wiadomo ;-)

Data: 2011-07-14 15:37:56
Autor: maciej
wiadomo ;-)
Probierz postanowił również w końcu skomentować mecz. Nie mogę :-)

http://www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2011/07/14/michal-probierz-swiat-nie-konczy-sie-na-irtyszu/

-- -
Doskonale pamiętamy i zdajemy sobie sprawę, że zawaliliśmy mecz z Irtyszem, ale świat się na tym nie kończy i musimy się dobrze przygotować do kolejnego sezonu.
-- -

A po co? Wolałbym, żeby się jednak źle przygotowali do sezonu, bo czasem znowu do pucharów awansują, a tam czekają jacyś groźni Kazachowie.

-- -
Oni również muszą brać na boisku większą odpowiedzialność, są przecież profesjonalistami. Momentami w meczu z Wigrami pokazywali, że potrafią grać.
-- -

Niech mi ktoś odpowie, co trzeba ćpać, bądź chlać, żeby tak bardzo odlecieć i takie rzeczy wygadywać?
Profesjonaliści momentami pokazywali, że potrafią grać w meczu w Wigrami??? Noż kurwa mać...

-- -
Musimy jeszcze sporo popracować nad taktyką
-- -

Naprawdę? A co Pan tam robił przez ostatnie ile, 3 lata?

-- -
Brakuje nam wyraźnie wysokich zawodników, którzy przykryliby w takich momentach rywali
-- -

No i dalej jedziemy, sprowadzają mu kogo chce, a on narzeka, że mu brakuje wysokich zawodników?

-- -
Widać, że po operacji ma spore braki wynikające z tego, że nie trenował. Znam go jednak dobrze, ponadto pasuje nam wzrostem i na pewno na razie z nami zostanie
-- -

To, że do grania w piłkę się nie nadaje zbytnio to nic, ważne, że wzrostem pasuje.

wiadomo ;-)