weteran dla pocztkujcego

Data: 2012-05-05 07:50:40
Autor: Jackare
weteran dla pocztkujcego
Uytkownik "Pikny Marian postrach dziewic" <piekny_marian_postrach_dziewic@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:jnrl94$93q$1inews.gazeta.pl...
Moe Junak? Nie za wielki i ciki,
wyglda fajnie, reszt wymogw te chyba spenia? Moe jeszcze jakie inne
pomysy? Co moe speni te wymagania i warto by si temu przyjrze bliej?

Z gry dziki za dobre rady :)
Pozdrawiam
Marian

honda CX 500 custom
yamaha SX 650

stare, adne, z przyzwoitymi parametrami, nadaj si do jazdy (czego nie powiedziabym np o junaku)

vespa PX 125 - pojedzisz i si zakochasz. Polecam

Data: 2012-05-05 08:45:49
Autor: Kuczu
weteran dla początkującego
W dniu 2012-05-05 07:50, Jackare pisze:

yamaha SX 650

nigdy nie bylo takiego modelu

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-05 12:47:08
Autor: Monster
W dniu 2012-05-05 08:45, Kuczu pisze:
W dniu 2012-05-05 07:50, Jackare pisze:

yamaha SX 650

nigdy nie bylo takiego modelu

No to był XS.
Podepnę pod wątek ciekawego klasyka,nie za duży bo 350,cztery garki,stan ładny,cena przyzwoita.Najciekawsze jest to że to.. Moto z Gruzji 350GTS.Piecyk ma z Benelli
Sam bym przytulił,ale powiedzmy że garaż za mały:-)

  http://archi.inosak.org/db/item251053506611_4.html

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-05 12:51:58
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-05 12:47, Monster pisze:

[...]

To ja tylko niesmialo dodam iz mam w garazu MotoGuzzi V35 Imola w stanie doskonalym, na sprzedaz.

Takie jak tu:

  http://en.moto-guzzi-club.com/gallery_detail.php?id=165

Data: 2012-05-05 13:01:12
Autor: Monster
W dniu 2012-05-05 12:51, Kuczu pisze:
[...]

Ładna,oglądałem co za anglika masz,a doczytałem że nie twój garaż:-)
Mnie tuf tuf Nuovo Falcone kręci.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-07 11:24:03
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Kuczu napisał(a):
To ja tylko niesmialo dodam iz mam w garazu MotoGuzzi V35 Imola w stanie doskonalym, na sprzedaz.

ile za to? Dawaj kurde szczegoly

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-07 12:01:28
Autor: AZ
On 05/07/2012 11:24 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:
Kuczu napisał(a):
To ja tylko niesmialo dodam iz mam w garazu MotoGuzzi V35 Imola w
stanie doskonalym, na sprzedaz.

ile za to? Dawaj kurde szczegoly

Ty ale nie wiem czy wiesz, to nie jest skuter...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-05-07 13:36:39
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
AZ napisał(a):
Ty ale nie wiem czy wiesz, to nie jest skuter...

skutery to dla pedalow!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-07 18:17:18
Autor: Jackare
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał w wiadomości news:jo8c7q$ivq$1mx1.internetia.pl...
AZ napisał(a):
Ty ale nie wiem czy wiesz, to nie jest skuter...

skutery to dla pedalow!

aszeszdojapy za takie? Ito otnaszwszyszkich na żdjęciu, e ? :))))
http://tiny.pl/hpn16

Data: 2012-05-08 01:42:21
Autor: Monster
weteran dla pocztkujcego
On 7 Maj, 18:17, "Jackare" <1...@tralala.com.pl> wrote:
Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_n...@riders.pl> napisa w wiadomocinews:jo8c7q$ivq$1mx1.internetia.pl...

> AZ napisa(a):

> skutery to dla pedalow!

aszeszdojapy za takie? Ito otnaszwszyszkich na djciu, e ? :))))http://tiny.pl/hpn16

No,w tych czapkach to na takich wygldaj:-)

Tomek

Data: 2012-05-08 07:43:32
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-07 18:17, Jackare pisze:

aszeszdojapy za takie? Ito otnaszwszyszkich na żdjęciu, e ? :))))
http://tiny.pl/hpn16

nie bangla, szare tlo ino widze.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

Data: 2012-05-07 12:15:03
Autor: Kuczu
[...]

Jeblem fotki. Ten model ktory mam w garazu jest mlodszy:

http://www.bikez.com/motorcycles/moto_guzzi_v_35_iii_1986.php

Data: 2012-05-05 14:47:23
Autor: Ivam
Użytkownik "Monster"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fa5052b$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
Sam bym przytulił,ale powiedzmy że garaż za mały:-)

Ladne to. Tylko liczniki obowiazkowo bym "stuningowal", bo paskudne okropnie.

A zacisk to tak mialo miec odwrotnie od samego poczatku? Tez dziwnie to wyglada.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-05 14:51:20
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-05 14:47, Ivam pisze:
Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
Sam bym przytulił,ale powiedzmy że garaż za mały:-)

Ladne to. Tylko liczniki obowiazkowo bym "stuningowal", bo paskudne
okropnie.

tuningowac unikalnego klasyka ?? Wolne zarty. Za takie cos powinno sie obcinac rece, przy samej dupie.

A zacisk to tak mialo miec odwrotnie od samego poczatku? Tez dziwnie to
wyglada.

tak mialo i tak powinno zostac. Zreszta pierwsze Hondy CB tez mialy taki uklad hamulcow.

Data: 2012-05-05 17:12:06
Autor: Ivam
Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jo37oe$j93$1@inews.gazeta.pl...
tuningowac unikalnego klasyka ??

Za duzo GG ?? !!

Wolne zarty. Za takie cos powinno sie obcinac rece, przy samej dupie.

Czemu? Ja uwazam, ze wszelakie odwracalne modyfikacje sa dopuszczalne - jak mi sie liczniki podobaja to sobie wymieniam, ale (tutaj wazne) tak, zeby zalozenie oryginalow (ktorych sie nie wyrzuca, ani nie sprzedaje) bylo na zasadzie plug-and-play.

tak mialo i tak powinno zostac. Zreszta pierwsze Hondy CB tez mialy taki uklad hamulcow.

Ciekawe kto i po co wymyslil w fabryce, ze te zaciski powinny byc zle zalozone;) ?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-05 17:53:31
Autor: Monster
W dniu 2012-05-05 17:12, Ivam pisze:
[...]

W sumie ciekawostka,ale wszystkie wczesne tarczówki tak mają,na pierwszy rzut oka rozwiązane dziwne i niepraktyczne,na jakimś filmiku z wyprawy było pożegnanie się z zaciskiem.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-05 15:01:49