wezly na A1

Data: 2013-06-05 08:58:21
Autor: J.F.
wezly na A1
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html

Ktore to sa wezly typu "trabka" i dlaczego niby wymagaja jednego
wiaduktu mniej ? P.S. Ile kosztuje wiadukt ? Drogie te bramki :-)

J.

Data: 2013-06-05 09:05:12
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 08:58:21 +0200 osobnik zwany J.F. napisa艂:

[...]

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:As-tr%C4%85bka-lewa.svg
tyle, 偶e u nas zwykle to co jest g贸ra-d贸艂 ma na g贸rze rondo i ci膮g dalszy drogi.

P.S. Ile kosztuje wiadukt ? Drogie te bramki :-)

wiadukt du偶o bo wymaga du偶o prac ziemnych. tak naprawd臋 to gigantyczne koszty zwi膮zane s膮 z przewo偶eniem ogromnych mas ziemi, kt贸ra najpierw trzeba wywie藕膰 a potem przywie藕膰 odpowiedni膮

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-06-05 11:19:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

Wednesday, June 5, 2013, 11:05:12 AM, you wrote:

Dnia pi阫nego Wed, 05 Jun 2013 08:58:21 +0200 osobnik zwany J.F. napisa:

[...]

tyle, 縠 u nas zwykle to co jest g髍a-d蟪 ma na g髍ze rondo i ci眊 dalszy
drogi.

P.S. Ile kosztuje wiadukt ? Drogie te bramki :-)

wiadukt du縪 bo wymaga du縪 prac ziemnych. tak naprawd to gigantyczne
koszty zwi眤ane s z przewo縠niem ogromnych mas ziemi, kt髍a najpierw trzeba wywie兼 a potem przywie兼 odpowiedni

Tylko niech mi kto wyja秐i, gdzie tu ten jeden wiadukt mniej, skoro
ja widz jeden wiadukt wi阠ej:
http://goo.gl/maps/x2kaR
http://goo.gl/maps/shdhQ
http://goo.gl/maps/VYB1u
http://goo.gl/maps/z98xs
a nawet dwa wi阠ej:
http://goo.gl/maps/5tXso

W ka縟ym z tych miejsc na potrzeby "tr眀ki" trzeba by硂 wybudowa
dodatkowy wiadukt obok ju istniej眂ych. Wcze秐iej nie trzeba by硂
tych wiadukt體 - gdzie ten zysk?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 09:17:42
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 11:19:16 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa艂:

[...]

Tylko niech mi kto艣 wyja艣ni, gdzie tu ten jeden wiadukt mniej, skoro ja
widz臋 jeden wiadukt wi臋cej:
http://goo.gl/maps/x2kaR
http://goo.gl/maps/shdhQ
http://goo.gl/maps/VYB1u
http://goo.gl/maps/z98xs
a nawet dwa wi臋cej:
http://goo.gl/maps/5tXso

W ka偶dym z tych miejsc na potrzeby "tr膮bki" trzeba by艂o wybudowa膰
dodatkowy wiadukt obok ju偶 istniej膮cych. Wcze艣niej nie trzeba by艂o tych
wiadukt贸w - gdzie ten zysk?

a jak inaczej chcia艂by艣 te drogi po艂膮czy膰? zamiast tr膮bki musi膮艂by艣 zrobi膰 pe艂n膮 koniczynk臋 czyli kilka wiadukt贸w wi臋cej.

Data: 2013-06-05 11:43:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

Wednesday, June 5, 2013, 11:17:42 AM, you wrote:

[...]

[...]
a jak inaczej chcia砨y te drogi po潮czy? zamiast tr眀ki musi背by
zrobi pe硁 koniczynk czyli kilka wiadukt體 wi阠ej.

Przecie te drogi by硑 po潮czone. Pe硁a koniczynka jest konieczna, gdy
obie drogi s o du縴m ruchu a tu jedynie na skrzy縪waniu z 46 jest
troch wi阫szy ruch. Na pozosta硑ch skrzy縪waniach ruch jest
symboliczny i normalny wjazd i zjazd by wystarczy. Taki jak tam by.

Ja naprawd mam du縠 w眛pliwo禼i co do tego, czy dodatkowy wiadukt
jest ta駍zy od dw骳h budek, jakie by硑by potrzebne przy starym
rozwi眤aniu...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 09:47:38
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 11:43:26 +0200 osobnik zwany RoMan
[...]

Przecie偶 te drogi by艂y po艂膮czone. Pe艂na koniczynka jest konieczna, gdy
obie drogi s膮 o du偶ym ruchu a tu jedynie na skrzy偶owaniu z 46 jest
troch臋 wi臋kszy ruch. Na pozosta艂ych skrzy偶owaniach ruch jest symboliczny
i normalny wjazd i zjazd by wystarczy艂. Taki jak tam by艂.

Ja naprawd臋 mam du偶e w膮tpliwo艣ci co do tego, czy dodatkowy wiadukt jest
ta艅szy od dw贸ch budek, jakie by艂yby potrzebne przy starym rozwi膮zaniu...

ale m贸wisz o drogach niskiej klasy, kt贸re na upartgo mozna po艂膮czy膰 skrzyzowaniem ze 艣wiat艂ami. Je偶eli to b臋dzie po艂膮czenie autostrady z drog膮 g艂贸wn膮 czy ekspresow膮 to musz膮 by膰 bezkolizyjne. A tego bez wiaduktu nie zrobisz

Data: 2013-06-05 11:58:22
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

Wednesday, June 5, 2013, 11:47:38 AM, you wrote:

[...]
ale m體isz o drogach niskiej klasy, kt髍e na upartgo mozna po潮czy
skrzyzowaniem ze 秝iat砤mi. Je縠li to b阣zie po潮czenie autostrady z drog g丑wn czy ekspresow to musz by bezkolizyjne. A tego bez wiaduktu nie zrobisz

Ale skrzy縪wa z drogami krajowymi jest ma硂, natomiast tr眀ki na
p砤tnej A4 postawiono wsz阣zie, buduj眂 dodatkowe wiadukty na
skrzy縪waniach z drogami wojew骴zkimi, co sensu nijakiego nie ma.

Do tego jeszcze wymy秎ne, wisz眂e k砤dki dla pieszych przy MOPach.

Z drugiej strony - tak si dziwi i mi dom chc zaora pod obwodnic,
gdzie kilometr ma kosztowa 84 miliony PLN :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 10:11:42
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 11:58:22 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa艂:

Ale skrzy偶owa艅 z drogami krajowymi jest ma艂o, natomiast tr膮bki na
p艂atnej A4 postawiono wsz臋dzie, buduj膮c dodatkowe wiadukty na
skrzy偶owaniach z drogami wojew贸dzkimi, co sensu nijakiego nie ma.

a jak je inaczej po艂膮czysz bezkolizyjnie i niestawiaj膮c bramek na samej autostradzie?

Data: 2013-06-07 14:59:50
Autor: R2r
wezly na A1

Ale skrzy偶owa艅 z drogami krajowymi jest ma艂o, natomiast tr膮bki na
p艂atnej A4 postawiono wsz臋dzie, buduj膮c dodatkowe wiadukty na
skrzy偶owaniach z drogami wojew贸dzkimi, co sensu nijakiego nie ma.

IMHO ma sens je艣li za艂o偶y si臋 wywalenie bramek z ci膮gu autostrady.
Wtedy ci co nie zje偶d偶aj膮 nie musz膮 zwalnia膰 jak to ma miejsce w przypadku bramek "przelotowych". Chocia偶 ju偶 obecnie np. w Strykowie potrafi膮 si臋 niez艂e korki na zje藕dzie robi膰 a bramki jeszcze nie pracuj膮. Wszystko ma swoje "zady i walety".

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-07 15:12:59
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Fri, 07 Jun 2013 14:59:50 +0200, R2r napisa(a):
Ale skrzy縪wa z drogami krajowymi jest ma硂, natomiast tr眀ki na
p砤tnej A4 postawiono wsz阣zie, buduj眂 dodatkowe wiadukty na
skrzy縪waniach z drogami wojew骴zkimi, co sensu nijakiego nie ma.

IMHO ma sens je秎i za硂縴 si wywalenie bramek z ci眊u autostrady.

Nikt rozsadny nie przewiduje bramek w ciagu autostrady, przynajmniej
nie co 30 km :-)

W tym przypadku pytanie brzmi gdzie ta oszczednosc o ktorej pismaki
pisza ... i czy nie taniej bylo zrobic autostrady bezplatne, ale bez
tych dodatkowych wiaduktow :-)

J.

Data: 2013-06-07 15:31:48
Autor: R2r
wezly na A1
W dniu 2013-06-07 15:12, J.F. pisze:
Nikt rozsadny nie przewiduje bramek w ciagu autostrady, przynajmniej
nie co 30 km :-)
By艂e艣 na A2 - tej "Kulczykowej"? ;-)

W tym przypadku pytanie brzmi gdzie ta oszczednosc o ktorej pismaki
pisza ... i czy nie taniej bylo zrobic autostrady bezplatne, ale bez
tych dodatkowych wiaduktow :-)
A nie taniej by艂o chodzi膰 pieszo i je藕dzi膰 komunikacj膮 publiczn膮 zamiast kupowa膰 samoch贸d? :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-07 15:43:48
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:31:48 +0200, R2r napisa(a):
W dniu 2013-06-07 15:12, J.F. pisze:
W tym przypadku pytanie brzmi gdzie ta oszczednosc o ktorej pismaki
pisza ... i czy nie taniej bylo zrobic autostrady bezplatne, ale bez
tych dodatkowych wiaduktow :-)
A nie taniej by硂 chodzi pieszo i je糳zi komunikacj publiczn zamiast kupowa samoch骴? :-)

Zdecydowanie drozej, szczegolnie jakby przestali opodatkowywac
kierowcow dodatkowo  :-)

J.

Data: 2013-06-07 23:16:38
Autor: R2r
wezly na A1
W dniu 2013-06-07 15:43, J.F. pisze:
Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:31:48 +0200, R2r napisa艂(a):
[...]

No popatrz... a buty przewa偶nie s膮 du偶o ta艅sze ni偶 samoch贸d. :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-08 20:20:34
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:16:38 +0200, R2r napisa(a):
[...]

No popatrz... a buty przewa縩ie s du縪 ta駍ze ni samoch骴. :-)

A wytrzymaja 100 tys km ? :-)

Sa jeszcze koszty dodatkowe - stracony czas, leczenie jak niepogoda
zlapie itp ..

J.

Data: 2013-06-09 11:09:34
Autor: R2r
wezly na A1
W dniu 2013-06-08 20:20, J.F. pisze:
Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:16:38 +0200, R2r napisa艂(a):
[...]

S膮 te偶 koszty dodatkowe niewybudowania drugiego wiaduktu. Tyle, 偶e ponosi je nie inwestor a u偶ytkownicy. :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-07 15:50:33
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello R2r,

Friday, June 7, 2013, 2:59:50 PM, you wrote:

[...]

Po raz kolejny: na skrzy縪waniach z drogami o ma硑m ruchu -
wojew骴zkimi - mo縩a bramki postawi na uproszczonej p蟪koniczynce.
Problemem jest dodatkowa budka zamiast dodatkowego wiaduktu. I - to co
ju by硂 wielokrotnie pisane - nie s眃z, 縠by ta dodatkowa budka
musia砤 by dro縮za od dodatkowego wiaduktu.
Jedyn zalet tr眀ki jest jedno miejsce poboru op砤t. Na p蟪koniczynce
potrzebne s dwa. Na pe硁ej koniczynie - cztery.
Wad tr眀ki jest konieczno舵 budowy dodatkowego wiaduktu.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-07 16:43:21
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Fri, 7 Jun 2013 15:50:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
Jedyn zalet tr眀ki jest jedno miejsce poboru op砤t. Na p蟪koniczynce
potrzebne s dwa. Na pe硁ej koniczynie - cztery.
Wad tr眀ki jest konieczno舵 budowy dodatkowego wiaduktu.

No, trzeba przyznac ze wada polkoniczynki sa dwa skrzyzowania na
bocznej drodze. Dwa miejsca do zwolnienia.

A wada koniczynki krzyzowanie kierunkow ruchu na autostradzie,
zjazdowych z wjazdowymi. Mozna wzorem nowoczesnych wezlow zbudowac dodatkowy pas obok
autostrady, ale wtedy wiadukt sie wydluza.

J.

Data: 2013-06-07 16:55:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello J.F.,

Friday, June 7, 2013, 4:43:21 PM, you wrote:

[...]

Ale ja ca硑 czas w kontek禼ie tych nieszcz阺nych wojew骴zkich... Tam
naprawd ruch jest znikomy.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-07 23:20:31
Autor: R2r
wezly na A1
[...]

Po raz kolejny: na skrzy偶owaniach z drogami o ma艂ym ruchu -
wojew贸dzkimi - mo偶na bramki postawi膰 na uproszczonej p贸艂koniczynce.
Problemem jest dodatkowa budka zamiast dodatkowego wiaduktu. I - to co
ju偶 by艂o wielokrotnie pisane - nie s膮dz臋, 偶eby ta dodatkowa budka
musia艂a by膰 dro偶sza od dodatkowego wiaduktu.
Jedyn膮 zalet膮 tr膮bki jest jedno miejsce poboru op艂at. Na p贸艂koniczynce
potrzebne s膮 dwa. Na pe艂nej koniczynie - cztery.
Wad膮 tr膮bki jest konieczno艣膰 budowy dodatkowego wiaduktu.
Ale ten wiadukt i dojazdy s膮 te偶 buforem potrafi膮cym zamortyzowac skutki zatkania wyjazdu. Cho膰 te偶 nie zawsze. Jakie musia艂by艣 zrobi膰 d艂ugo艣ci p臋tli na koniczynkach 偶eby zmie艣ci膰 t臋 sam膮 ilo艣膰 pojazd贸w?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-05 11:56:13
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:17:42 +0000 (UTC), masti napisa(a):
Dnia pi阫nego Wed, 05 Jun 2013 11:19:16 +0200 osobnik zwany RoMan
[...]

Jak kilka ? Koniczynka to jeden wiadukt.
Tylko bramek trzeba wtedy duzo.

Koniczynka ma swoje wady, ale widac u nas budka drozsza niz wiadukt
:-)

J.

Data: 2013-06-05 11:59:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello J.F.,

Wednesday, June 5, 2013, 11:56:13 AM, you wrote:

[...]

Na skrzy縪waniach z wojew骴zkimi nawet koniczynka to za du縪.
Uproszczona p蟪koniczynka i dwie budki zamiast jednej.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 18:29:12
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Wed, 5 Jun 2013 11:59:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
Hello J.F.,
http://goo.gl/maps/x2kaR [...]
[...]

O ile pamietam, to skrzyzowan z wojewodzkimi nie przewiduje sie.
Nie zasluguja, krajowek wystarczy.

Ale na mniejszych krajowkach moze byc tak jak piszesz.

J.

Data: 2013-06-05 20:38:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello J.F.,

http://goo.gl/maps/x2kaR [...]
[...]

Znaczy pr骲ujesz kopa si z faktami? Tylko jednio skrzy縪wanie, do
kt髍ych linki poda砮m, by硂 skrzy縪waniem z drog krajow - reszta to
wojew骴zkie.

Ale na mniejszych krajowkach moze byc tak jak piszesz.

Mam wra縠nie, 縠 mylisz je z wojew骴zkimi w砤秐ie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 21:43:58
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Wed, 5 Jun 2013 20:38:04 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
Hello J.F.,
[...]

To fakty sprzed 10 lat, mozliwe ze pamietaja inne rozporzadzenie :-)

Brzeg podpada zreszta pod wezel dla dk 39, a Krapkowice ... no,
ciekawe, nie za blisko wezla z DK45 ? OK, troche sklamalem.
http://www.arslege.pl/rozporzadzenie-ministra-infrastruktury-w-sprawie-przepisow-techniczno-budowlanych-dotyczacych-autostrad-platnych/k358

Na skrzyzowaniach z droga GP dopuszcza sie wezel WA lub WB, na
skrzyzowaniach z droga G wezel WB tylko wyjatkowo, o gorszych klasach
w ogole nie ma mowy (w ogole nie wolno krzyzowac, nawet bez zjazdu ?).

A z kolei droga GP moze byc wojewodzka (wyjatkowo), ale minimalna
odleglosc miedzy skrzyzowaniami 2000m (1km w terenie zabudowanym). I polkoniczynka odpada :-)
Tudziez pare innych wymogow maja, ktore wypadaloby spelnic, skoro sie
zmienilo klase :-)

Hm, http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19990430430
a tu pisza ze (par 9) "Droga klasy A powinna miec powiazania z drogami
klasy G i wyzszych [..... przy czym stosoanie na drodze A zjazdow jest
zabrobione]"

a w par 55 o krzyzowaniu ... i przestalem cokolwiek rozumiec :-)

Ale na mniejszych krajowkach moze byc tak jak piszesz.
Mam wra縠nie, 縠 mylisz je z wojew骴zkimi w砤秐ie.

Faktycznie troche myle. Ale jest jeszcze 5, 3, 94 - sa polkoniczynki i
nikomu nie przeszkadzaja :-)

J.

Data: 2013-06-07 15:06:01
Autor: R2r
wezly na A1
W dniu 2013-06-05 18:29, J.F. pisze:
O ile pamietam, to skrzyzowan z wojewodzkimi nie przewiduje sie.
Nie zasluguja, krajowek wystarczy.
Nieprawda. Cho膰by 702 z A2 pod 艁odzi膮 czy 703 z A1 pod Pi膮tkiem.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-05 11:50:01
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:05:12 +0000 (UTC), masti napisa(a):
[...]

Nie ma, bo na ustniku trabki budujemy bramki :-)
Droga biegnie obok, drugim wiaduktem, wiec strasznie mnie interesuje
gdzie ta oszczednosc :-)
I jeszcze mamy wezel z ta druga droga, jesli o malym ruchu i rondo
wystarczy to swietnie, gorzej jak nie ..

[...]

A nie betony i stal ? bo zawsze mozna zrobic na slupach ...

J.

Data: 2013-06-05 09:56:32
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 11:50:01 +0200 osobnik zwany J.F. napisa艂:

Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:05:12 +0000 (UTC), masti napisa艂(a):
[...]

wola艂by艣 bramki na autostradzie?
Pomijam, 偶e ja wola艂bym bez bramek.

:-)
[...]

a jak to po艂aczysz z drog膮 na gruncie? http://www.zbm.home.pl/a1stryk/?tydzien-27-2011,211#
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=112037&page=505

przyjrzyj si臋 jak du偶o trzeba dosypa膰 na po艂膮czeniu z wiaduktem. 艁adnie to wida膰 zw艂aszcza na skyscraperze

Data: 2013-06-05 12:13:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

Dnia pi阫nego Wed, 05 Jun 2013 11:50:01 +0200 osobnik zwany J.F. napisa:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:As-tr%C4%85bka-lewa.svg tyle, 縠
u nas zwykle to co jest g髍a-d蟪 ma na g髍ze rondo i ci眊 dalszy drogi.

Nie ma, bo na ustniku trabki budujemy bramki :-) Droga biegnie obok,
drugim wiaduktem, wiec strasznie mnie interesuje gdzie ta oszczednosc

wola砨y bramki na autostradzie?
Pomijam, 縠 ja wola砨ym bez bramek.

:-)
[...]

a jak to po砤czysz z drog na gruncie? http://www.zbm.home.pl/a1stryk/?tydzien-27-2011,211#
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=112037&page=505

przyjrzyj si jak du縪 trzeba dosypa na po潮czeniu z wiaduktem. dnie
to wida zw砤szcza na skyscraperze

Czy Ty rozumiesz, 縠 przy tr眀ce te trzeba robi nasypy? I jeszcze
dobudowa drugi wiadukt bez sensu. --
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 10:12:10
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 12:13:58 +0200 osobnik zwany RoMan
[...]

Czy Ty rozumiesz, 偶e przy tr膮bce te偶 trzeba robi膰 nasypy? I jeszcze
dobudowa膰 drugi wiadukt bez sensu.

czy ty rozumiesz, 偶e trzeba je po艂膮czy膰 bezkolizyjnie?

Data: 2013-06-05 12:25:13
Autor: Smok Eustachy
wezly na A1
W dniu 05.06.2013 12:12, masti pisze:
/.../
czy ty rozumiesz, 偶e trzeba je po艂膮czy膰 bezkolizyjnie?

Rondo wystarczy

Data: 2013-06-05 10:21:43
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 12:25:13 +0200 osobnik zwany Smok Eustachy
napisa艂:

W dniu 05.06.2013 12:12, masti pisze: /.../
czy ty rozumiesz, 偶e trzeba je po艂膮czy膰 bezkolizyjnie?

Rondo wystarczy

gratuluj臋. W艂a艣nie stworzy艂e艣 nowy typ drogi. Autostrada z rondem i umieszczonymi na niej bramkami.

Data: 2013-06-05 12:33:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

Dnia pi阫nego Wed, 05 Jun 2013 12:25:13 +0200 osobnik zwany Smok Eustachy
napisa:

W dniu 05.06.2013 12:12, masti pisze: /.../
czy ty rozumiesz, 縠 trzeba je po潮czy bezkolizyjnie?

Rondo wystarczy

gratuluj. W砤秐ie stworzy砮 nowy typ drogi. Autostrada z rondem i umieszczonymi na niej bramkami.

Wykazujesz si wyj眛kowo z潮 wol i niech阠i do zrozumienia.
Pokaza砮m Ci kilka przyk砤d體, gdzie dla tr眀y niepotrzebnie
dobudowywano dodatkowe wiadukty obok ju istniej眂ych. Istniej眂ych z
bezkolizyjnymi zjazdami/wjazdami na autostrad.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 10:40:15
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 12:33:14 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa艂:

Hello masti,

[...]

Wykazujesz si臋 wyj膮tkowo z艂膮 wol膮 i niech臋ci膮 do zrozumienia. Pokaza艂em
Ci kilka przyk艂ad贸w, gdzie dla tr膮by niepotrzebnie dobudowywano
dodatkowe wiadukty obok ju偶 istniej膮cych. Istniej膮cych z bezkolizyjnymi
zjazdami/wjazdami na autostrad臋.

ale rozumiesz co sam piszesz?
http://goo.gl/maps/x2kaR
http://goo.gl/maps/shdhQ
http://goo.gl/maps/VYB1u
http://goo.gl/maps/z98xs
a nawet dwa wi臋cej:
http://goo.gl/maps/5tXso
zlikwiduj tr膮bki i poka偶 jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4

Data: 2013-06-05 12:51:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

[...]

[...]
zlikwiduj tr眀ki i poka jak wjedziesz w tym miejscu z DK na A4

Czy Ty zrozumiesz, 縠 zanim wybudowano nowe wiadukty z tr眀kami, to
przy starych wiaduktach by硑 uproszczone p蟪koniczynki i bezkolizyjne
wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano.

Tylko jedno z tych skrzy縪wa jest skrzy縪waniem z drog krajow,
gdzie powinno si poszerzy wiadukt i zbudowa pe硁a koniczyn.
Zamiast tego zrobili tr眀k i niebezpieczne rondo, kt髍e powoduje
korki.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 11:33:32
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 12:51:05 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa艂:

Hello masti,

[...]

[...]

Czy Ty zrozumiesz, 偶e zanim wybudowano nowe wiadukty z tr膮bkami, to przy
starych wiaduktach by艂y uproszczone p贸艂koniczynki i bezkolizyjne
wjazdy/zjazdy? Te wjazdy/zjazdy zlikwidowano.

Tylko jedno z tych skrzy偶owa艅 jest skrzy偶owaniem z drog膮 krajow膮, gdzie
powinno si臋 poszerzy膰 wiadukt i zbudowa膰 pe艂na koniczyn臋. Zamiast tego
zrobili tr膮bk臋 i niebezpieczne rondo, kt贸re powoduje korki.

a by艂y tam bramki?

Data: 2013-06-05 13:46:29
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

[...]
a by硑 tam bramki?

A czytasz w眛ek? Ta od pocz眛ku pisz, 縠 mam du縠 w眛pliwo禼i, czy
dodatkowy wiadukt jest dro縮zy od DW覥H budek (w domy秎e - zamiast
jednej).
W obu rozwi眤aniach trzeba zrobi dojazdy/zjazdy z autostrady z
mo縧iwo禼i zbierania op砤t. Jedyny zysk z tr眀y to jedna budka
zamiast dw骳h. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje
w眛pliwo禼i.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 11:48:46
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 13:46:29 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa艂:

Hello masti,

[...]

A czytasz w膮tek? Ta偶 od pocz膮tku pisz臋, 偶e mam du偶e w膮tpliwo艣ci, czy
dodatkowy wiadukt jest dro偶szy od DW脫CH budek (w domy艣le - zamiast
jednej).

ale dopiero teraz napis艂e艣, 偶e wiadukty tam by艂y

W obu rozwi膮zaniach trzeba zrobi膰 dojazdy/zjazdy z autostrady z
mo偶liwo艣ci膮 zbierania op艂at. Jedyny zysk z tr膮by to jedna budka zamiast
dw贸ch. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje w膮tpliwo艣ci.

pytanie czy na dotyczasowych da艂o si臋 zrobi膰 budki? bo jak by艂o za ma艂o miejsca to mo偶e i tak trzeba by艂o przebudowa膰

Data: 2013-06-05 14:00:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

[...]
ale dopiero teraz napis砮, 縠 wiadukty tam by硑

Od samego pocz眛ku pisz, 縠 dodano wiadukty obok istniej眂ych.

W obu rozwi眤aniach trzeba zrobi dojazdy/zjazdy z autostrady z
mo縧iwo禼i zbierania op砤t. Jedyny zysk z tr眀y to jedna budka zamiast
dw骳h. Ale kosztem wiaduktu. I to budzi stale moje w眛pliwo禼i.
pytanie czy na dotyczasowych da硂 si zrobi budki? bo jak by硂 za ma硂
miejsca to mo縠 i tak trzeba by硂 przebudowa

Ci昕ko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez wzgl阣u na rodzaj
skrzy縪wania - konieczne s d硊gie dojazdy i zjazdy, 縠by kork體 nie
robi. R罂nic jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 13:52:17
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 14:00:27 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa艂:

Ci臋偶ko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez wzgl臋du na rodzaj
skrzy偶owania - konieczne s膮 d艂ugie dojazdy i zjazdy, 偶eby kork贸w nie
robi膰. R贸偶nic膮 jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.

no w艂a艣nie niekoniecznie. na standardowym zje藕dzie z drogi zbudowanej lata temu nie ma miejsca na bramki.

Data: 2013-06-05 17:01:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

Ci昕ko kontaktujesz - chyba to pogoda. Bez wzgl阣u na rodzaj
skrzy縪wania - konieczne s d硊gie dojazdy i zjazdy, 縠by kork體 nie
robi. R罂nic jest DODATKOWY wiadukt lub DODATKOWA budka.
no w砤秐ie niekoniecznie. na standardowym zje糳zie z drogi zbudowanej
lata temu nie ma miejsca na bramki.

Ale ja Ci ca硑 czas t硊macz, 縠 r罂nic jest sam dodatkowy wiadukt i
budka. Jest oczywiste, 縠 dojazdy i zjazdy wymagaj zmian. A -
poniewa chodzi o ich wyd硊縠niu ju na poziomie gruntu, to jest to
mniej upierdliwe od budowy od zera dodatkowego wiaduktu z rampami.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 19:46:58
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Wed, 5 Jun 2013 13:46:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa(a):
A czytasz w眛ek? Ta od pocz眛ku pisz, 縠 mam du縠 w眛pliwo禼i, czy
dodatkowy wiadukt jest dro縮zy od DW覥H budek (w domy秎e - zamiast
jednej).

to nie jest jedna budka. To sa dwa szlabany wjazdowe, dwie budki
wyjazdowe, szlaban dla uprzywilejowanych, daszek, mozliwe ze szatnia i
lazienka, kladka dla kierownika itp.
Plus stosowna ilosc etatow.

A i tak nie wystarczy na jeden wiadukt za 50 mln.
I ciekaw jestem czy te budki zarobia na wiadukt :-)

A mozna bylo przewidziec winietki ...

J.

Data: 2013-06-07 15:23:23
Autor: R2r
wezly na A1
[...]

Czekaj, czekaj... bo czego艣 nie rozumiem: ta droga krzy偶uj膮ca si臋 z autostrad膮 jest przelotow膮? Je艣li tak to dlaczego jad膮cy ni膮 a nie wje偶d偶aj膮cy mieliby przeje偶d偶a膰 przez bramki? Dopiero by艂oby fajnie jakby wszyscy jad膮cy DK60 albo jeszcze lepiej DK92 przecinaj膮cy A1 mieliby si臋 zatrzymywa膰 na bramkach...
Mo偶e jednak koszt budowy dodatkowego wiaduktu jest uzasadniony?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-07 15:35:51
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:23:23 +0200, R2r napisa(a):
Czekaj, czekaj... bo czego nie rozumiem: ta droga krzy縰j眂a si z autostrad jest przelotow? Je秎i tak to dlaczego jad眂y ni a nie wje縟縜j眂y mieliby przeje縟縜 przez bramki? Dopiero by硂by fajnie jakby wszyscy jad眂y DK60 albo jeszcze lepiej DK92 przecinaj眂y A1 mieliby si zatrzymywa na bramkach...
Mo縠 jednak koszt budowy dodatkowego wiaduktu jest uzasadniony?

I to jest bardzo frapujace pytanie - czy bramki na tym wezle w ogole
zarobia na dodatkowy wiadukt :-)
Innymi slowy - czy nie byloby rownie drogo dla budzetu zrobic
austostrady bezplatne :-P

A przeciez nie trzeba grodzic drugiej drogi - wystarcza dodatkowe
budki. Budki drozsze niz wiadukt ? Mozna tez winietki, albo pobor elektroniczny ...

J.

Data: 2013-06-07 23:27:54
Autor: R2r
wezly na A1
W dniu 2013-06-07 15:35, J.F. pisze:
Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:23:23 +0200, R2r napisa艂(a):
[...]

A mo偶e lepiej bez skrzy偶owa艅 :-D
Przecie偶 z za艂o偶enia autostrady maj膮 zarabia膰 na siebie i skoro

A przeciez nie trzeba grodzic drugiej drogi - wystarcza dodatkowe
budki. Budki drozsze niz wiadukt ?
Znaczy gdzie te dodatkowe? Na A2 pod Strykowem potrafi si臋 zrobi膰 kilkaset metr贸w korka ju偶 na samej autostradzie mimo do艣膰 d艂ugiego dojazdu "tr膮bk膮". Chcesz niemal ca艂o艣膰 tego co mie艣ci si臋 na doje藕dzie przenie艣膰 na autostrad臋? :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-07 22:29:11
Autor: Robert R臋dziak
wezly na A1
On Fri, 07 Jun 2013 23:27:54 +0200, R2r <bezspamux@arvox.pl>
wrote:

Znaczy gdzie te dodatkowe? Na A2 pod Strykowem potrafi si zrobi kilkaset metr體 korka ju na samej autostradzie mimo do舵 d硊giego dojazdu "tr眀k".

 No ale trzeba sobie jasno powiedzie, 縠 pod Strykowem problem
 wynika przede wszystkim z cudownego ronda w Sosnowcu...

 RR.
robert r阣ziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2013-06-08 11:18:24
Autor: R2r
wezly na A1
wrote:

Znaczy gdzie te dodatkowe? Na A2 pod Strykowem potrafi si臋 zrobi膰
kilkaset metr贸w korka ju偶 na samej autostradzie mimo do艣膰 d艂ugiego
dojazdu "tr膮bk膮".

  No ale trzeba sobie jasno powiedzie膰, 偶e pod Strykowem problem
  wynika przede wszystkim z cudownego ronda w Sosnowcu...

Zgadza si臋. Ale jak bramki zaczn膮 dzia艂a膰 to te偶 b臋dzie spowolnienie ruchu. Ciekaw jestem co by by艂o gdyby niemal ca艂y ten korek skierowa膰 na 艣limak koniczynki z 14-k膮 w kierunku 艁odzi. :-S

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-08 10:14:06
Autor: Robert R臋dziak
wezly na A1
On Sat, 08 Jun 2013 11:18:24 +0200, R2r <bezspamux@arvox.pl>
wrote:

Zgadza si. Ale jak bramki zaczn dzia砤 to te b阣zie spowolnienie ruchu.

 Tak si zastanawiam nad jednym: w AU bramki s ca砶owicie
 automatyczne. Je秎i nie masz transpondera, to jest OCR-owany
 numer rejestracyjny (oczywi禼ie byli tacy, co kombinowali z
 filtrami na tablicach, wi阠 teraz bramki 秝iec mocnym,
 fioletowym 秝iat砮m, zapewne te ze sporym udzia砮m UV), a do
 ka縟ej op砤ty tak rozpoznanego auta jest doliczana prowizja, co
 w naturalny spos骲 ,,zach阠a'' do wej禼ia w posiadanie
 transpondera. I w zasadzie problem by砨y z g硂wy, gdyby nie to,
 縠 oni nie maj obcego ruchu...

Ciekaw jestem co by by硂 gdyby niemal ca硑 ten korek skierowa na 秎imak koniczynki z 14-k w kierunku dzi. :-S

 Jeszcze wi阫sze zaparcie? ;)

Data: 2013-06-09 09:20:03
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Sat, 8 Jun 2013 10:14:06 +0000 (UTC), Robert R阣ziak napisa(a):
[...]

W EU te transpondery sa jakos tam ujednolicone, i w przyszlosci moze
sie uda wspolny system .. tylko ze jak na razie to raptem kilka krajow
ma bramki.

J.

Data: 2013-06-09 11:11:34
Autor: R2r
wezly na A1
wrote:

Ciekaw jestem co by by艂o gdyby niemal ca艂y ten korek skierowa膰 na
艣limak koniczynki z 14-k膮 w kierunku 艁odzi. :-S

  Jeszcze wi臋ksze zaparcie? ;)

Tego w艂a艣nie si臋 obawiam. :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-07 23:43:13
Autor: R2r
wezly na A1
W dniu 2013-06-07 23:27, R2r pisze:
Przecie偶 z za艂o偶enia autostrady maj膮 zarabia膰 na siebie i skoro
....tak przyj臋to to trzymajmy si臋 ju偶 istniej膮cych reali贸w.
Nie mam w zasadzie nic przeciwko bezp艂atnej dost臋pno艣ci do wszystkich dr贸g ale w Polsce nadal autostrady s膮 (oczywi艣cie poza kilkoma tymczasowo bezp艂atnymi odcinkami) i b臋d膮 p艂atne.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-09 09:13:47
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:43:13 +0200, R2r napisa(a):
Przecie z za硂縠nia autostrady maj zarabia na siebie i skoro
...tak przyj阾o to trzymajmy si ju istniej眂ych reali體.

Autostrad jeszcze sporo powinnismy zbudowac, wiec czas zweryfikowac te
realia.

Nie mam w zasadzie nic przeciwko bezp砤tnej dost阷no禼i do wszystkich dr骻 ale w Polsce nadal autostrady s (oczywi禼ie poza kilkoma tymczasowo bezp砤tnymi odcinkami) i b阣 p砤tne.

To akurat moze sie zmienic bardzo szybko, po najblizszych wyborach i
znow zostanie tylko 5 odcinkow platnych :-)

J.

Data: 2013-06-09 11:28:44
Autor: R2r
wezly na A1
W dniu 2013-06-09 09:13, J.F. pisze:
Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:43:13 +0200, R2r napisa艂(a):
[...]

Na razie nie masz co weryfikowa膰. :-)

[...]

P贸ki co jeszcze jest jak jest, wi臋c mo偶e nie fantazjuj. ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-09 09:10:07
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Fri, 07 Jun 2013 23:27:54 +0200, R2r napisa(a):
[...]
A mo縠 lepiej bez skrzy縪wa :-D
Przecie z za硂縠nia autostrady maj zarabia na siebie i skoro

Te "prywatne". Bo "panstwowe" raczej nie, za niska stawka, ale razem z
podatkiem w paliwie to zarabiaja z nawiazka .. i nie wiadomo za co te
10 gr/km :-)

A przeciez nie trzeba grodzic drugiej drogi - wystarcza dodatkowe
budki. Budki drozsze niz wiadukt ?
Znaczy gdzie te dodatkowe?

Na zjazdach, no bo gdzie.
Na A2 pod Strykowem potrafi si zrobi kilkaset metr體 korka ju na samej autostradzie mimo do舵 d硊giego dojazdu "tr眀k". Chcesz niemal ca硂舵 tego co mie禼i si na doje糳zie przenie舵 na autostrad? :-)

Nie byloby bramek, to by nie bylo kolejki do nich :-P
I ludzie by sie nie zastanawiali ze bardziej sie oplaca droga obok :-)

J.

Data: 2013-06-09 11:24:43
Autor: R2r
wezly na A1
W dniu 2013-06-09 09:10, J.F. pisze:
A przeciez nie trzeba grodzic drugiej drogi - wystarcza dodatkowe
budki. Budki drozsze niz wiadukt ?
Znaczy gdzie te dodatkowe?

Na zjazdach, no bo gdzie.

No to zastan贸w si臋 jakiej d艂ugo艣ci te zjazdy powinny by膰 aby pomie艣ci膰 du偶膮 (czasami naprawd臋 bardzo du偶膮) liczb臋 pojazd贸w. I jeszcze jak rozwi膮偶esz problem krzy偶owania si臋 zjazd贸w i wjazd贸w.

[...]

Obecnie bramki nie dzia艂aj膮 jeszcze wi臋c tak jakby ich nie by艂o. A korki si臋 robi膮. A jako艣 trzeba po艂膮czy膰 te kilka dr贸g (A2+A1 z  14 i 71).
https://maps.google.pl/?ll=51.885551,19.579096&spn=0.028449,0.081625&t=m&z=14 Jest ta艅sze rondo w Sosnowcu - s膮 korki. Gdyby by艂o dro偶sze skrzy偶owanie wielopoziomowe kork贸w pewnie by nie by艂o lub by艂y mniejsze. Co艣 kosztem czego艣.
Ale zjazd z A2 w postaci koniczynki dopiero by zatka艂 ruch...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-07 15:53:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello R2r,

Friday, June 7, 2013, 3:23:23 PM, you wrote:

[...]

Nie mam poj阠ia, sk眃 Ci przysz硂 do g硂wy, 縠 niewje縟縜j眂y na
autostrad maj przeje縟縜 przez bramki. U縴j wyobra糿i, domaluj do
skrzy縪wania dwa (wyd硊縪ne!) listki wjazd體/zjazd體 i na listkach
postaw dwie bramki, po jednej na listek.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-07 23:37:37
Autor: R2r
wezly na A1
Nie mam poj臋cia, sk膮d Ci przysz艂o do g艂owy, 偶e niewje偶d偶aj膮cy na
autostrad臋 maj膮 przeje偶d偶a膰 przez bramki. U偶yj wyobra藕ni, domaluj do
skrzy偶owania dwa (wyd艂u偶one!) listki wjazd贸w/zjazd贸w i na listkach
postaw dwie bramki, po jednej na listek.

A no to sporej d艂ugo艣ci musia艂y by by膰 te dojazdy 偶eby tych nie wje偶d偶aj膮cych nie nara偶a膰 na stanie w korku z powodu du偶ej liczby ch臋tnych na wjazd. No i krzy偶owanie si臋 tor贸w pojazd贸w wje偶d偶aj膮cych i zje偶d偶aj膮cych te偶 mo偶e by膰 du偶ym problemem. Korek stoj膮cy na autostradzie i wyje藕dzie (tr膮bka) nie jest problemem, ale korek przecinaj膮cy wjazd (koniczynka) to ju偶 powa偶ny problem.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-06 01:48:16
Autor: WildS
wezly na A1
On 2013-06-05, masti <gone@to.hell> wrote:
czy ty rozumiesz, 偶e trzeba je po艂膮czy膰 bezkolizyjnie?
Rondo wystarczy
gratuluj臋. W艂a艣nie stworzy艂e艣 nowy typ drogi. Autostrada z rondem i umieszczonymi na niej bramkami.

W UK sporadycznie trafiaj膮 si臋 ronda jako po艂膮czenie autostrad

W NL ko艂o Bredy dwie autostrady skrzy偶owali ze 艣wiat艂ami. Jedynie
pierdolneli na jednej tu偶 przed 艣wiat艂ami koniec autostrady i tu偶 za
pocz膮tek a druga ma po prostu 艣wiat艂a na zje藕dzie ;)

--
WildS

Data: 2013-06-06 10:17:47
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Thu, 6 Jun 2013 01:48:16 +0200 (CEST), WildS napisa(a):
On 2013-06-05, masti <gone@to.hell> wrote:
czy ty rozumiesz, 縠 trzeba je po潮czy bezkolizyjnie?
Rondo wystarczy
gratuluj. W砤秐ie stworzy砮 nowy typ drogi. Autostrada z rondem i umieszczonymi na niej bramkami.
W UK sporadycznie trafiaj si ronda jako po潮czenie autostrad
W NL ko硂 Bredy dwie autostrady skrzy縪wali ze 秝iat砤mi. Jedynie
pierdolneli na jednej tu przed 秝iat砤mi koniec autostrady i tu za
pocz眛ek a druga ma po prostu 秝iat砤 na zje糳zie ;)

Ktore ? Bo autostrady kolo Bredy trudno zliczyc, ale wszedzie widze
jakis wezel :-)

J.

Data: 2013-06-06 16:07:31
Autor: WildS
wezly na A1
On 2013-06-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Thu, 6 Jun 2013 01:48:16 +0200 (CEST), WildS napisa艂(a):
On 2013-06-05, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

A27 z A59. Ko艂o Oosterhout. W atlasie niby w臋ze艂 a w rzeczywisto艣ci
艣wiat艂a ;) A27 na wprost pojedziesz bez problemu za to na A59 w ka偶dym
kierunku masz 艣wiat艂a.

--
WildS

Data: 2013-06-07 15:13:11
Autor: R2r
wezly na A1
W dniu 2013-06-05 12:25, Smok Eustachy pisze:
W dniu 05.06.2013 12:12, masti pisze:
/.../
czy ty rozumiesz, 偶e trzeba je po艂膮czy膰 bezkolizyjnie?

Rondo wystarczy

Mhm. Fajnie by by艂o jakby艣 zobaczy艂 jak si臋 zje偶d偶a z A2 od Warszawy w Strykowie np. w niedzielne p贸藕ne popo艂udnie zw艂aszcza po tzw. d艂ugim weekendzie. Bramki jeszcze nie dzia艂aj膮 ale jest za bramkami rondo... :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2013-06-07 18:08:37
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Fri, 07 Jun 2013 15:13:11 +0200, R2r napisa(a):
W dniu 2013-06-05 12:25, Smok Eustachy pisze:
/.../
czy ty rozumiesz, 縠 trzeba je po潮czy bezkolizyjnie?
Rondo wystarczy
Mhm. Fajnie by by硂 jakby zobaczy jak si zje縟縜 z A2 od Warszawy w Strykowie np. w niedzielne p蠹ne popo硊dnie zw砤szcza po tzw. d硊gim weekendzie. Bramki jeszcze nie dzia砤j ale jest za bramkami rondo... :-)

Nie trzeba autostrady - ulica Obornicka we wrocku - ani specjalnie
szeroka, ani mocno obciazona, a rondo na wezle z obwodnica powoduje
korek na wiele kilometrow. Ot, kierowcy nie migaja, trzeba poczekac co ten na rondzie zrobi, i
przepustowosc spada ponizej potrzebnej.

J.

Data: 2013-06-05 12:29:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
wezly na A1
Hello masti,

[...]

[...]

Przecie zawsze 潮czenie z autostrad by硂 bezkolizyjne. Rozwi眤ania
identyczne jak w tr眀ce - tyle, 縠 潮czenie z droga o ma硑m ruchu ju
nie wymaga bezkolizyjno禼i.

Po raz kolejny: na skrzy縪waniach z drogami o du縴m ruchu - pe硁a
koniczynka. Na skrzy縪waniach z drogami o ma硑m ruchu - uproszczona
p蟪koniczynka bez konieczno禼i dobudowywania drogiego wiaduktu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-06-05 10:27:33
Autor: masti
wezly na A1
Dnia pi臋knego Wed, 05 Jun 2013 12:29:28 +0200 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa艂:

Hello masti,

[...]

[...]

Przecie偶 zawsze 艂膮czenie z autostrad膮 by艂o bezkolizyjne. Rozwi膮zania
identyczne jak w tr膮bce - tyle, 偶e 艂膮czenie z droga o ma艂ym ruchu ju偶
nie wymaga bezkolizyjno艣ci.

no przecie偶 pisz臋, 偶e nie wymaga. A temat w膮tku brzmi "wezly na A1"

Data: 2013-06-05 19:48:49
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Wed, 5 Jun 2013 10:27:33 +0000 (UTC), masti napisa(a):
Dnia pi阫nego Wed, 05 Jun 2013 12:29:28 +0200 osobnik zwany RoMan
Przecie zawsze 潮czenie z autostrad by硂 bezkolizyjne. Rozwi眤ania
identyczne jak w tr眀ce - tyle, 縠 潮czenie z droga o ma硑m ruchu ju
nie wymaga bezkolizyjno禼i.

no przecie pisz, 縠 nie wymaga. A temat w眛ku brzmi "wezly na A1"

A pytanie w watku przypomne brzmialo: gdzie ta oszczednosc, skoro sa
dwa wiadukty zamiast jednego.

J.

Data: 2013-06-05 19:28:42
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:56:32 +0000 (UTC), masti napisa(a):
[...]

Winietki, transpondery ? Pomijam ze uwazam iz  w paliwie place wystarczajaco duzo :-)

Ale bramki mozna ustawic na drogach dojazdach ... tylko wlasnie aby je
zgrupowac, dokladamy drugi wiadukt. Czysty zysk z tych oplat za
autostrady :-P

[...]

Normalnie - na slupach coraz mniejszej wysokosci.

http://www.zbm.home.pl/a1stryk/?tydzien-27-2011,211#
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=112037&page=505

przyjrzyj si jak du縪 trzeba dosypa na po潮czeniu z wiaduktem. dnie to wida zw砤szcza na skyscraperze

Niestety, zdjecia juz poginiely, ale spojrz na to
http://www.ha-be.pl/Referencje/249.htm

J.

Data: 2013-06-07 11:00:10
Autor: J.F.
wezly na A1
Dnia Wed, 5 Jun 2013 08:58:21 +0200, J.F. napisa(a):
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12373241,Najwiecej_jest__trabek___Wezly_z_A1_z_lotu_ptaka__ZDJECIA_.html

Tak a propos - wezel Maciejow, dwie szerokie drogi, dwie trabki ...
ale  miejsca na bramki nie widze. Jeszcze sie zmieszcza, czy rozsadniej bylo koniczynke ?

J.

wezly na A1