wgnieciona alu rama

Data: 2009-09-28 10:40:19
Autor: Łukasz Goran
wgnieciona alu rama
Mam juz zdjęcia. I przyznam, że jka je oglądam to wygląda to gorzej niż w rzeczywistości;)
http://goran007.web-album.org/album/3233,rama
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2009-09-28 03:13:39
Autor: Flash
wgnieciona alu rama
On 28 Wrz, 10:40, Łukasz Goran <goran...@op.pl> wrote:
Mam juz zdjęcia. I przyznam, że jka je oglądam to wygląda to gorzej niż w
rzeczywistości;)http://goran007.web-album.org/album/3233,rama

Wgniot ludzaco podobny o mojego (tez szosowka), byc moze Twoj wgniot
jest ciut wiekszy ale raczej taki sam, tyle, ze u nie rama jest biala
i dlatego sie tak nie rzuca w oczy :)
Minal ponad rok i zadnych zmian nie widac :) ... ino jezdzic i
jezdzic :)

--
Flash
http://flash.bikestats.pl

Data: 2009-09-28 21:01:53
Autor: maksWYTNIJTO
wgnieciona alu rama

   Jazda z czymś takim to totalny obciach...sponsor niezbędny...
   robi wrażenie jakby była zrobiona z puszek po browarze.
   Da się jeździc tylko trzeba mocno zacisnąć zęby.

   Ignac

--

wgnieciona alu rama