widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac

Data: 2010-04-13 17:20:58
Autor: Pistacjusz
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
On 14 Kwi, 02:06, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7769152,Film_nagrany_t...

to tylko mogla byc decyzja Kaczora aby kazac pilotom ladowac w takiej mgle i
za to ma byc pochowany na Wawelu

to jest niemozliwe aby doswiadczony pilot podjal takie ryzyko, musial byc
pod bardzo duza presja

mysleli za jak zejda na 20 metrow to trafia w lotnisko

Oburzające, pijany Kaczyński wyrzuca pilotów sam steruje i rozbija
samolot.
Absolutnie nie możnaq pozwolić aby był pochowany na Wawelu.
Rozmowiałem dzisiaj z Papieżem i był pod tak wielkim wrażeniem twoich
argumentów, ze kazał mi przekazac ci, że chciałby abyś łaskawie
przyjął tytuł arcybiskupa i sam rozwiązal ten niezręczny problem z
Wawelem. Musisz się niestety jednak pofatygować do Watykanu, Papież
tam czeka na ciebie z niecierpliwością aby cie szybko wyswięcić i
powierzyć tę trudną misję. Obiecałem juz, że przyjedziesz więc nie
zwlekaj.

Data: 2010-04-13 20:53:48
Autor: Bruner
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
po tym co napisales powyzej  pod tytulem "Zamach - cel" i co tu podpisales widze ze mam doczynienia z debilem i nie bede polemizowac. zalicz wpierw mature potem sie wymadzaj.

Data: 2010-04-13 18:58:59
Autor: Pistacjusz
On 14 Kwi, 02:53, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
po tym co napisales powyzej  pod tytulem "Zamach - cel" i co tu podpisales
widze ze mam doczynienia z debilem i nie bede polemizowac. zalicz wpierw
mature potem sie wymadzaj.

Tamten post "Zamach-cel" napisał inny Pistacjusz, zły kaczysta. Ja
jestem dobrym tuskowym Pistacjuszem. Musisz spełnić swoją misję,
Papież czeka. Nie chcesz chyba aby Rydzyk umieścił w trumnie swoją
radiostację i rozsiewał z Wawelu jad nienawiści?

Data: 2010-04-13 23:21:14
Autor: Hans Kloss
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
On 14 Kwi, 07:44, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Nooo, popłakałem się...
Piotr
PS. Tylko czy przystoi tak łacha drzeć z matołka? Wszak żałoba....

Jakby była na grupie Hall of Fame to ta zgrabna riposta powinna się w
niej znaleźć na poczesnym miejscu :).
J-23

Data: 2010-04-14 09:51:06
Autor: Neko
widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com>

[...]

-- --

:)

widac ta mgle na filmie i chcieli ladowac