wgnieciona alu rama

Data: 2009-09-28 08:41:35
Autor: Marcin J.
wgnieciona alu rama
To jeszcze ja dodam swoje trzy grosze. IMO rura nie straciła zbyt wiele na wytrzymałości na rozciąganie (tzn. jeśli zaliczysz dzwona będzie trzymać tak samo jak poprzednio) ale straciła na wytrzymałości na ściskanie, co można przetłumaczyć jako "uważaj przy lądowaniu, a najlepiej w ogóle nie skacz i sprawdzaj co jakiś czas czy górna rura się nie wygina".

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2009-09-28 10:00:49
Autor: Łukasz Goran
wgnieciona alu rama
Rower to szosówka więc skakanie z zasady odpada;)) Przyglądałem się jej dziś rano i nie wygląda tragicznie- pojeżdzę zobaczę. A w przyszłości kupię coś tyle, że już odrobinę tańszego;) Właśnie co polecacie w granicach 2500zl- oczywiście chodzi o ramę szosową wraz z widelcem najlepiej.
Łukasz Goran Gądzik
151731

wgnieciona alu rama