wiadomo ;-)

Data: 2011-07-07 16:57:04
Autor: maciej
wiadomo ;-)
A Cavallino pewnie i tak będzie twierdził, że jakby grali w październiku to by ich rozjechali 13:0 :-P

1. Kopacze nie zasługują na najmniejsze zainteresowanie nimi.
2. Nie zasługują nawet na 10% tego, co im się płaci.
3. Po takim występie ze skutkiem natychmiastowym powinno im się zaproponować zmianę zawodu na na przykład "operator ręcznych urządzeń kopiących".
4. Młoda Jaga nie zagrałaby gorzej, ale byłoby o 90% taniej.

Tak, wiem, nie ten termin, "niedziela, 17, pogoda też nie dopisuje"... :-)

Data: 2011-07-07 15:09:10
Autor: UGI
wiadomo ;-)
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
A Cavallino pewnie i tak będzie twierdził, że jakby grali w październiku to by ich rozjechali 13:0 :-P

Rozjechać to ich mogli u siebie gdyby chcieli. Ja na miejscu kibiców Jagi
przyjrzałbym się bliżej temu dwumeczowi i zastanowił się nad wytoczeniem
procesu. Jakkolwiek śmiesznie to brzmi. Udawać, że piłkarzowi zależy na wyniku
można dobrze lub źle. Dzisiaj wyszło źle. Granie w końcowych minutach piłek na
boki, do kolegi z tyłu, obok, zamiast walenie do przodu w pole karne. Lub
podanie w ostatniej akcji do bramkarza, mimo że zamiarem był partner NA
SKRZYDLE, śmierdzi bardzo mocno. --

Data: 2011-07-07 17:18:21
Autor: Maciej Dobrzanski
wiadomo ;-)
"UGI "  wrote in message news:iv4i6m$oga$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jest już tyle argumentów za rozwiązaniem w Polsce na pewien czas zawodowej piłki nożnej :)

Maciek

Data: 2011-07-07 17:19:39
Autor: Cavallino
wiadomo ;-)
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:iv4io0$214j$1newsread1.aster.pl...
[...]

To na pewno spowoduje podniesienie poziomu w lipcu, z miejsca normalnie, od strzału.

Data: 2011-07-07 17:56:14
Autor: Maciej Dobrzanski
wiadomo ;-)
"Cavallino"  wrote in message news:iv4iq4$g24$1news.onet.pl...

> Jest już tyle argumentów za rozwiązaniem w Polsce na pewien czas > zawodowej piłki nożnej :)

To na pewno spowoduje podniesienie poziomu w lipcu, z miejsca normalnie, od strzału.

A nie? Nie mielibyśmy ani jednej porażki pucharowej :)

Maciek

Data: 2011-07-07 19:14:21
Autor: Cavallino
wiadomo ;-)
Użytkownik "Maciej Dobrzanski" <maciek@nowhere.com> napisał w wiadomości news:iv4kv0$nnk$1newsread1.aster.pl...
> [...]

To na pewno spowoduje podniesienie poziomu w lipcu, z miejsca normalnie, od strzału.

A nie? Nie mielibyśmy ani jednej porażki pucharowej :)

No tak, ale co by zrobili niektórzy frustraci dostający spazmów po każdej porażce naszych drużyn w pucharach?

Data: 2011-07-07 17:29:57
Autor: maciej
wiadomo ;-)
UGI napisał:

[...]

Litości, jakby ściemniali to by stworzyli ZERO sytuacji, przecież to co miał Plizga to jakby mu na treningu wrzucili 10 takich piłek i kazali spudłować to by miał problem z chociaż 1 pudłem...
A ogólnie stałby na spalonym, a nie głupio wybiegał do sam na sam.

W naszej lidze czasami trafia się, że w jednym klubie spotka się kilku dość utalentowanych naszych piłkarzy (ostatnio w Lechu Peszko i Lewandowski, poprzednio w Wiśle Kosowski, Szymkowiak, Żurawski), do tego jakimś cudem uda się trafić jakiś zagraniczny transfer (Lech Stilica, Wisła Uche) i powstaje drużyna, która przy maksymalnym swoim zaangażowaniu i niemal zerowym zaangażowaniu klubów z zachodu (dla dużych zachodnich klubów Liga Europejska to porażka i obowiązek, a nie coś co ma znaczenie) odności coś, co my nazywamy sukcesem (czyli nie odpada po 2-4 meczach).
Tylko trzeba w końcu przyjąć do wiadomości, że to się zdarza:
1. rzadko
2. przypadkowo
3. na chwilę
Natomiast miernikiem poziomu naszej ligi jest nie ten pojedyńczy klub, a całość.
A ta całość jest właśnie taka żenująca jak dzisiaj widzieliśmy...

Oczywiście, że są w tej lidze lepsze drużyny niż Jagiellonia, ale różnica jest naprawdę neiwielka. Płacenie im tego, co dostają to nabijanie się z ciężko pracujących ludzi.

Data: 2011-07-07 15:39:02
Autor: UGI
wiadomo ;-)
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Litości, jakby ściemniali to by stworzyli ZERO sytuacji,

Bzdura. Żeby nie szukać daleko: EURO 2004, mecz Dania - Szwecja. Tam setek
zmarnowano mnóstwo, a ze ściemą nawet się nie kryli.

Data: 2011-07-07 17:46:46
Autor: RedLite
wiadomo ;-)
W dniu 2011-07-07 17:29, maciej pisze:

Natomiast miernikiem poziomu naszej ligi jest nie ten pojedyńczy klub, a
całość.
A ta całość jest właśnie taka żenująca jak dzisiaj widzieliśmy...

a dzisiaj widzieliśmy pojedynczy klub, rotfl :D

--
*RedLite*

Data: 2011-07-07 18:18:04
Autor: maciej
wiadomo ;-)
RedLite napisał:

a dzisiaj widzieliśmy pojedynczy klub, rotfl :D

Jeżeli występy naszych w pucharach zacząłeś oglądać od dzisiaj to nie powinienieś brać udziału w dyskusji, poważnie.
Lepiej siedzieć cicho i sprawiać wrażenie inteligentnego...

Data: 2011-07-07 19:59:24
Autor: RedLite
wiadomo ;-)
W dniu 2011-07-07 18:18, maciej pisze:

Jeżeli występy naszych w pucharach zacząłeś oglądać od dzisiaj to nie
powinienieś brać udziału w dyskusji, poważnie.

Ale ty zrównałeś całość ligi, z dzisiejszym meczem Jagi, a nie całość ligi z całością występów w pucharach (co również byłoby kontrowersyjne), lol

Lepiej siedzieć cicho i sprawiać wrażenie inteligentnego...

Ty już straciłeś tę szansę dawno.

--
*RedLite*

Data: 2011-07-07 20:17:08
Autor: maciej
wiadomo ;-)
RedLite napisał:

Ale ty zrównałeś całość ligi, z dzisiejszym meczem Jagi, a nie całość ligi z całością występów w pucharach (co również byłoby kontrowersyjne), lol

Nic takiego nie zrobiłem, ale ty już wielokrotnie udowdniłeś, ze jesteś z gatunku tych, którym trzeba tłumaczyć 5 razy rzeczy oczywiste.
Nie stać cię na moje usługi w tej dziedzinie.

Data: 2011-07-07 20:29:32
Autor: RedLite
wiadomo ;-)
W dniu 2011-07-07 20:17, maciej pisze:

Nic takiego nie zrobiłem, ale ty już wielokrotnie udowdniłeś, ze jesteś
z gatunku tych, którym trzeba tłumaczyć 5 razy rzeczy oczywiste.
Nie stać cię na moje usługi w tej dziedzinie.

A to - żeby nie było nieporozumień PLONK

--
*RedLite*

Data: 2011-07-08 16:05:55
Autor: grzeda
wiadomo ;-)
W dniu 2011-07-07 20:29, RedLite pisze:

A to - żeby nie było nieporozumień PLONK

Wow, szacun, dales PLONKa.

Data: 2011-07-08 22:09:34
Autor: RedLite
wiadomo ;-)
W dniu 2011-07-08 16:05, grzeda pisze:

A to - żeby nie było nieporozumień PLONK

Wow, szacun, dales PLONKa.

Phi, co to za plonk, na prośbę ... :D

--
*RedLite*

Data: 2011-07-07 17:54:32
Autor: Marcin Kasperski
wiadomo ;-)
"UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
[...]

Znaczy się, zdążą jeszcze mieć trochę urlopu przed ligą?

Data: 2011-07-07 16:20:56
Autor: UGI
wiadomo ;-)
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał(a):
Znaczy się, zdążą jeszcze mieć trochę urlopu przed ligą?

A ponad trzy tygodnie to mało żeby się jeszcze poopierdalać?

Data: 2011-07-07 19:13:37
Autor: Cavallino
wiadomo ;-)
Użytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv4md8$84c$1inews.gazeta.pl...
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał(a):

Znaczy się, zdążą jeszcze mieć trochę urlopu przed ligą?

A ponad trzy tygodnie to mało żeby się jeszcze poopierdalać?

Znaczy oni rozpoczęli przygotowania tydzień przed pierwszym meczem?
No to się nie dziwię że grac w piłkę zapomnieli.

Data: 2011-07-07 19:07:43
Autor: UGI
wiadomo ;-)
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> A ponad trzy tygodnie to mało żeby się jeszcze poopierdalać?

Znaczy oni rozpoczęli przygotowania tydzień przed pierwszym meczem?

A co to ma za znaczenie kiedy? Przecież te mecze lipcowe pokazują, że na
sparingach oni dalej są na wakacjach i w dupie mają przygotowania. To już bym
wolał żeby się z tym nie kryli jak Lech po fuzji z Amica. Człowiek by odpuścił
oglądanie a ich kibice nie wsiadaliby w pociąg.

Data: 2011-07-07 23:07:34
Autor: Cavallino
wiadomo ;-)
Użytkownik "UGI " <ugi3@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Przecież te mecze lipcowe pokazują, że na
sparingach oni dalej są na wakacjach i w dupie mają przygotowania.

A co ja piszę od roku?

Data: 2011-07-07 20:24:22
Autor: AJK
wiadomo ;-)
Dnia Thu, 7 Jul 2011 15:09:10 +0000 (UTC), UGI napisał:

[...]

Procesy, ojacie... UGI, bądź konsekwentny - do kadry ich!  :-)

--
AJK

Data: 2011-07-07 19:04:53
Autor: UGI
wiadomo ;-)
AJK <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał(a):
> [...]
> zamiast walenie do przodu w pole karne. Lub podanie w ostatniej akcji
> do bramkarza, mimo że zamiarem był partner NA SKRZYDLE, śmierdzi

Procesy, ojacie...

Na miejscu tych co pojechali pociągiem to bym się nad tym mocno zastanowił.
Nie śledziłem tego dwumeczu super hiper ale rzuciła mi się w oczy ta końcówka.
W połączeniu z 'uwieraniem' pucharów tej fazy naszym grajkom wcale bym się nie
zdziwił. No bo jak to tak, przerywać wakacje??

Data: 2011-07-07 21:52:27
Autor: Mane
wiadomo ;-)
W dniu 2011-07-07 21:04, UGI pisze:

Nie śledziłem tego dwumeczu super hiper ale rzuciła mi się w oczy ta końcówka.

A oglądałeś mecz Jagiellonia - Legia (11 na 9)?

W pierwszym meczu wyglądało to podobnie zero pomysłu na grę, wszystko w szerz, różnica taka że Jagiellonii w LE udało się coś wturlać, a w meczu z Legia niewiele brakowało z legioniści wygrali by mecz.

Data: 2011-07-07 20:28:32
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
wiadomo ;-)
Pewna osoba, czyli UGI
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):

[...]

Ile za wygraną  Irtysza płacili bukmacherzy?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-07-07 20:32:10
Autor: maciej
wiadomo ;-)
Henryk "Plumski" Plumowski napisał:

Ile za wygraną  Irtysza płacili bukmacherzy?

3,6, ale przed meczem były spadki na nich, czyli ludzie stawiali na Kazachów (co nie dziwi mając w pamięci ostatnie występy naszych drużyn w pucharach).
Na forach (z ciekawości zajrzałem na bettingadvice w trakcie meczu co tam ciekawego pisano przed meczem) też polecano raczej grać na Kazachów.

Data: 2011-07-07 20:35:27
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
wiadomo ;-)
Pewna osoba, czyli maciej
[...]

No to choćby i 2, to 100% zysku.
Mi by opłacało się przegrać ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-07-07 19:39:17
Autor: Pablo
wiadomo ;-)
W dniu 2011-07-07 16:57, maciej pisze:
A Cavallino pewnie i tak będzie twierdził, że jakby grali w październiku
to by ich rozjechali 13:0 :-P

Czasami to pieprzy jak potłuczony, ale w tym przypadku ma racje.
Bez zmiany systemu rozgrywek, to już tak zostanie, a powiem więcej... bez zmiany głównego "transmitera" naszej kochanej ekstraklasy, to nie będzie w ogóle możliwe,

tyle o motyce

Data: 2011-07-07 21:17:13
Autor: CGC
wiadomo ;-)
Dnia Thu, 07 Jul 2011 19:39:17 +0200, Pablo napisał(a):

[...]

Ja raczej myślę, że przegraliby niezależnie od pory roku, bo prawdziwym
powodem porażki była prosta kalkulacja ekonomiczna. Szansa na wejście do
fazy grupowej jest znikoma, a dopiero tam zaczynają się prawdziwe
pieniądze. Z ekonomicznego punktu widzenia zatem opłaca się jak najszybciej
odpaść, najlepiej z kimś atrakcyjnym i nie jeżdżąc w tym celu po Azji. Luck is a bitch though, not Lady. "Fatalne pudła zaliczył nowy zawodnik Jagi - Dawid Plizga."

ROTFL. "Od 1997 roku Pawłodar jest miastem bliźniaczym Bydgoszczy."

Zważywszy jak wielu skorumpowanych piłkarzy zgromadziła Jaga, można
rozważyć jeszcze jeden scenariusz. :-) --
CGC

Data: 2011-07-07 19:27:42
Autor: UGI
wiadomo ;-)
CGC <cez@ry.org> napisał(a):
[...]

Tym bardziej, że w następnej rundzie też mieliby dużą szansę pojechać gdzieś w
Azję. Nie wierzę, że w rok z drużyny, która o włos nie awansowała kosztem
drużyny greckiej, w dość zbliżonym składzie nagle nie ma potencjału na ekipę z
Kazachstanu. --

Data: 2011-07-07 21:31:40
Autor: yamma
wiadomo ;-)
CGC wrote:

[...]

LOL! Znaczy, tym z Kazachstanu nie opłaca się szybciej odpaść? A nie prościej przyjąć do wiadomości, że Jaga, to po prostu chujowy zespół?
yamma

Data: 2011-07-07 19:37:47
Autor: UGI
wiadomo ;-)
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
LOL! Znaczy, tym z Kazachstanu nie opłaca się szybciej odpaść?

Może się opłacało ale mają inną mentalność niż my?

Data: 2011-07-07 20:26:20
Autor: Smok Eustachy
wiadomo ;-)
Dnia Thu, 07 Jul 2011 21:31:40 +0200, yamma napisał(a):
/../
LOL! Znaczy, tym z Kazachstanu nie opłaca się szybciej odpaść? A nie
prościej przyjąć do wiadomości, że Jaga, to po prostu chujowy zespół?
yamma

Dokładnie. Oni coś tam chcą ugrywać. Dlatego przenieśli federację do Europy.

Data: 2011-07-07 23:09:06
Autor: Cavallino
wiadomo ;-)
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

LOL! Znaczy, tym z Kazachstanu nie opłaca się szybciej odpaść? A nie prościej przyjąć do wiadomości, że Jaga, to po prostu chujowy zespół?

Obstawiam że każdy polski zespół na początku lipca wyglądłby niewiele lepiej.
Rok temu mieliśmy potwierdzenie.

Data: 2011-07-07 23:40:02
Autor: Fidelio
wiadomo ;-)
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:iv579b$6jh$1news.onet.pl...
[...]

Coś mi się zdaje, że Wisła będzie lepiej wyglądać i da sobie radę.

Data: 2011-07-07 23:42:56
Autor: Cavallino
wiadomo ;-)
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Obstawiam że każdy polski zespół na początku lipca wyglądłby niewiele lepiej.
Rok temu mieliśmy potwierdzenie.

Coś mi się zdaje, że Wisła będzie lepiej wyglądać i da sobie radę.

Oby tak było.
No i przeciwnika ma chyba jednak lepszego, więc może go nie oleją.

Data: 2011-07-07 23:38:32
Autor: Fidelio
wiadomo ;-)
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:iv51jr$fc0$1inews.gazeta.pl...
CGC wrote:

[...]

Odkąd odszedł Grosicki ledwo przędą w lidze, a mają błyszczeć w pucharach? Zejdźcie na ziemię.

Data: 2011-07-07 21:48:50
Autor: Pablo
wiadomo ;-)
W dniu 2011-07-07 21:17, CGC pisze:

Ja raczej myślę, że przegraliby niezależnie od pory roku, bo prawdziwym
powodem porażki była prosta kalkulacja ekonomiczna.

Najtaniej było by poddać oba mecze walkowerem... :) oszczędzili by sobie wydatków...

Data: 2011-07-14 15:37:56
Autor: maciej
wiadomo ;-)
Probierz postanowił również w końcu skomentować mecz. Nie mogę :-)

http://www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2011/07/14/michal-probierz-swiat-nie-konczy-sie-na-irtyszu/

-- -
Doskonale pamiętamy i zdajemy sobie sprawę, że zawaliliśmy mecz z Irtyszem, ale świat się na tym nie kończy i musimy się dobrze przygotować do kolejnego sezonu.
-- -

A po co? Wolałbym, żeby się jednak źle przygotowali do sezonu, bo czasem znowu do pucharów awansują, a tam czekają jacyś groźni Kazachowie.

-- -
Oni również muszą brać na boisku większą odpowiedzialność, są przecież profesjonalistami. Momentami w meczu z Wigrami pokazywali, że potrafią grać.
-- -

Niech mi ktoś odpowie, co trzeba ćpać, bądź chlać, żeby tak bardzo odlecieć i takie rzeczy wygadywać?
Profesjonaliści momentami pokazywali, że potrafią grać w meczu w Wigrami??? Noż kurwa mać...

-- -
Musimy jeszcze sporo popracować nad taktyką
-- -

Naprawdę? A co Pan tam robił przez ostatnie ile, 3 lata?

-- -
Brakuje nam wyraźnie wysokich zawodników, którzy przykryliby w takich momentach rywali
-- -

No i dalej jedziemy, sprowadzają mu kogo chce, a on narzeka, że mu brakuje wysokich zawodników?

-- -
Widać, że po operacji ma spore braki wynikające z tego, że nie trenował. Znam go jednak dobrze, ponadto pasuje nam wzrostem i na pewno na razie z nami zostanie
-- -

To, że do grania w piłkę się nie nadaje zbytnio to nic, ważne, że wzrostem pasuje.

wiadomo ;-)