wewnętrzny usb3 jako moduł

Data: 2015-01-03 02:36:53
Autor: geos
wewnętrzny usb3 jako moduł
na płycie mam pojedyncze gniazda USB3 i potrzebuję czegoś takiego, również USB3: http://tinyurl.com/oc98nvr

czy ktoś się orientuje gdzie dostanę, jeśli w ogóle, taki moduł w PL?

pozdrawiam
geos

Data: 2015-01-03 04:21:08
Autor: cyborg
wewnętrzny usb3 jako moduł

http://www.conrad.pl/Adapter-USB-2.0-do-p%C5%82yty-g%C5%82%C3%B3wnej-komputera,-2-porty.htm?websale8=conrad&pi=971704

Data: 2015-01-03 04:43:05
Autor: cyborg
wewnętrzny usb3 jako moduł
W dniu 2015-01-03 o 04:21, cyborg pisze:
[...]

USB 3.0
http://www.conrad.pl/Adapter-USB-3.0-19-biegunowe-%3d%3E-2-x-USB-A-%28%C5%BCe%C5%84ski%29.htm?websale8=conrad&pi=986431&ci=SHOP_AREA_37572_0410140
na allegro również można znaleźć, na przykład:
http://allegro.pl/adapter-rozgalezienie-usb-3-0-z-plyty-na-2xusb-3-0-i4877246468.html
http://allegro.pl/kabel-rozgalezienie-usb-3-0-z-plyty-na-2x-usb-3-0-i4877322303.html

Data: 2015-01-03 10:45:42
Autor: geos
wewnętrzny usb3 jako moduł
On 03.01.2015 04:43, cyborg wrote:
[...]

dzięki, ale to nie to... zobacz na wtyczkę, jest do większych gniazd 19 pinowych a na mojej płycie są 9 pinowe. wcześniej też znalazłem podobne w PL ale szukam właśnie USB3 9 pinowych.

pozdrawiam,
geos

Data: 2015-01-03 11:47:23
Autor: ggs
wewnętrzny usb3 jako moduł

O takie cos chodzi ?  http://www.3kropki.pl/img_pg/9/0/6/8653-1.jpg

Data: 2015-01-03 12:12:32
Autor: geos
wewnętrzny usb3 jako moduł
On 03.01.2015 11:47, ggs wrote:

[...]

no to też w sumie byłoby jakieś rozwiązanie, nie wiedziałem, że są takie przejściówki. jeśli nie ma modułów USB3 9pin montowanych bezpośrednio do płyty to pomyślę nad tym. dzięki za sugestię!

pozdrawiam
geos

Data: 2015-01-03 12:40:56
Autor: ggs
wewnętrzny usb3 jako moduł

"geos" <geos@SPAMPRECZ.autograf.pl> wrote in message news:m88ir0$p8v$1node1.news.atman.pl...

no to też w sumie byłoby jakieś rozwiązanie, nie wiedziałem, że są takie przejściówki. jeśli nie ma modułów USB3 9pin montowanych bezpośrednio do płyty to pomyślę nad tym. dzięki za sugestię!

Tylko wiesz że to oznacza dzialanie USB w trybie 2.0 ?

Nie wiem , nie widzialem ale chyba nie ma takich adapterów/śledzi USB 3.0 na 9-pin.

A jakie dokladnie złącza na plycie są ?

Data: 2015-01-03 12:56:22
Autor: geos
wewnętrzny usb3 jako moduł
On 03.01.2015 12:40, ggs wrote:
Tylko wiesz że to oznacza dzialanie USB w trybie 2.0 ?
Nie wiem , nie widzialem ale chyba nie ma takich adapterów/śledzi USB 3.0 na 9-pin.
A jakie dokladnie złącza na plycie są ?

dałeś mi do myślenia... doczytałem w manualu i niestety nic z tego nie będzie. na płycie są 3 gniazda 9pin koloru niebieskiego. zasugerowałem się nim jako że kolor ten był używany do odróżnienia usb 3.0 od usb 2.0. niestety, w manualu jak wół napisali, że to są jednak usb 2.0 i jedyne 3.0 wystawione są na panelu tylnym. płyta asus m4a89td.

dzięki za pomoc, wszystko jasne.

pozdrawiam,
geos

Data: 2015-01-03 23:38:44
Autor: ggs
wewnętrzny usb3 jako moduł

"geos" <geos@SPAMPRECZ.autograf.pl> wrote in message news:m88ld7$sfa$1node1.news.atman.pl...

[...]

A no dokladnie jest tak jak piszesz.
USB 3.0 to chip NECa czyli wbudowany choc jednak zewnetrzny (czyli nie zintegrowany w chipset) co uniemozliwia uzycia myszy i klawiatury  np. w BIOSie  czy innych zastosowaniach poza OS bez uzycia sterownika. Dopiero chyba chipy A70/A75 i podobne lub nowsze wspierają zintegrowane USB 3.0 w AMD ale moge sie mylic - nie siedzę za bardzo w tej platformie.

Jednakże po załadowaniu OS  NEC jest to zupełnie prawidlowo dzialającym  układem w standardzie USB 3.0.

A te 3 złączki USB na tej płycie to rzeczywiście tylko USB 2.0.

Data: 2015-01-03 23:26:59
Autor: BartekK
wewnętrzny usb3 jako moduł
W dniu 2015-01-03 o 10:45, geos pisze:
[...]

Jak masz 9-pinowe gniazdka (złączki) to nie jest w nich usb3.0 na pewno, tylko 2.0 (pewnie płyta ma jedno i drugie). Usb3.0 potrzebuje wiecej drutów, i dlatego ma takie inne wielo-pinowe (i z większą gęstością, by się ktoś nie pomylił) złączki do dodatkowych śledziów.

--
| Bartłomiej Kuźniewski

wewnętrzny usb3 jako moduł