wida膰 co si臋 zaczyna;]

Data: 2012-12-17 20:06:11
Autor: megrims
wida膰 co si臋 zaczyna;]
W dniu 2012-12-17 12:55, onarjusz pisze:
http://allegro.pl/radarowy-laserowy-spowalniacz-predkosci-antyradar-i2849556579.html

aukcja nie moja;] Ale jest ju偶 dobre ci艣nienie 偶e ludzie kupuj膮 to przez
allegro;]
A czy mo偶na by zrobi膰/kupi膰 takie urz膮dzenie, 偶臋 stwiamy
niedaleko fotoradaru urz膮dzenie/samoch贸d - cokolwiek i ka偶de
auto, kt贸re przejedzie ma zdj臋cie powiedzmy 160 km/h?
Bez wzgl臋du czy to rower, czy pieszy czy w贸z konny?

Bo ja bym widzia艂 du偶e zastosowanie dla takiego czego艣.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-12-17 20:24:55
Autor: J.F
wida膰 co si臋 zaczyna;]
U偶ytkownik "megrims"  napisa艂
[...]

Wibrujacy reflektor radarowy, albo jak tu pokazywano - podrasowany wiatrak chlodnicy :-)

J.

wida膰 co si臋 zaczyna;]