wideorozmowa orange

Data: 2010-04-12 10:52:23
Autor: wspolna-flaszka.pl
wideorozmowa orange
Witam!
Czy orange wylaczyl mozliwosc wieorozmow ?
Probuje z nokia e51 do nokia n73, z nokia e51 do lg 990i z lg990i do nokia e51
, z lg990i do nokia n73 zawsze mam komunikat ze siec odbiorcy nie obsluguje wideorozmow a wszystkie te nuemry
są w orange i juz jakies dwa lata temu dzownilem z se na nokie n73 (z tych samych numerow) i widerozmowa byla mozliwa.
Czy cos sie zmienilo ? W ustawieniach wszystkich telefonow 3G jest wlaczone (siec UMTS)

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-04-12 09:17:54
Autor: Jakub Danecki
wideorozmowa orange
wspolna-flaszka.pl wrote:
Witam!
Czy orange wylaczyl mozliwosc wieorozmow ?

Ątpię.

[...]

A czy na karcie odbiorcy jest włączona obsługa rozmów wideo? Przy
starszych aktywacjach trzeba było to włączać osobno i to dało się tylko
przez rozmowę z BOK.
Oczywiście zakładam warunki brzegowe spełnione pt. obie strony
zalogowane do sieci 3G.

rgrds,
Jakub

Data: 2010-04-12 11:28:37
Autor: wspolna-flaszka.pl
wideorozmowa orange

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:hpuog2$oc9$1news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl wrote:
[...]

jak juz pisałem 2 lata temu z tych samych kart rozmawialem pomiedzy nimi i bylo ok, wszystkei telefony sa podlaczone do 3g

Data: 2010-04-12 12:33:33
Autor: darnok
wideorozmowa orange
On 2010-04-12 11:28, wspolna-flaszka.pl wrote:

jak juz pisałem 2 lata temu z tych samych kart rozmawialem pomiedzy nimi i
bylo ok, wszystkei telefony sa podlaczone do 3g

przetestuj kazdy z osobna dzwoniac na video poczte glosowa play
+48 790 200 200

Podejrzewam ze ktorys ma wylaczona usluge wideopolaczen.
To ze kiedys sie dalo nie oznacza ze po drodze gdzies jakies ustawienie nie zniknelo :)

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-04-12 10:34:21
Autor: Jakub Danecki
wideorozmowa orange
darnok wrote:
Podejrzewam ze ktorys ma wylaczona usluge wideopolaczen.
To ze kiedys sie dalo nie oznacza ze po drodze gdzies jakies ustawienie
nie zniknelo :)

Przykładowo Era mi regularnie włącza sama z siebie pocztę głosową bez
pytania. Sprawdź więc.

Jakub

wideorozmowa orange