widelec amortyzowany

Data: 2010-05-10 15:03:26
Autor: Jacobs
widelec amortyzowany
4/ Jak ma się komfort /jakość/ jazdy z ww widelcem w stosunku np do
Marcoka MX Pro Eta? Ktoś może się wypowiedzieć na podst. WŁASNYCH
doświadczeń? O różnicy w wadze wiem

Aktualnie ujeżdżam F100RLC z 2007 roku. Przed przesiadką jeździłem na Z1 WEDGE. Jak dla mnie płynniej chodził Marcok, był bardziej maślany, jednak w FOX'ie można sobie wszystko poustawiać do preferowanego stylu jazdy. Bardzo dobrym rozwiązaniem jak dla mnie jest możliwość ustawienia siły odblokowującej blokadę skoku (jak wjedziesz w większą jopę to się ugnie). Komfort jazdy porównywalny, nie zaliczyłem jeszcze dobicia, chodzi w miarę płynnie, na pewno mimo mniejszej wagi jest i tak sztywniejszy od Marcoka.

Pozdrawiam
Łukasz

widelec amortyzowany