wiLQ, MVP, historycheck

Data: 2009-10-30 19:22:17
Autor: tremor
wiLQ, MVP, historycheck
Po przeczytaniu tego fascynującego artykułu: http://www.82games.com/wilq.htm

i dowodu na skuteczność wzrou na MVP:
http://www.82games.com/historychecked.html

ciekaw jestem jak poradziłby sobie ten wzór z ostatnimi czterema sezonami.

--
Tremor

Data: 2009-10-30 20:15:27
Autor: wiLQ
wiLQ, MVP, historycheck
tremor napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Po przeczytaniu tego fascynującego artykułu: http://www.82games.com/wilq.htm

Taaa, dziekowalem Ci juz Slawek za wygrzebanie tego na ZP1? ;-)

i dowodu na skuteczność wzrou na MVP:
http://www.82games.com/historychecked.html

Z perspektywy czasu wiem gdzie popelnilem blad. Za bardzo sie napalilem
na to, ze znalazlem cos interesujacego i przez to poszedlem za bardzo na
skroty w poszukiwaniach wspolnego mianownika zamiast podejsc do tego
bardziej metodycznie. Coz...

ciekaw jestem jak poradziłby sobie ten wzór z ostatnimi czterema sezonami.

Slabo[*], dlatego nikt wiecej o nim nie slyszal ;-)

[*] w 2005/06 ni grzyba nie wychodzi Nash, a #1 byl Billups, w 2006/07
wzorek zgadza sie z wyborem Dirka, w 2007/08 ni grzyba nie wypada Kobe
(przed nim wychodzil zarowno Garnett jak i Chris Paul - chociaz w tym
przypadku mam wrazenie, ze glosujacy faktycznie zmienili kryteria i Kobo
dostal za caloksztalt), a w 2008/09 nie sprawdzalem, ale trudno sobie
wyobrazic by nie wypadal LeBron bo mial pare typowych cech dla MVP.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-30 21:26:11
Autor: tremor
wiLQ, MVP, historycheck
wiLQ pisze:
[...]

Czyli tak naprawdę problematyczny jest tylko ponowny wybór Nasha. Wyjaśnienie jest proste: wybierający bali się, że się wyda, że zostali rozgryzieni i postanowili wybrać najmniej kontrowersyjnego gracza innego niż Billups, a Nash pewnie odstawał głównie przez brak postępów w liczbie zwycięstw w porównaniu z poprzednim sezonem.

--
Tremor

Data: 2009-10-30 22:58:24
Autor: wiLQ
wiLQ, MVP, historycheck
> [...]

> wyobrazic by nie wypadal LeBron bo mial pare typowych cech dla MVP.

Czyli tak naprawdę problematyczny jest tylko ponowny wybór Nasha.

Przy Kobe tez, wyjasnienie nie zmienia faktu, ze bylo to pudlo.

Wyjaśnienie jest proste: wybierający bali się, że się wyda, że zostali rozgryzieni i postanowili wybrać najmniej kontrowersyjnego gracza innego niż Billups,

Przeciez to byl kontrowersyjny wybor ;-)

a Nash pewnie odstawał głównie przez brak postępów w liczbie zwycięstw w porównaniu z poprzednim sezonem.

Jesli juz doszukiwac sie wyjasnien to raczej postawilbym na:
a) w Pistons bylo bodaj 4 all-starow co tworzylo wrazenie, ze to druzyna
pelna dobrych zawodnikow, ale bez godnych nagrodzenia indywidualnosci,
b) pomimo iz Suns wygrali o 8 gier mniej niz rok wczesniej bylo to
uznawane za sukces z powodu kontuzji Amare i innych zmian w skladzie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-31 20:53:02
Autor: s
wiLQ, MVP, historycheck
[*] w 2005/06 ni grzyba nie wychodzi Nash, a #1 byl Billups

Wlasnie czytam pozyczony od L'e SSOL (bezskutecznie probujac znalezc potwierdzenie tezy, ze Mike nie potrzebuje blokow :D) i McCallum pisze, ze glosowal na CBilla, mimo osobistej motywacji, by faworyzowac Nasha.

Pozdr

Data: 2009-10-30 20:24:18
Autor: Tomasz Radko
wiLQ, MVP, historycheck
tremor pisze:
Po przeczytaniu tego fascynującego artykułu: http://www.82games.com/wilq.htm

i dowodu na skuteczność wzrou na MVP:
http://www.82games.com/historychecked.html

Podoba mi się liczenie do szóstego miejsca znaczącego :)

Data: 2009-10-30 20:32:04
Autor: wiLQ
wiLQ, MVP, historycheck
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> i dowodu na skuteczność wzrou na MVP:
> http://www.82games.com/historychecked.html

Podoba mi się liczenie do szóstego miejsca znaczącego :)

Smiej sie smiej, to byla przygotowana skrocona wersja ;-) W oryginalnej
sie nie zajmowalem takimi drobiazgami i bylo 8 cyfr po przecinku ;-)

--
pzdr
wiLQ

wiLQ, MVP, historycheck