wezwanie pogotowia w przypadku nie możliwości udzielenia pomocy?

Data: 2009-06-01 09:34:13
Autor: Tomek Głowacki
wezwanie pogotowia w przypadku nie możliwości udzielenia pomocy?
Witam serdecznie,

Czy widząc zdarzenie, które ewidentnie spowodowało, że ktoś jest poszkodowany, a nie mogąc pomóc w sensie bezpośrednim (podejść, udzielić pierwszej pomocy) mogę wezwać pomoc telefonicznie, podając wszelkie szczegóły zdarzenia?

Mnie się wydawało, że mogę i powinienem, a skończyło się na tym, że dostałem bardzo nieładny opierdol przez telefon od dyspozytorki z życzeniem mi "jak najgorzej" włącznie.... :( Pomiędzy tym, straszono mnie jakimiś "paragrafami" więc może ja faktycznie lipę odwaliłem i powinienem po prostu odwrócić głowę i udać, że nie widzę (co zresztą, zasugerowano mi przez telefon ;) ) zamiast wyłazić przed szereg... ech... a dobrze chciałem :(

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-06-01 09:41:58
Autor: szerszen
wezwanie pogotowia w przypadku nie możliwości udzi elenia pomocy?

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w wiadomości news:1243841641.639678bongos2.pseinfo.pl...

po tym co piszesz to trudno ocenic kto mial racje, mogles widziec zwykla kolizje, gdzie zaraz obaj kierowcy wyszli z auta, dogadali sie i rozjechali, a mogles widziec dzwona z ofiarami smiertelnymi, wazne jest jak przedstawiles sprawe dyspozytorce, co nie zmienia postaci rzeczy ze w cywilizowanym swiecie powinna grzecznie podziekowac i wyslac odpowiednie sluzby na miejsce

generalnie masz obowiazek udzielenia pierwszej pomocy, ot chocby wlasnie wzywajac ta pomoc telefonicznie

Data: 2009-06-01 22:00:52
Autor: Robert Tomasik
wezwanie pogotowia w przypadku nie możliwości udzielenia pomocy?
Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w wiadomości news:1243841641.639678bongos2.pseinfo.pl...

Opisz bliżej zdarzenie, bo ciężko ocenić.

wezwanie pogotowia w przypadku nie możliwości udzielenia pomocy?