widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac

Data: 2010-04-13 20:06:20
Autor: Bruner
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7769152,Film_nagrany_tuz_po_katastrofie_Tu_154_M_w_Smolensku.html

to tylko mogla byc decyzja Kaczora aby kazac pilotom ladowac w takiej mgle i za to ma byc pochowany na Wawelu

to jest niemozliwe aby doswiadczony pilot podjal takie ryzyko, musial byc pod bardzo duza presja

mysleli za jak zejda na 20 metrow to trafia w lotnisko

Data: 2010-04-13 17:20:58
Autor: Pistacjusz
On 14 Kwi, 02:06, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
[...]

Oburzające, pijany Kaczyński wyrzuca pilotów sam steruje i rozbija
samolot.
Absolutnie nie możnaq pozwolić aby był pochowany na Wawelu.
Rozmowiałem dzisiaj z Papieżem i był pod tak wielkim wrażeniem twoich
argumentów, ze kazał mi przekazac ci, że chciałby abyś łaskawie
przyjął tytuł arcybiskupa i sam rozwiązal ten niezręczny problem z
Wawelem. Musisz się niestety jednak pofatygować do Watykanu, Papież
tam czeka na ciebie z niecierpliwością aby cie szybko wyswięcić i
powierzyć tę trudną misję. Obiecałem juz, że przyjedziesz więc nie
zwlekaj.

Data: 2010-04-13 20:53:48
Autor: Bruner
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
po tym co napisales powyzej  pod tytulem "Zamach - cel" i co tu podpisales widze ze mam doczynienia z debilem i nie bede polemizowac. zalicz wpierw mature potem sie wymadzaj.

Data: 2010-04-13 18:58:59
Autor: Pistacjusz
On 14 Kwi, 02:53, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
po tym co napisales powyzej  pod tytulem "Zamach - cel" i co tu podpisales
widze ze mam doczynienia z debilem i nie bede polemizowac. zalicz wpierw
mature potem sie wymadzaj.

Tamten post "Zamach-cel" napisał inny Pistacjusz, zły kaczysta. Ja
jestem dobrym tuskowym Pistacjuszem. Musisz spełnić swoją misję,
Papież czeka. Nie chcesz chyba aby Rydzyk umieścił w trumnie swoją
radiostację i rozsiewał z Wawelu jad nienawiści?

Data: 2010-04-13 23:21:14
Autor: Hans Kloss
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
On 14 Kwi, 07:44, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Nooo, popłakałem się...
Piotr
PS. Tylko czy przystoi tak łacha drzeć z matołka? Wszak żałoba....

Jakby była na grupie Hall of Fame to ta zgrabna riposta powinna się w
niej znaleźć na poczesnym miejscu :).
J-23

Data: 2010-04-14 09:51:06
Autor: Neko
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com>

-- --

:)

Data: 2010-04-13 22:42:49
Autor: INF
[...]

było dokładnie na odwrót,
Prezydent nie chciał lądować, mówił "najwyżej trochę później dotrzemy
do Katynia" ale inni się uparli i krzyczeli "damy radę, spoko, Panie
pilocie niech Pan ląduje"

Data: 2010-04-14 10:25:49
Autor: cirrus
Użytkownik "INF" <euremail@gmail.com> napisał w wiadomości news:6a28b81c-501b-4872-b21d-1acb61ab549dg11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Ale absurd, rządzili wszyscy tylko nie pilot. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-14 07:43:11
Autor: awe
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
Decyzje w samolocie podejmuje pilot
awe

Data: 2010-04-16 14:32:12
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq3kk2$lfm$1news.onet.pl...
Decyzje w samolocie podejmuje pilot
awe

Pod presją wysokiej rangi pasażerów... Rozkazy zostały wydane przy samym starcie..., a harmonogram był bardzo napięty...

boukun

Data: 2010-04-14 09:26:24
Autor: cytryna
[...]

Tymczadem trafili na zwykłych oszczerców, łajdaków najgorszego autoramentu, gnidy komunistyczne, sługusów razwietki oraz swołocz palikocząca. Smutne ale
prawdziwe.

Data: 2010-04-14 09:51:48
Autor: Tomy M.
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
SPIER-DA-LAJ!, SPIER-DA-LAJ!,  SPIER-DA-LAJ!, ...

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 10:04:44
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hq30u6$ljl$1news.onet.pl...

to jest niemozliwe aby doswiadczony pilot podjal takie ryzyko, musial byc pod bardzo duza presja

Taaa ... miał lufę CZ'ty Kaczyńskiego przy czole.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 10:09:25
Autor: IWSP
[...]

 szczątki samolotu są rozmieszczone nienaturalnie to tylko uderzenie rakiety mogło spowodować taki efekt, pilot zapewne próbował lądować z ustrzelonym silnikiem ale nie udało mu się,

podobna logika

jedno jest pewne przedstawiona wersja zdarzeń(prawdziwa czy nie) jest na rękę Rosjanom
IWSP

Data: 2010-04-14 12:30:36
Autor: cirrus
Użytkownik "IWSP" <iwspWYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:3461.000017b6.4bc57835newsgate.onet.pl...
[...]

A rakieta nie rąbneła cie w mózg czasem?

--
stevep

Data: 2010-04-14 21:23:08
Autor: IWSP
> [...]
> rękę  Rosjanom
> IWSP

A rakieta nie rąbneła cie w mózg czasem?

kopiuję tylko Twoją logikę, cenię Twoją pewność siebie:tak musiało być, na razie znane  fakty przeczą,   teoria że pilot zdecydował się zejść na 20m aby zobaczyć co jest jest delikatnie mówiąc nie w pełni poważna, sądzę że raczej w takich sytuacjach opiera się na przyrządach

życzę przemyślanej argumentacji opierającej się na faktach a nie własnych, polityczną przynależnością nacechowanych przemyśleniach  IWSP

Data: 2010-04-14 21:16:43
Autor: IWSP
[...]

teoria tyle popularna co wg. aktualnych danych mało prawdopodobna

wg. niej
1. prezydent miał wywrzeć presję na pilota
2. pilot jej uległ
3. doświadczony pilot popełnił błąd (tyle prawdopodobne co usterka maszyny, podanie błędnych namiarów przez wieżę kontrolną)

jeżeli była taaaka mgła uniemożliwiająca lądowanie to kontrola lotu powinna go zakazać ogłaszając lotnisko zamkniętym

nie znam się na awionice ale podejrzewam że samolot/kontrola lotu są wyposażone w instrumenty podające wysokość na jakiej znajduje się samolot, jak wspomniano był to doświadczony pilot a nie kamikadze  ostatnie informacje są takie:
http://wiadomosci.onet.pl/2155338,11,tuz_przed_tragedia_piloci_wiedzieli__ze_sie
_rozbija,item.html

"Rzepa pytany, czy fragmenty rozmów z kabiny to rozmowy między pilotami, czy też między nimi a którymś z pasażerów, odparł, że są to "na pewno rozmowy samych pilotów". Zaś to, czy oni rozmawiali jeszcze z osobą trzecią, będzie jasne "na 100 proc.", kiedy uda się zsynchronizować zapisy rozmów z czasem lotu. Rzepa wykluczył wersję, by prezydencki samolot podchodził do lądowania w Smoleńsku kilka razy. - Podejście było tylko jedno i od razu złe - podkreślił."

co do samej teorii to jest ona na rękę Rosjanom (zakłada że nie przyczynili się celowo, czy też przez zaniedbanie do katastrofy) Tuskowi (nie ma problemu co zrobić w przypadku innej wersji zdarzeń)
PO-fanatykom zrzucającym na prezydenta winę za katastrofę

a teraz coś dla teorii spiskowych
1. http://wiadomosci.onet.pl/2155204,12,strzaly_tuz_po_katastrofie_samolotu,item.ht
ml
2. może wieża podawała dane: lecicie wysoko, obniżcie lot....

IWSP

Data: 2010-04-17 20:41:52
Autor: IWSP