wiśniowy Raiffeisen a karta

Data: 2012-06-01 23:30:02
Autor: Q
wiśniowy Raiffeisen a karta
minął maj, a opłata za kartę (nieaktywną) niepobrana... tak trzymać!

Rozumiem, ze karte miales juz od kwietnia? :)
(bo za pierwszy miesiac oplata i tak nie jest pobierana)

Ciekawe czy jak zastrzege karte to czy dostane kolejne wisinie? :)

teraz jeszcze druga wiśnia i pozamiatane :)
czy posiadaczom aktywnym kart opłatę dźwignęli?

Mi nie, ale niestety uzywalem ja i wykrecilem ponad te 250 zl.
A niech maja...

wiśniowy Raiffeisen a karta