widelec do XC/AM na QR20

Data: 2010-08-05 13:20:07
Autor: mmateusz
widelec do XC/AM na QR20
wilkomen.
czy istnieja jeszcze widelce lzej zbrojne o skoku 100mm na os 20mm?
mam se ja Bombra z taka osia, piasta na wypasie ale jak widelec sie
skonczy to trzeba bedzie wymienic na cos, najlepiej lzejszego.
dawniej byl RS Psylo, marzocchi tez robil, ale teraz nic ponizej 2kg i nie
do katowania na hopkach z gruba osia nie widze.
jest takie cos czy trzeba bedzie mi wrocic do 9mm osi?

dziwne połączenie...
z lżejszych to RS Reba jest w wersji na oś 20mm, ale w wersji 120mm oidp.

mk.

--

widelec do XC/AM na QR20