Yorick | |
weteran dla początkującego | |
Dnia 02 - 05 - 2012 (środa) o godzinie 17:53,
piekny_marian_postrach_dziewic@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał(a): Jestem miłośnikiem zabytkowej motoryzacji, więc musi to być jakiś Warto żebyś sobie odpowiedział na podstawowe pytanie: czy to ma być zabytek czy klasyk? Bo to niekoniecznie musi być to samo. Zabytek prawie zawsze będzie oznaczał koszty i sporo pracy w garażu, jest natomiast sporo sprzętów o klasycznym wyglądzie, które jeżdżą całkiem nieźle i bezawaryjnie. W klimacie na pewno będą Kawasaki W-650 i Yamaha SR 500, ale są dość trudno dostępne w Polsce. Neo-klasyki, czyli Kawasaki W-800 i Triumph Bonneville mają wszystko co trzeba, ale raczej ich nie kupisz w założonym budżecie. Z drugiej strony zastanów się, czy nie warto dołożyć trochę i kupić sprzęt, który Ci posłuży długie lata i co najważniejsze dobrze jeździ - za 16-18 tys. można już kupić Bonnevilla w sensownym stanie (W-800 jeszcze za bardzo nie ma na rynku wtórnym). Jest również sporo sprzętów, które uchodzą za "współczesne" klasyki (cokolwiek by to miało oznaczać). Rzuć okiem np. na Kawasaki Zephyr, Suzuki Inazuma, czy Honda Seven-Fifty, choć to wszystko rzędowe czwórki, więc do "prawdziwej" klasyki trochę im daleko, za to zupełnie dobrze jeżdżą. Po drugiej stronie (jeżeli chodzi o liczbę cylindrów) masz Suzuki Savage - duży singiel o klasycznej linii. Są też Moto Guzzi - Nevada, Breva, California, śliczne poprzeczne V-ki, produkowane bez większych zmian od ponad trzydziestu lat. No i jest jeszcze Royal Enfield - czyli klasyczny angielski motocykl z lat 50-tych, który do dziś jest produkowany w Indiach. Jednak najważniejsze pytanie, na które musisz sobie odpowiedzieć, to to, czy chcesz kupić motocykl na którym będziesz jeździł, czy przy którym będziesz grzebał? Jeżeli nie wiesz na co się zdecydować, to może warto posłuchać Magica i rzeczywiście kupić dwa - jeden do jazdy a drugi do grzebania? -- Yorick LS 650 |
|
Data: 2012-05-04 18:33:34 | |
Autor: Piękny Marian postrach dziewic | |
weteran dla początkującego | |
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i sugestie, żeby się nie rozdrabiać
niepotrzebnie odpowiem zbiorowo w jednym poście. Zakup dwóch motocykli raczej nie wchodzi w grę, zdaję sobie sprawę że budżet i tak nie jest zbyt duży, więc wolę się skupić na jednym i kupić coś porządnego, niż dwie skarbonki. Może wcześniej napisałem mało precyzyjnie - nie koniecznie szukam czegoś w wieku mojego ojca, lubię czasem pogrzebać przy sprzęcie ale nie koniecznie muszę to robić przed, w trakcie i po każdej wycieczce. Więc coś w miarę współczesnego o wyglądzie motocykla z lat 60-tych było by w sam raz - styl i cieszący oko wygląd, osiągi wystarczające i bezproblemowa eksploatacja. Co do propozycji konkretnych sprzętów, to na pierwszy rzut oka spodobały mi się Kawasaki W650, Triumph Boneville, Yamaha SR 500, XS 650, Honda CB400F czy Motoguzzi Nevada (zwłaszcza pierwsze trzy). Nie mówię że nie wybiorę jeszcze czegoś innego, ale poszukiwania raczej będą szły w tym kierunku. Także pozostaje znaleźć coś w okolicy, obejrzeć na żywo, przymierzyć się i decydować. Ewentualnie powiększyć budżet, ale to raczej oznaczało by przełożenie zakupu na następny sezon. Co do pozostałych propozycji, to w skrócie: BMW może i trwałe i solidne, ale faktycznie wygląd cezety mnie nie przekonuje, jakieś takie topory bez tego czegoś (mimo że lubię tą markę). Motoguzzi California - kawał maszyny, 1100 cm jako pierwsze moto? Trochę mnie to przeraża ;) Suzuki GSX 750 nawet fajny, ale 4 cylindry to jednak nie to czego szukam. Royal Enfield na początku mnie zainteresował, ale po małym podrążeniu tematu rozum mówi jednak nie :) Pozostałe ani na tak, ani zdecydowanie nie, pewnie przy kontakcie na żywo przejdą do jednej albo drugiej grupy. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie, gdyby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie to nadal są mile widziane. Pozdrawiam Marian -- |
|
Data: 2012-05-07 16:27:17 | |
Autor: JKK | |
weteran dla początkującego | |
W dniu 2012-05-04 20:33, Piękny Marian postrach dziewic pisze:
Co do propozycji konkretnych sprzętów, to na pierwszy rzut oka spodobały mi Przymierzając się ostatnio do nowego Bonnevilla na targach, zdziwiłem się jakie toto małe. Legend / Thunderbird jednak trochę większy i o 1 garnek więcej ;) -- Pzdr JKK |
|
Data: 2012-05-05 15:06:19 | |
Autor: Jackare | |
weteran dla początkującego | |
Użytkownik "Yorick" <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> napisał w wiadomości news:4g1vtf6jmquh$.108lbgmykngvx$.dlg40tude.net...
Są też Moto Guzzi - Nevada, Breva, California, śliczne poprzeczne V-ki śliczne PODŁUŻNE V-ki |
|
Data: 2012-05-06 10:49:26 | |
Autor: Yorick | |
weteran dla początkującego | |
Dnia 05 - 05 - 2012 (sobota) o godzinie 15:06, Jackare napisał(a):
śliczne PODŁUŻNE V-ki Oczywiście masz rację, że podłużne. Mea culpa. -- Yorick LS 650 |
|
Data: 2012-05-06 14:09:55 | |
Autor: siinski | |
weteran dla początkującego | |
A może klasyczna cegła BMW
http://allegro.pl/bmw-k100-rs-k-100-rs-wroclaw-1987r-i2326803931.html Pozdrawiam |
|
Data: 2012-05-05 07:50:40 | |
Autor: Jackare | |
weteran dla początkującego | |
Użytkownik "Piękny Marian postrach dziewic" <piekny_marian_postrach_dziewic@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jnrl94$93q$1inews.gazeta.pl...
Może Junak? Nie za wielki i ciężki, wygląda fajnie, resztę wymogów też chyba spełnia? Może jeszcze jakieś inne honda CX 500 custom yamaha SX 650 stare, ładne, z przyzwoitymi parametrami, nadają się do jazdy (czego nie powiedziałbym np o junaku) vespa PX 125 - pojeździsz i się zakochasz. Polecam |
|
Data: 2012-05-05 08:45:49 | |
Autor: Kuczu | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-05 07:50, Jackare pisze:
yamaha SX 650 nigdy nie bylo takiego modelu -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-05 12:47:08 | |
Autor: Monster | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-05 08:45, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-05 07:50, Jackare pisze:No to byĹ XS. PodepnÄ pod wÄ tek ciekawego klasyka,nie za duĹźy bo 350,cztery garki,stan Ĺadny,cena przyzwoita.Najciekawsze jest to Ĺźe to.. Moto z Gruzji 350GTS.Piecyk ma z Benelli Sam bym przytuliĹ,ale powiedzmy Ĺźe garaĹź za maĹy:-) http://archi.inosak.org/db/item251053506611_4.html -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-05-05 12:51:58 | |
Autor: Kuczu | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-05 12:47, Monster pisze:
PodepnÄ pod wÄ tek ciekawego klasyka,nie za duĹźy bo 350,cztery garki,stan To ja tylko niesmialo dodam iz mam w garazu MotoGuzzi V35 Imola w stanie doskonalym, na sprzedaz. Takie jak tu: http://en.moto-guzzi-club.com/gallery_detail.php?id=165 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-05 13:01:12 | |
Autor: Monster | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-05 12:51, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-05 12:47, Monster pisze:Ĺadna,oglÄ daĹem co za anglika masz,a doczytaĹem Ĺźe nie twĂłj garaĹź:-) Mnie tuf tuf Nuovo Falcone krÄci. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-05-07 11:24:03 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
Kuczu napisaĹ(a):
To ja tylko niesmialo dodam iz mam w garazu MotoGuzzi V35 Imola w stanie doskonalym, na sprzedaz. ile za to? Dawaj kurde szczegoly -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-05-07 12:01:28 | |
Autor: AZ | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
On 05/07/2012 11:24 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
Kuczu napisaĹ(a):Ty ale nie wiem czy wiesz, to nie jest skuter... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-05-07 13:36:39 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
AZ napisaĹ(a):
Ty ale nie wiem czy wiesz, to nie jest skuter... skutery to dla pedalow! -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-05-07 18:17:18 | |
Autor: Jackare | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
UĹźytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:jo8c7q$ivq$1mx1.internetia.pl...
AZ napisaĹ(a): aszeszdojapy za takie? Ito otnaszwszyszkich na ĹźdjÄciu, e ? :)))) http://tiny.pl/hpn16 |
|
Data: 2012-05-08 01:42:21 | |
Autor: Monster | |
weteran dla początkującego | |
On 7 Maj, 18:17, "Jackare" <1...@tralala.com.pl> wrote:
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_n...@riders.pl> napisał w wiadomościnews:jo8c7q$ivq$1mx1.internetia.pl... No,w tych czapkach to na takich wyglądają:-) Tomek |
|
Data: 2012-05-08 07:43:32 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-07 18:17, Jackare pisze:
aszeszdojapy za takie? Ito otnaszwszyszkich na ĹźdjÄciu, e ? :)))) nie bangla, szare tlo ino widze. pozdr newrom -- RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-05-07 12:15:03 | |
Autor: Kuczu | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-05 12:51, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-05 12:47, Monster pisze: Jeblem fotki. Ten model ktory mam w garazu jest mlodszy: http://www.bikez.com/motorcycles/moto_guzzi_v_35_iii_1986.php -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-05 14:47:23 | |
Autor: Ivam | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
UĹźytkownik "Monster" napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:4fa5052b$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
Sam bym przytuliĹ,ale powiedzmy Ĺźe garaĹź za maĹy:-) Ladne to. Tylko liczniki obowiazkowo bym "stuningowal", bo paskudne okropnie. A zacisk to tak mialo miec odwrotnie od samego poczatku? Tez dziwnie to wyglada. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-05 14:51:20 | |
Autor: Kuczu | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-05 14:47, Ivam pisze:
UĹźytkownik "Monster" napisaĹ w wiadomoĹci grup tuningowac unikalnego klasyka ?? Wolne zarty. Za takie cos powinno sie obcinac rece, przy samej dupie. A zacisk to tak mialo miec odwrotnie od samego poczatku? Tez dziwnie to tak mialo i tak powinno zostac. Zreszta pierwsze Hondy CB tez mialy taki uklad hamulcow. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-05 17:12:06 | |
Autor: Ivam | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
UĹźytkownik "Kuczu" napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:jo37oe$j93$1@inews.gazeta.pl...
tuningowac unikalnego klasyka ?? Za duzo GG ?? !! Wolne zarty. Za takie cos powinno sie obcinac rece, przy samej dupie. Czemu? Ja uwazam, ze wszelakie odwracalne modyfikacje sa dopuszczalne - jak mi sie liczniki podobaja to sobie wymieniam, ale (tutaj wazne) tak, zeby zalozenie oryginalow (ktorych sie nie wyrzuca, ani nie sprzedaje) bylo na zasadzie plug-and-play. tak mialo i tak powinno zostac. Zreszta pierwsze Hondy CB tez mialy taki uklad hamulcow. Ciekawe kto i po co wymyslil w fabryce, ze te zaciski powinny byc zle zalozone;) ? -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-05 17:53:31 | |
Autor: Monster | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
W dniu 2012-05-05 17:12, Ivam pisze:
UĹźytkownik "Kuczu" napisaĹ w wiadomoĹci grup W sumie ciekawostka,ale wszystkie wczesne tarczĂłwki tak majÄ ,na pierwszy rzut oka rozwiÄ zane dziwne i niepraktyczne,na jakimĹ filmiku z wyprawy byĹo poĹźegnanie siÄ z zaciskiem. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-05-05 15:01:49 | |
Autor: Jackare | |
weteran dla poczÄ tkujÄ cego | |
UĹźytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci news:jo2ib2$91q$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-05-05 07:50, Jackare pisze:Mýlil jsem se. Omlouvåm. |
|
Data: 2012-05-10 23:47:21 | |
Autor: Tmek | |
weteran dla początkującego | |
Ze stajni yamahy? ten jest ladniutki
http://allegro.pl/yamaha-xs-400-special-ohc-twin-i2338577623.html pzdr |