wezwanie do sadu jako swiadek i niemoznosc stawienia sie

Data: 2013-01-21 08:05:37
Autor: chwdp
wezwanie do sadu jako swiadek i niemoznosc stawienia sie
witam. mam pytanka dwa.
spodziewam sie w najblizszym nieokreslonym raczej czasie iz bede wezwany do sadu jako swiadek w sprawie wykroczenia .

jako ze co roku na wiosne/lato wyjezdzam z kraju na 3 miesiace to mam watpliwosc.

1. co jesli dostane wezwanie kilka dni przed wyjazdem - nie moge przelozyc wyjazdu (samolot, wizy itd)

2. co w przypadku gdy juz wyjazde i wezwanie przyjdzie i: a) nie odbiore b)odbierze ktos z rodziny i mnie poinformuje

3. czy jest jakas mozliwosc dowiedzenia sie na kiedy zostal wyznaczony termin rozprawy ? dodam ze sprawa jest z sierpnia zeszlego roku. gdybym np dzisiaj wiedzial ze rozprawa jest powiedzmy 15 lipca to moglbym wyjechac albo w kwietniu albo po dzien po rozprawie a tak to nic nie wiem i jest to bez sensu. (termin wyjazdu mam w zasadzie dowolny ale raz ustalony jest niezmienialny)

Generalnie chcialbym sie dowiedziec co zrobic aby nie narazic sie na szykany ze strony wymiaru sprawiedliwosci. czy po prostu poinformowac sad w przypadku 1 i 2 ze wyjezdzam i nie stawie sie? jest w ogole taka mozliwosc ?

Data: 2013-01-21 06:14:34
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 08:05:37 UTC+1 użytkownik chwdp napisał:
Generalnie chcialbym sie dowiedziec co zrobic aby nie narazic sie na szykany ze strony wymiaru sprawiedliwosci.

Zacz±ć od zmiany "gówniarskiego" nicku

Data: 2013-01-21 18:15:33
Autor: chcwd
W dniu 2013-01-21 15:14, Kris pisze:
[...]

nie ma sprawy. specjalnie dla ciebie i marudy :)
a teraz mozesz odpowiedziec na pytania.

Data: 2013-01-21 20:09:53
Autor: maruda
napisał:
[...]

No - to jest inna rozmowa.
:)
Bardzo Cię proszę:
WYPIERDALAJ.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-21 20:46:34
Autor: Jawi
wezwanie do sadu jako swiadek i niemoznosc stawienia sie
W dniu 2013-01-21 20:09, maruda pisze:
No - to jest inna rozmowa.
:)
Bardzo Cię proszę:
WYPIERDALAJ.
A teraz pytanie:
Jaki byłby profil psychologiczny w±tko-twórcy :)

Data: 2013-01-22 00:17:23
Autor: Yakhub
wezwanie do sadu jako swiadek i niemoznosc stawienia sie
W li¶cie datowanym 21 stycznia 2013 (18:15:33) napisano:

nie ma sprawy. specjalnie dla ciebie i marudy :)
a teraz mozesz odpowiedziec na pytania.

Po takim tek¶cie nie odpowiedziałbym z czystej zło¶liwo¶ci.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-01-22 07:54:34
Autor: h.w.d.p.
W dniu 2013-01-22 00:17, Yakhub pisze:
W li¶cie datowanym 21 stycznia 2013 (18:15:33) napisano:

nie ma sprawy. specjalnie dla ciebie i marudy :)
a teraz mozesz odpowiedziec na pytania.

Po takim tek¶cie nie odpowiedziałbym z czystej zło¶liwo¶ci.

to znaczy ze jestes prawdziwym polakiem.

Data: 2013-01-22 08:04:45
Autor: h.w.d.p.
W dniu 2013-01-22 07:54, h.w.d.p. pisze:
[...]

a moze i kurw± policyjn± :)

Data: 2013-01-22 08:38:54
Autor: Maruda
wezwanie do sadu jako swiadek i niemoznosc stawienia sie
W dniu 2013-01-22 07:54, h.w.d.p. pisze:

Po takim tekście nie odpowiedziałbym z czystej złośliwości.

to znaczy ze jestes prawdziwym polakiem.

A Ty - prawdziwym, niedouczonym debilem. (hint: pisownia!)
Poradziłem Ci już życzliwie, a do Ciebie nie dociera...

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-01-21 08:12:34
Autor: Maruda
wezwanie do sadu jako swiadek i niemoznosc stawienia sie
W dniu 2013-01-21 08:05, chwdp pisze:

Po pierwsze, to zmień "nick". Jest tutaj życzliwy facet, który często udziela rzeczowych rad, a jest gliniarzem. Więc go nie drażnij, bo po co sobie robić wroga?

[...]

Zadzwoń do sekretariatu odpowiedniego wydziału sądu i tam dowiesz się kiedy się dowiesz, a i o procedurach też Ci powiedzą. I nie zaczynaj od "chuj w dupę", to może spotkasz się z życzliwością.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-01-21 13:07:57
Autor: chwdp
wezwanie do sadu jako swiadek i niemoznosc stawienia sie
W dniu 2013-01-21 08:12, Maruda pisze:
[...]

dziekuje, Twoja pomoc okazala sie nieoceniona.

Data: 2013-01-21 17:40:20
Autor: Maciek
[...]
Może on jednak z grupy miłośników, którzy chcą wstąpić do policji ;-)

Maciek

wezwanie do sadu jako swiadek i niemoznosc stawienia sie