wgnieciona alu rama

Data: 2009-09-27 10:59:01
Autor: Flash
wgnieciona alu rama
On 27 Wrz, 19:29, Łukasz Goran <goran...@op.pl> wrote:
Witam
    Wgnoitłem dziś pzry upadku aluminiową ramę. Górna rura. Czy jest
możliwość 'wyciągnięcia' tego w jakiś sposób?

Jak mozesz to pokaz tego wgniota.
Tak jak juz zostalo napisane, tego wgniecenia nie naprawisz.
Osobiscie od roku jezdze na wgnieconej (po wypaku z samochodem) ramie
i nie mam z tego powodu najmniejszych problemow (poza estetycznymi),
ale u mnie jest to malo istotny odcinek gornej rury.

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-09-27 20:43:27
Autor: Łukasz Goran
wgnieciona alu rama
Witam
    Wniecenie powstało na skutek uderzenia kierownicy w ramę, więc daje to wizję na miejsce w którym jest wnieciona. Nie sądzę, żeby moło to mieć jakiś wpływ na rower w sensie technicznym, estetyczny niestety pozostaje niesmak... A to był wyścig kończący karierę, ale tylko sportową a nie w ogóle!!;))) Zdjęcie zrobięjutro i pokażę.
Łukasz Goran Gądzik
151731

wgnieciona alu rama