wia³o i zwia³o

Data: 2019-03-11 22:27:31
Autor: Jaros³aw Soko³owski
wia³o i zwia³o
Pan J.F. napisa³:

Wiatr zdmuchn±³ turystów ze zbocza ¦nie¿ki.
(...)

Przy okazji tego zdarzenia wyczyta³em, ¿e rekord wiatru na
¦nie¿ce to ok 320 km/h.

I nasze talerze to wytrzymaly.

Ale cos mi sie kojarzy, ze tam byla jakas drewniana czeska buda ...
tez wytrzymala ?

Mam w domu pozostalo¶æ po sprzêcie meteorologicznym (sam ¿em go
fabrykowa³), który podobny wicher na ¦nie¿ce stara³ siê przetrwaæ.
Alumieniowe profile poorane pêdz±cymi kamieniami, bry³ami lodu,
czy czort wie czym. Po kwarcowym wzierniku ani ¶ladu.

Jarek

--
Jak pod Helem raz powia³o,
¯agle zdar³a moc nieludzka,

Data: 2019-03-12 11:42:54
Autor: adam
wiało i zwiało
[...]

200 km/h wysysa wodê z jeziora, trudno sobie wyobraziæ co potrafi zrobiæ 300 km/h.

wia³o i zwia³o