[gliwice] wezel Sosnica/DTS

Data: 2010-09-27 10:45:48
Autor: Gabriel 'wilk'
[gliwice] wezel Sosnica/DTS
Witam
Dawno nie jechalem do Gliwic i mam pytanie jak wyglada wlot do scislego Centrum miasta od strony Katowic jadac A4 (wezel Sosnica i dalej ul.Pszczynska kolo Rabbenu) oraz wlot od strony DTS'ki ul.Wolnosci? W Gliwicach musze byc okolo 7/7:30 a nie chce stac w korku wobec powyzszego pytam o sytuacje na wlocie do miasta oraz czy warto jechac przez Sosnice czy DTSka - gdzie jest mniej rozkopane? :-)
                Oskar Wilde

Data: 2010-09-27 11:20:02
Autor: juhass
[gliwice] wezel Sosnica/DTS
W dniu 2010-09-27 10:45, Gabriel 'wilk' pisze:
[...]
pozdrawiam

IMO jedyną rozsądną opcją na teraz, kiedy DTS-ka kończy się przez Zabrzem jest A4 i zjazd na Sośnicę, ewentualnie na Rybnicką następnym zjazdem.
Tak czy tak niestety postoisz- w opcji Pszczyńskiej na światłach z 10 minut, w opcji Rybnickiej na zapchanej o tej porze ulicy. Osobiście bym się skłaniał do Pszczyńskiej- mniej świateł po drodze do centrum.

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-09-27 11:39:27
Autor: Gabriel 'wilk'
[gliwice] wezel Sosnica/DTS
Użytkownik juhass napisał:
[...]

Wiem, ze sie tam DTS'ka konczy ale juz kilka razy jadac DTS'ka i dalej przez Zabrze nie mialem korka a na Pszczynskiej to w 90% przypadkow stalem juz od rabbena i to niezaleznie od dnia i jedo pory. Z tym, ze ostatnio nie jedzilem do Gliwic i nie jechalem samym zjazdem na Sosnice i stad moje pytanie czy tam nadal takie korki czy cos sie zmienilo na + :-) ?
Tak czy tak niestety postoisz- w opcji Pszczyńskiej na światłach z 10 minut, w opcji Rybnickiej na zapchanej o tej porze ulicy. Osobiście bym się skłaniał do Pszczyńskiej- mniej świateł po drodze do centrum.
To, ze sie stoi jezdzac po GOPie to nie nowosc, wazne aby stac jak najmniej a musze byc na czas w centrum Gliwic i zastanawiam sie ile musze liczyc na korki :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-09-27 11:45:22
Autor: sp9mrn
[gliwice] wezel Sosnica/DTS
Dzisiaj 9.00 - sośnica 25 min do ronda. dalej nie wiem, bo pojechałem prosto.
Korek od "pomarańczowego" wiaduktu

MAc

Data: 2010-09-27 12:01:24
Autor: juhass
[gliwice] wezel Sosnica/DTS
W dniu 2010-09-27 11:39, Gabriel 'wilk' pisze:
Użytkownik juhass napisał:
[...]
:-) ?

Weź pod uwagę iż na Wolności budują teraz skrzyżowanie czy tam inne rondo w okolicach EC Zabrze, stąd jest wahadełko i korki dość zacne, szczególnie w godzinach szczytu.
Co do korków obecnie na sośnicy- może ktoś inny się wypowie gdyż ostatnio tamtędy nie jechałem z rana...

[...]

Myślę, że 45 minut z Katowic do centrum Gliwic zupełnie wystarczy via a4 i przez sośnicę, może nawet z wyszukiwaniem miejsca parkingowego w centrum ;)

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-09-28 08:05:56
Autor: Gabriel 'wilk'
[gliwice] wezel Sosnica/DTS
Użytkownik juhass napisał:

Myślę, że 45 minut z Katowic do centrum Gliwic zupełnie wystarczy via a4 i przez sośnicę, może nawet z wyszukiwaniem miejsca parkingowego w centrum ;)
OK, dzieki. Czyli z Jaworzna 1h wystarczy a o miejsce parkingowe sie nie martwie bo mam zaklepane :-)
Jutro dam zanc jak wygladala sytuacja

                Oskar Wilde

Data: 2010-09-29 17:21:04
Autor: Gabriel 'wilk'
[gliwice] wezel Sosnica/DTS
W dniu 2010-09-28 08:05, Gabriel 'wilk' pisze:
Użytkownik juhass napisał:

Jutro dam zanc jak wygladala sytuacja
Wiec gdyby ktos potrzebowal info to sytuacja wyglada tak:
1. Jaworzno - Gliwice/centrum/ 38 min z zaparkowaniem auta (S1+A4+wezel Sosnica+ul.Pszczynska - totalny brak korkow nie liczac 2 zmian swiatel przy zjedzie za wiadyktem na Sosnice), czas przejazdu 38 min z zaparkowaniem auta, wyjazd o godzinie 6:10 rano.
2. Gliwice - Jaworzno (trasa jak wyzej), rowniez brak korkow nie liczac centrum Gliwic, wyjazd okolo 11:40

   Oskar Wilde

Data: 2010-09-27 12:06:25
Autor: Mirosław
[gliwice] wezel Sosnica/DTS

Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7plhk$5fr$1news.onet.pl...
[...]
-- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
               Oskar Wilde

Oczywiście że A4 i na pszczyńską,co z tego że trochę postoisz,
DTS jak wiesz kończy się w Zabrzu na rondzie w Zaborzu ale przecież
od tego miejsca do Gliwic to jeszcze dosyć sporo.Sporo świateł i utrudnień.
Mirek

[gliwice] wezel Sosnica/DTS