wiceprezes PiS: "mój Misiaczek niewinny, Panbuk głosem Rydzyka poręczył"

Data: 2019-01-29 20:58:31
Autor: japanizer
wiceprezes PiS: "mój Misiaczek niewinny, Panbuk głosem Rydzyka poręczył"
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/macierewicz-o-aresztowaniu-bartlomieja-m/q0cr4jq

  Macierewicz:"Ojciec Rydzyk złożył poręczenie osobiste za uczciwość i rzetelność   pana Bartłomieja"

  Były szef MON skomentował zatrzymanie Bartłomieja M. na antenie Telewizji   Republika.- Nieprawidłowości muszą być ścigane, jest jednak problem, na ile   trafnie zidentyfikowano osoby - powiedział Antoni Macierewicz. Dodał też, że o   uczciwości jego dawnego bliskiego współpracownika zaświadczył ojciec Tadeusz   Rydzyk.

Tonący kapuś SB, tow. Maciarenko, chwyta się Rydzyka? Kaczyński też powoływał się na Rydzyka, gdy chciał zrobić wałek pt. K-Towers.

Data: 2019-01-30 09:35:49
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:0eff4b47-7848-4bf4-ab42-bcc39327811cgooglegroups.com...
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/macierewicz-o-aresztowaniu-bartlomieja-m/q0cr4jq

  Macierewicz:"Ojciec Rydzyk złożył poręczenie osobiste za uczciwość i rzetelność
  pana Bartłomieja"

Buuhahhahhahahahaaa! Czy Antoni Smoleński jest aż na tyle głupi by nie rozumieć że komedia wokół Bartusia to wysłane przez Nowogrodzką ostrzeżenie, że jak będzie kombinować z Rydzykiem to dobiorą mu się do skóry?

--
Pajdak

wiceprezes PiS: "mój Misiaczek niewinny, Panbuk głosem Rydzyka poręczył"