widelec z gwintem, rama ma otwór 43mm

Data: 2010-06-07 18:58:06
Autor: ToMasz
widelec z gwintem, rama ma otwór 43mm
Witam

mam ramę przygotowaną pod a-heda, a chciałbym do niej zamontować widelec
z gwintem. otwór w ramie ma ok 43.4mm..... i nie bardzo wiem jak to
ugryźć. Czy są jakieś redukcje? czy wogóle są na ten wymiar jakieś tanie
stery?

Pozdrawiam

ToMasz

Data: 2010-06-07 19:15:46
Autor: MadMan
Dnia Mon, 07 Jun 2010 18:58:06 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Czy to są stery półzintegrowane? Tzn. takie które ledwo co wystają z
ramy?
Jeśli tak to leżą mi używane tak koło lewej nogi. Podobnie mostek,
niestety z uszkodzonym klinem zdaje się. Przebieg pi*drzwi 17000 km,
wymagają serwisu bo chroboczą jak diabli (niemniej kręciły się dobrze w
ramie będąc). Oddam za półdarmo. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-07 19:37:08
Autor: ToMasz
MadMan pisze:
[...]

nie mam sterów. mam tylko ramę z baaaardzo dużą "dziurą" a chce uniknąć
a-heda
ToMasz

Data: 2010-06-07 19:43:01
Autor: MadMan
widelec z gwintem, rama ma otwór 43mm
Dnia Mon, 07 Jun 2010 19:37:08 +0200, ToMasz napisał(a):

a chce uniknąć
a-heda

Dlaczego chcesz uniknąć aheada?

Jeśli jesteś z bliska (do jakichś 75km od Rybnika) to ci mogę te stery
podarować za symboliczne piwo, a mostek za drugie. Jeśli nowe -
http://www.cyclosport.pl/stery-zintegrowane-neco-1-1-8-gwint-semi-integrated-cartridge.html
powinny być dobre (nie wiem czy to nie te co ja mam). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

widelec z gwintem, rama ma otwór 43mm