wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.

Data: 2009-05-10 15:44:59
Autor: kakmar
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.

http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE

Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
oczywiście uzyskanego efektu.

Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-10 18:39:34
Autor: Wojciech G.
Użytkownik "kakmar" napisał :
http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE
Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
oczywiście uzyskanego efektu.

Sprawa oczywista. Kierowca Vento nie mógł widzieć motocykla wyskakującego spomiędzy terenówki a ciężarówki. Wyprzedzał z prawej strony ciężarówkę jadącą środkowym pasem, na dodatek być może widział terenówkę wyprzedzającą po lewej stronie, skąd miał wiedzieć że między nimi jest jeszcze moto. Na szczęście dla kierowcy motocykla przewaga prędkości nad Vento nie była bardzo duża i skończyło się na heblowanku.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-05-10 18:54:27
Autor: Mateusz Mirski
Wojciech G. pisze:
Użytkownik "kakmar" napisał :
[...]

Nie mówiąc o tym, że wjeżdżając z prawego pasa na środkowy, ma pierwszeństwo przed wjeżdżającym z pasa lewego. Przeciw niemu widzę tylko brak kierunku.

Mateusz Mirski

Data: 2009-05-10 12:47:34
Autor: tomistrz
On 10 Maj, 18:54, Mateusz Mirski <mattizU...@TOinteria.pl> wrote:

Nie mówiąc o tym, że wjeżdżając z prawego pasa na środkowy, ma
pierwszeństwo przed wjeżdżającym z pasa lewego.

serio jest taki przepis ?

Przeciw niemu widzę tylko brak kierunku.

no i ten kierunek moglby jednak sie przydac
motocyklista mialby wiecej czasu na wyhamowanie

Data: 2009-05-10 19:49:40
Autor: Robert Rędziak
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
On Sun, 10 May 2009 12:47:34 -0700 (PDT), tomistrz@gmail.com
<tomistrz@gmail.com> wrote:

serio jest taki przepis ?

 Art 22.4 PoRD:

 Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest
 obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie
 ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu
 na ten pas z prawej strony.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-05-11 09:59:47
Autor: donia
tomistrz@gmail.com pisze:
On 10 Maj, 18:54, Mateusz Mirski <mattizU...@TOinteria.pl> wrote:

Nie mówiąc o tym, że wjeżdżając z prawego pasa na środkowy, ma
pierwszeństwo przed wjeżdżającym z pasa lewego.

serio jest taki przepis ?

serio i czytanie nie boli, szczególnie jak się ma zamiar używać dróg publicznych

--
pzdrv
donia i VyFRotka 800

Data: 2009-05-11 10:11:48
Autor: tomistrz
On 11 Maj, 09:59, donia <t...@poczta.onet.pl> wrote:

> serio jest taki przepis ?

serio i czytanie nie boli, szczególnie jak się ma zamiar używać dróg
publicznych

heh
szanowna paniuś chciała coś wnieść do tej miłej dyskusji ?
czy tylko ją pica swędzi ?

btw jak chcesz to czytaj kodeks do poduchy
na pewno jeszcze trafisz okazje zeby pochwalic sie wiedza

Data: 2009-05-11 19:35:26
Autor: Wojciech G.
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.
Użytkownik <tomistrz> napisał
szanowna paniuś chciała coś wnieść do tej miłej dyskusji ?
czy tylko ją pica swędzi ?

A kolegę co swędzi, chyba nie honor ani mózg, co ?
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-05-11 10:51:27
Autor: KJ Siła Słów
Mateusz Mirski pisze:

 Przeciw niemu widzę tylko brak kierunku.

A wg mnie to nie jest "tylko".

Prawidlowe miganie naprawde duzo znaczy w miescie, dla motocyklisty bardzo duzo.

Tyle ze w calej Wawie sygnalizowanie manewrow jest tragiczne.

95% wlacza kierunek i natychmiast wykonuje manewr. Migacz sygnalizuje moment rozpoczecia manewru, nie zamiar.

KJ

Data: 2009-05-11 11:38:05
Autor: Sqeeb
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
On Mon, 11 May 2009 10:51:27 +0200
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Mateusz Mirski pisze:

>  Przeciw niemu widzę > tylko brak kierunku.

A wg mnie to nie jest "tylko".

Prawidlowe miganie naprawde duzo znaczy w miescie, dla motocyklisty bardzo duzo.

Ale motocyklista jadąc jak na w/w filmie musi się liczyć z takimi i
gorszymi sytuacjami. A jak mu wyjedzie z podporządkowanej bo 'myślał
że zdąży' i właduje się w bok sprzęta? Takie życie.

Tyle ze w calej Wawie sygnalizowanie manewrow jest tragiczne.

95% wlacza kierunek i natychmiast wykonuje manewr. Migacz sygnalizuje moment rozpoczecia manewru, nie zamiar.

Nie tylko w wawie. Wszędzie tak jest,

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-11 17:28:28
Autor: gildor
Sqeeb pisze:
[...]

ale u nas to ma swoje uzasadnienie. włączenie kierunkowskazu powoduje zdradę zamiarów i strate wolnego miejsca na rzecz tego co zauważył kierunek.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 16:40:48
Autor: Robert Rędziak
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
On Mon, 11 May 2009 17:28:28 +0200, gildor
<gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Nie tylko w wawie. Wszędzie tak jest,

ale u nas to ma swoje uzasadnienie. włączenie kierunkowskazu powoduje zdradę zamiarów i strate wolnego miejsca na rzecz tego co zauważył kierunek.

 Ale to standard. W Boat City mamy taki swojski, zamek
 błyskawiczny: w momencie włączenia kierunki zamek się zamyka. Z
 jednej strony :)

Data: 2009-05-12 10:06:05
Autor: Rafael
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

ale u nas to ma swoje uzasadnienie. włączenie kierunkowskazu powoduje
zdradę zamiarów i strate wolnego miejsca na rzecz tego co zauważył
kierunek.

Prawdziwy mężczyzna nie używa kierunkowskazów, bo prawdziwy mężczyzna nie
zdradza swoich zamiarów :))

--
Pozdro, Rafael
Szerszeń, a Bandyta do sprzedania

Data: 2009-05-11 17:35:18
Autor: Mateusz Mirski
KJ Siła Słów pisze:
Mateusz Mirski pisze:

 Przeciw niemu widzę tylko brak kierunku.

A wg mnie to nie jest "tylko".

Ok, źle zabrzmiało, ale zgadzam się, że migać się powinno zawsze i dostatecznie wcześnie. Niestety poruszając się puszką po Poznaniu kilka razy miałem taką sytuację, że po wrzuceniu kierunku, "przeciwnik" nagle przyspiesza i zaczyna trąbić. Bez kierunku wjechałbym bezboleśnie. Miejsce na manewr było i jestem pewien, że przyspieszanie rozpoczęło się po zasygnalizowaniu zmiany pasa. To zniechęca, choć na razie nieskutecznie. Nie znoszę też włączania kierunków dopiero po zapaleniu się zielonego światła.

Mateusz Mirski

Data: 2009-05-11 17:47:02
Autor: gildor
Mateusz Mirski pisze:
KJ Siła Słów pisze:
Mateusz Mirski pisze:

[...]

to musiał być jakiś warszawiak. musiał być

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 17:49:45
Autor: KJ Siła Słów
Mateusz Mirski pisze:
Niestety poruszając się puszką po Poznaniu kilka razy miałem taką sytuację, że po wrzuceniu kierunku, "przeciwnik" nagle przyspiesza i zaczyna trąbić.

ej, no az nie wierze.

Nigdy takigeo nie pytales po co on trabi i przyspiesza ?

pytamnobochcialbymzrozumiectakiezachowanie

KJ

Data: 2009-05-11 17:53:46
Autor: gildor
KJ Siła Słów pisze:
Mateusz Mirski pisze:
[...]

no co? zagapił się i ktoś mu w kolejke wlas.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 19:36:28
Autor: Piotr Rezmer
KJ Siła Słów pisze:

pytamnobochcialbymzrozumiectakiezachowanie
Dlaczegosklejasztakwielewyrazówwjedenczydlategożebyzaciekawićczytaczytakiewytłuszczenie?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-05-11 21:15:19
Autor: KJ Siła Słów
Piotr Rezmer pisze:

Dlaczegosklejasztakwielewyrazówwjedenczydlategożebyzaciekawićczytaczytakiewytłuszczenie?

Spacje
mam
serwisie
Ty
tez?

KJ SpaceService

Data: 2009-05-10 19:00:09
Autor: Henio
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto ba rdziej daĹ? dupy i dlaczego.

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

ale jakie środki zaradcze? trzebabyło tak nie zapierdalać, już nie wspomnę o
tym że w tym przypadku pierwszeństwo miała puszka. Chociaż przy tej
prędkości motocykla to ciężko byłoby zauważyć moto w lusterku.
i żeby nie było tak, jeżdże na moto ;-)

pozdr.

Data: 2009-05-10 19:09:40
Autor: Darek Mroz
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
ale jakie środki zaradcze? trzebabyło tak nie zapierdalać, już nie wspomnę o

Nawet jakby puszka nie miała pierszeństwa to moto winny bo: dozolona przekroczona i manewr niebezpieczny.

DM

Data: 2009-05-10 22:40:13
Autor: Monster

Użytkownik "Darek Mroz"  napisał w wiadomości

Nawet jakby puszka nie miała pierszeństwa to moto winny bo: dozolona przekroczona i manewr niebezpieczny.

Ja zwykle powiedział co wiedział,czyli "Panie Władzo,ja nie miałem pierwszeństwa,ale on przekroczył trochę prędkość/nie włączył świateł/etc więc to on spowodował wypadek..

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-05-11 07:37:25
Autor: Darek Mroz
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
Ja zwykle powiedział co wiedział,czyli "Panie Władzo,ja nie miałem

LOL.
Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam racje

DM

Data: 2009-05-11 08:10:37
Autor: Kuczu
Darek Mroz pisze:

Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam racje

Ojciec Ci czytal PoRD do poduszki ? To sie nazywa trudne dziecinstwo...

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-11 08:30:44
Autor: Sqeeb
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
On Mon, 11 May 2009 08:10:37 +0200
Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> wrote:

Darek Mroz pisze:

> Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam racje

Ojciec Ci czytal PoRD do poduszki ? To sie nazywa trudne dziecinstwo...

Poległem ;-D

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-11 09:22:44
Autor: BartekGSXF

Darek Mroz pisze:

> Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam > racje

Ojciec Ci czytal PoRD do poduszki ? To sie nazywa trudne dziecinstwo...

Poległem ;-D
Ale trzeba mu przyznac, ze pierdzielony ma wyobraznie :)

pozdr

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-11 10:22:41
Autor: (pj)
Kuczu pisze:
Darek Mroz pisze:

Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam racje

Ojciec Ci czytal PoRD do poduszki ? To sie nazywa trudne dziecinstwo...

Zapewne jeszcze był ORMO-wcem i przekazał synkowi przeświadczenie o jedynie słusznej linii. Jak widać - działa.

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-11 10:50:14
Autor: Arni
(pj) pisze:
Kuczu pisze:
Darek Mroz pisze:

[...]

mialem juz nie komentowac jego wypocin ale skoro tak... miałem identyczne odczucia :))

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-11 17:31:16
Autor: gildor
Arni pisze:
(pj) pisze:
Kuczu pisze:
Darek Mroz pisze:

[...]

no co Ty? też miałeś w rodzinie ORMOWca? a weś...

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 09:24:11
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Darek Mroz" <DArek.Mroz_DIVER@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu8din$erl$1news.onet.pl...
Ja zwykle powiedział co wiedział,czyli "Panie Władzo,ja nie miałem

LOL.
Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam racje
TO powiedz miszczu, jak stwierdzisz przekroczenie predkosci w tym przypadku.
No oko?? :)

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-11 11:40:06
Autor: Sqeeb
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
On Mon, 11 May 2009 09:24:11 +0200
"BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> wrote:

TO powiedz miszczu, jak stwierdzisz przekroczenie predkosci w tym przypadku.
No oko?? :)

Ale pytasz poważnie czy tak tylko go podpuszczasz? ;-) Bo poważnie, to
w pewnych granicach(zależy jakości filmu) dałoby się to zrobić...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-11 17:32:04
Autor: gildor
Sqeeb pisze:
[...]

oraz po śladach na miejscu wypadku. ale tu go chyba nie było, co nie?

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 20:42:56
Autor: Sqeeb
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
On Mon, 11 May 2009 17:32:04 +0200

Sqeeb pisze:
> w pewnych granicach(zależy jakości filmu) dałoby się to zrobić...

oraz po śladach na miejscu wypadku. ale tu go chyba nie było, co nie?

Sie czepiasz. Linie oddzielające pasy są malowane co pewną odległość.
Z ilości mignięć pasów przeliczonych w ciągu iluś tam fpsów można
to oszacować.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 12:27:20
Autor: gildor

Sqeeb pisze:
[...]

o rzeszwmorde :)

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-14 15:29:51
Autor: Sqeeb
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
On Tue, 12 May 2009 12:27:20 +0200

o rzeszwmorde :)

Lepiej w morde jak do baku ;-]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-11 11:01:25
Autor: Easy
[...]

hehehe a mój był zegarmistrzem;) i mam komplet mikro wkretaków ;) ale zegarków naprawiac nie umiem

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-05-11 11:14:27
Autor: Tytus z Fabryki
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
Siemka

"Easy"
***hehehe a mój był zegarmistrzem;) i mam komplet mikro wkretaków ;) ale zegarków naprawiac nie umiem

Moze to byl Zegarmistrz Swiatła???
:)

Milego Dnia
T.

Data: 2009-05-11 11:51:05
Autor: Rafael
Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomości

Moze to byl Zegarmistrz Swiatła???

To ten z tej piosenki o piciu denaturatu? :)

Data: 2009-05-11 17:30:05
Autor: gildor
Darek Mroz pisze:
Ja zwykle powiedział co wiedział,czyli "Panie Władzo,ja nie miałem

LOL.
Mój ojciec orzekał w KOlegium ds Wykroczeń więc PRD znam bdobrze i mam racje

ale z wyartykułowaniem kilku słów masz przejebane.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-14 15:30:50
Autor: Sqeeb
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
On Mon, 11 May 2009 17:30:05 +0200

Wyart..kł... Co Ty tam pitolisz?

;-]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-14 15:44:41
Autor: gildor
Sqeeb pisze:
[...]

takie tam, trudne słowo.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-10 19:33:31
Autor: Arni
Henio pisze:

ale jakie środki zaradcze? trzebabyło tak nie zapierdalać, już nie wspomnę o
tym że w tym przypadku pierwszeństwo miała puszka. Chociaż przy tej
prędkości motocykla to ciężko byłoby zauważyć moto w lusterku.

przede wszystkim to było niemozliwe bez wzgledu na predkosc motocykla.
W lusterku vento widac było tylko ciezarówke i to pewnie tez nie w całosci, nastepnego lewego pasa na pewno nie, bo ciezarowka skutecznie go zasłaniała

Data: 2009-05-11 15:45:43
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisał w wiadomości news:gu735c$93b$3inews.gazeta.pl...
Henio pisze:

[...]

Ale zwroc uwage, ze motocykl juz jest na pasie na ktory dopiero wjezdza samochod. Jak patrze na ten filmik to niewatpliwie motocykiel jedzie o wiele szybciej niz puszki ale kierowca vento nawet nie spojrzal w lusterko.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-11 07:36:04
Autor: Nikanor
On 11 Maj, 15:45, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gamil.com> wrote:
Ale zwroc uwage, ze motocykl juz jest na pasie na ktory dopiero wjezdza
samochod.

Nie jest. Wjeżdżają praktycznie jednocześnie.

Jak patrze na ten filmik to niewatpliwie motocykiel jedzie o wiele
szybciej niz puszki ale kierowca vento nawet nie spojrzal w lusterko.

Mógł spojrzeć i wszystko zrobić wzorowo, tylko w momencie kiedy
rozpoczął manewr (patrzył w lusterko i wrzucił kierunkowskaz) to
motocykl był jeszcze schowany za ciężarówką. A jak zerknął ponownie w
lusterko i zobaczył najeżdżającego na dupę wyścigowca to już było za
późno na spierdalanie, więc powoli, nienerwowo dokończył manewr. I
słusznie. Też bym tak zrobił.

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility 125 - wszystko na sprzedaż]

Data: 2009-05-11 10:00:47
Autor: Nikanor
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto b ardziej daĹ? dupy i dlaczego.
On 11 Maj, 17:45, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
jest. na jego lewej części
A manewr zmiany pasa zaczynam dopiero, kiedy przekraczam linię? Czy
kiedy zasygnalizowałem zmianę i zaczynam opuszczać pas, którym jadę?

niestety, musi się _upewnić_, jak nie widzi...
Przecież jeździsz po tym mieście tyle lat i doskonale wiesz, że gość w
tym Vento nie miał szansy zobaczyć motocykla zanim ten nie wyskoczył
zza ciężarówki i nie śmignął na jej pas. To co - ma pasa nie zmieniać
bo nuż gdzieś z tyłu nadciąga motocykl z prędkością o 30kmh większą
niż ambient traffic? Trochę kurcze wyrozumiałości dla tych biednych
puszkarzy.

--
Nikanor

Data: 2009-05-11 19:20:39
Autor: gildor
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.

skasowałem, bo mi się nie chciało klepać,a tu tak to.

Nikanor pisze:
[...]

sygnalizujesz zamiar, nie manewr. ważne jest kto zaczął manewr lub kto go zasygnalizował. vento nie sygnalizowało. o motocyklu nic nie wiem. ale skończył manewr jak zmienił pas.

[...]

nie ważne czy ja jeżdżę czy nie. ważne to będą szczegóły po dzwonie i określaniu sprawcy.a tu się nic nie stało, bo vento nie wjebało sie nagle na pas, tylko pomalu się wturlało. nie dało się tego manewru nie przewidzieć.
kiedyś pewien typ wysunął się zza krzaków z podporządkowanej na tyle dużo, że mu przód ktoś skasował, bo przez krzaki nic nie widział. misiek mu odpowiedział, żeby następnym razem wyszedł z auta i się upewnił. rozumiesz? masz mieć pewność.
motocylista śmigał za szybko, ale przyjmując w miarę autostradowe prędkości, to jak motocykiel interesował się ciężarówką, to wolałby widzieć kierunek auta co chce zmienić pas, nie?
ja bym wolał.

ale ki chuj on do z prawej później objeżdżał to nie wiem. z lewej miał lepszą scieżkę.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 21:06:03
Autor: Darek Mroz
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
sygnalizujesz zamiar, nie manewr. ważne jest kto zaczął manewr lub kto

Tu chodzi o prędkość, ta była poza dopuszczalną

DM

Data: 2009-05-12 12:28:47
Autor: gildor
Darek Mroz pisze:
sygnalizujesz zamiar, nie manewr. ważne jest kto zaczął manewr lub kto

Tu chodzi o prędkość, ta była poza dopuszczalną

niemożliwe! na prawdę?! ależ to vento musiało zapierdalaaaać!

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-12 07:40:38
Autor: Tytus z Fabryki
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
Siemka

***"gildor"  ale ki chuj on do z prawej później objeżdżał to nie wiem. z lewej miał
lepszą scieżkę.

Lewa jest z rana dla jadacych ponad 120 km/h - jak obwodnice Rzymu :) a ta Vectra lepsze lata ma juz za soba...

T.

Data: 2009-05-11 17:02:35
Autor: kakmar
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuÄš?em: Kto bardziej daÄš? dupy i dlaczego.
Dnia 11.05.2009 Nikanor <pawel.dondzillo@gmail.com> napisał/a:
[...]

Dokładnie to auto zaczyna manewr wcześniej i powoli, auto jest wcześniej
przy przerywanej rozdzielającej pasy. Ale gdy się wtedy przerwie oglądanie to wątpię czy ktokolwiek zgadnie co robi. Motocykl lecąc własnym tempem zaczyna manewr później, ale robi go szybciej. Zauważ że kierownik motocykla zauważa powolny manewr vento (mimo braku kierunku) i zaczyna hamować gdy vento jedzie jeszcze lewymi kołami po przerywanej. Jest już wtedy na środkowym. Wtedy gdy jeszcze srebrna terenówka jest bliżej, a motocykl jedzie od niej szybciej. Przelatuje po łatach na i tarce na środek pasa, celując w narożnik vento. Wtedy dopiero terenówka wyprzedza o długość maski VW. Kierownik srebrnego auta tym czasem sam najeżdża na przerywaną, nieśpiesznie wyprzedzając vento. Motocykl hamuje nie zmieniając kierunku. Vento przejeżdża prawymi kołami przerywaną w momencie zrównania prędkości pojazdów. Potem już tylko uprzejmie nadstawia mu środek kufra, ale motocykl jedzie wolniej.

[...]

Oj nie było kierunku, A dałby on tą sekundę na nudę. Ale to nie ważne,
napisz co byś zrobił?
motocykl był jeszcze schowany za ciężarówką. A jak zerknął ponownie w
lusterko i zobaczył najeżdżającego na dupę wyścigowca to już było za
późno na spierdalanie, więc powoli, nienerwowo dokończył manewr.
Nie widział, niewielu patrzy, a miał tylko 1,3s, ale to bez znaczenia.

I słusznie. Też bym tak zrobił.

A to ja przepraszam.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-11 22:46:25
Autor: Arni
kakmar pisze:
[...]

przy tym tempie puszek to wyglada jakby nawet i zasygnaliował manewr ale kiedy jeszcze jest schowany za ciezarowką. Zauwazcie ze wtedy motocykl dopiero do niej dojezdza. Vento prawdził czy nie zajedzie ciezarowemu i spokojnie sie przed niego pcha bo ma prawo. A motocykl nie wiem na co liczył, ja bym w tym momencie zrezygnowal z manewru, roznica predkosci nie byla tak wielka po przeciez potem i tak wyhamował

Data: 2009-05-11 23:43:43
Autor: tomistrz
On 11 Maj, 22:46, Arni <a...@NO.spam> wrote:

przy tym tempie puszek to wyglada jakby nawet i zasygnaliował manewr ale
kiedy jeszcze jest schowany za ciezarowką.

to jest dobre :))
Ty masz tam jakas kule, z ktorej czytasz czy co innego ?
BTW kto sygnalizuje migaczem sam zamiar zmiany pasa ?
IMO winno sie pozostawic migacz wlaczony rowniez w trakcie wykonywania
manewru.

Data: 2009-05-12 08:48:40
Autor: Arni
tomistrz@gmail.com pisze:
[...]

ciekawe skad wszyscy przy jet jakosci filmu wiedza ze vento _nie_ ma włączonego kierunku? tam gówno widac szczegolnie ze w takim wozie to mogą swiecic anemicznie ale oko to zauwazy. Skąd wiadomo, że kiedy był zasłonięty jendak nie mrugnął ciezarówce chocby raz ze jednak bedzie przed niego wjezdzał?
Wszyscy uzywaja tak kategorycznych stwierdzen ze to ja podejrzewam istnienie wielu szklanych kul. A moze w W-wie jest zakaz uzywania kierunkowskazow i mozna na 100% powiedziec ze zaden z pojazdow widocznych na filmie ich nie uzył? tak by było prosciej.

Data: 2009-05-11 23:59:34
Autor: tomistrz
On 12 Maj, 08:48, Arni <a...@NO.spam> wrote:

ciekawe skad wszyscy przy jet jakosci filmu wiedza ze vento _nie_ ma
włączonego kierunku? tam gówno widac

Fakt nie wiele widac, ale zalozenie jest ze nie ma..
Nie zmieniaj k... zalozen ;)

Skąd wiadomo, że kiedy był
zasłonięty jendak nie mrugnął ciezarówce chocby raz ze jednak bedzie
przed niego wjezdzał?

A na ch... mial jej mrugac ? - byl juz na tyle od niej daleko, ze mogl
spokojnie o niej zapomniec.
Włączony kierunkowskaz przydalby sie jedynie motocykliscie
wynurzajacemu sie cichaczem zza ciezarowki.
Z mojej szklanej kuli czytam, ze kierowca Vento nie widzial
motocyklisty - pytanie brzmi:
Czy to go usprawiedliwiało od nie używania migacza w trakcie manewru ?

Data: 2009-05-12 08:53:56
Autor: Arni
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
zapomniałem dopisac:

tomistrz@gmail.com pisze:

BTW kto sygnalizuje migaczem sam zamiar zmiany pasa ?

nie wiem skad jestes, moze widzisz inne zwyczaje albo po prostu mało widzisz. Bardzo czesto widze takie sygnalizowanie szczegolnie w miejscach gdzie dluzsze pozostawienie migacza sugeruje ze bedzie nastepny manewr zmiany pasa/kierunku czyli w miastach. I jakos nie mam problemu  z interpretacją takich zamiarów. Po prostu kierunkowskazow nalezy uzywac inteligentnie, jak ktos sobie z tym nie radzi to nie uzywa ich wcale.

IMO winno sie pozostawic migacz wlaczony rowniez w trakcie wykonywania
manewru.

IMHO to powinno sie robic wiele rzeczy a sie nie robi. Nasza życzeniowosc nie ma nic do oceny tej konkretnej sytuacji

Data: 2009-05-12 00:19:07
Autor: tomistrz
On 12 Maj, 08:53, Arni <a...@NO.spam> wrote:

> BTW kto sygnalizuje migaczem sam zamiar zmiany pasa ?
Bardzo czesto widze takie sygnalizowanie..
I jakos nie mam
problemu  z interpretacją takich zamiarów.

i uwazasz ze tak sie powinno robic ?
czyli wlaczasz kierunek, odliczas pol sekundy i
zadowolony wylaczasz go po czym zabierasz sie do zmiany pasa
gratuluje

Po prostu kierunkowskazow
nalezy uzywac inteligentnie, jak ktos sobie z tym nie radzi to nie uzywa
ich wcale.

nie znam kierowcy vento - moze i inteligentna z niego bestia
moze i nie zrobil nic szczegolnie dziwnego
ale jednak nie przewidzial ze oprocz ciezarowki moze sie jeszcze ktos
pojawic
komu ten kierunkowskaz bedzie potrzebny
(BTW - to tez jest dobry tekst - dopisac do kodeksu (ten o
inteligentnym...))

IMHO to powinno sie robic wiele rzeczy a sie nie robi. Nasza
życzeniowosc nie ma nic do oceny tej konkretnej sytuacji

sorki myslalem ze ma

Data: 2009-05-12 09:32:24
Autor: Arni
tomistrz@gmail.com pisze:

i uwazasz ze tak sie powinno robic ?
czyli wlaczasz kierunek, odliczas pol sekundy i
zadowolony wylaczasz go po czym zabierasz sie do zmiany pasa
gratuluje

gratuluje umiejetnosci czytania ze zrozumieniem. Napisałem ze sa takie sytuacje kiedy przedłuzenie migania wprowadza niezrozumienie zamiarów.
To oznacza ze nie jest to reguła. Mam podac przykłady?

[...]

a zauwazyłes ze jesli ciezarowka jedzie srodkowym a na lewym niemal na zakladke jedzie terenowka to normalnie nikt by sie tam nie zmiescił?
Nikt poza wciskajacym sie motocyklem. Zwykly rozsadek podpowiada ze jesli w tej sytuacji cos by jechało za terenowym to nie bedzie sie pchac   na srodkowy. A wogole o czm my dyskutujemy: vento mialo pierwszenstwo i koniec.

> (BTW - to tez jest dobry tekst - dopisac do kodeksu (ten o
> inteligentnym...))

gdyby stosowac sztywno i dosłownie PoRD to miasta zostałyby sparalizowane, nawet byc na skrzyzowanie nie wjechał.

Data: 2009-05-12 03:14:49
Autor: tomistrz
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto b ardziej daĹ? dupy i dlaczego.
On 12 Maj, 09:32, Arni <a...@NO.spam> wrote:

Mam podac przykłady?
nie, masz sie odniesc do konkretnego przykladu, o ktorym mowa

a zauwazyłes ze jesli ciezarowka jedzie srodkowym a na lewym niemal na
zakladke jedzie terenowka to normalnie nikt by sie tam nie zmiescił?
zauwazylem, ze sie jednak ktos zmiescil i to w cale nie jadac na
zakladke

Nikt poza wciskajacym sie motocyklem.
no wlasnie, Ty tez zauwazyles

Zwykly rozsadek podpowiada ze
jesli w tej sytuacji cos by jechało za terenowym to nie bedzie sie pchac
  na srodkowy.
hmm, a niby czemu nie skoro za terenowym jedzie cos co chce wyprzedzac
(np. motocykl) i
ma srodkowy wolny to czemu nie bedzie "sie pchac na srodkowy" hmm ?

A wogole o czm my dyskutujemy: vento mialo pierwszenstwo
ale nie zasygnalizowalo manewru i wtelepalo sie pod kola motocykliscie
zmieniajacemu pas

i koniec.

Data: 2009-05-12 14:28:52
Autor: Arni
tomistrz@gmail.com pisze:
[...]

oki, nie na darmo masz odpowiednią nazwe w adresie mailowym, nie bede dyskutował.

Data: 2009-05-12 12:35:07
Autor: gildor
Arni pisze:
Po prostu kierunkowskazow nalezy uzywac inteligentnie, jak ktos sobie z tym nie radzi to nie uzywa ich wcale.

ojej, to ja wole, żeby nadużywali niż nie używali.

[...]

oj dzieci dzieci. jak coś jest IMHO, to może lepiej zajrzeć żeby było wyraźnie i bezdyskusyjnie, co?

Art. 22.
5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 17:20:08
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Nikanor" <pawel.dondzillo@gmail.com> napisał w wiadomości news:9f0498b9-3068-4554-aeac-a0f441abb8a0z19g2000vbz.googlegroups.com...

Nie jest. Wjeżdżają praktycznie jednocześnie.
Klocic sie nie bede ale IMO to w 8 sek moto zaczyna wjazd to vento nawet go nie zaczyna, w 10 to moto jedzie srodkiem a vw dopiero jest w polowie na tym pasie.
[...]

EEEyy, widzisz tam gdzies migacz? Spokojnie to on ten manewr dokonczyl bo nawet nie zauwazyl motocykla za soba :)

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-12 06:09:11
Autor: Asmodeusz
Użytkownik BartekGSXF napisał:

Nie jest. Wjeżdżają praktycznie jednocześnie.

Klocic sie nie bede ale IMO to w 8 sek moto zaczyna wjazd to vento nawet go nie zaczyna, w 10 to moto jedzie srodkiem a vw dopiero jest w polowie na tym pasie.

A może zerknął w lusterka i nawet zobaczył moto jadące lewym pasem. Nie sądzę żeby motocyklista używał kierunków więc nawet gdyby kierowca samochodu go widział to skąd miał wiedzieć że dwie sekundy póżniej będzie miał moto na środkowym pasie?

Ps. Nie sądzę żeby używał kierunków bo jego częstotliwość zmiany pasów jest większa niż częstotliwość mrugania :)

Data: 2009-05-11 17:19:50
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości news:gu9aa4$5a1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie w 10 sekundzie filmu - samochód i motocykl jednoczesnie przekraczja linie rozgraniczajace pasy. To ze kierowca vento nawet nie spojrzał w lusterko to tylko twoja spekulacja.

Data: 2009-05-11 17:32:42
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> napisał w wiadomości news:gu9fmk$s16$1inews.gazeta.pl...

Dokładnie w 10 sekundzie filmu - samochód i motocykl jednoczesnie przekraczja linie rozgraniczajace pasy.
Chcesz to rozbierac na dziesiate czesci sekundy?? Motocykl juz jest na pasie kiedy vento zaczyna na niego wjezdzac.

To ze kierowca vento nawet nie spojrzał w lusterko to tylko twoja spekulacja.
Pewnie, z tym, ze ja kiedy doprowadzam do takiej sytuacji to mam w zwyczaju mrugnac swiatlami, kiedy zajezdzam komus szybszemu droge.
I Tobie tez polecam obserwacje tylnego lusterka jak zmieniasz pas, bo moze sie zdazyc, ze szybciej nie bedzie jechal stosunkowo lekki motocykl ale o wiele ciezsza ciezarowka.

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-11 16:37:43
Autor: Robert Rędziak
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
On Mon, 11 May 2009 17:32:42 +0200, BartekGSXF
<bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

Chcesz to rozbierac na dziesiate czesci sekundy?? Motocykl juz jest na pasie kiedy vento zaczyna na niego wjezdzac.

 A Ty już zapomniałeś, jak leżałeś? Nie sztuka mieć napisane na
 nagrobku ,,miał pierwszeństwo''.

Data: 2009-05-11 20:21:18
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnh0gl2m.52.rekinlazarus.wkurw.org...
[...]

Tego sie nie da zapomniec:)
Dlatego trzeba przewidywac na kilka "pasow" do przodu. A ten filmik to jest tak na prawde jedna z wielu sytuacji na drodze, ktore sie spotyka na codzien. IMO to kierownik motonga nawet mogl sie nie spocic, widzial puche i wyhamowal, pozniej minal go z prawej i tyle.
Jak tak patrze to zastanawiam sie po co zwalnial mial duzo miejsca pomiedzy vento i ta terenowka.
Ja bym tam sie probowal zmiescic.

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-11 21:10:05
Autor: KJ Siła Słów
Robert Rędziak pisze:
Nie sztuka mieć napisane na
 nagrobku ,,miał pierwszeństwo''.

ej, to nie ten watek, od czasu tamtego watku na p.m.s to juz wszyscy sie zestarzelismy o pare kilometrow ( w tym czesc z nas przebyla  czesc tego dystansu dupa po asfalcie)
  :-)

W zwiazku z popularnoscia watku obejrzalem sobie ten film ze sto razy, nawet juz dialogi zaczalem pisac ;-)

W sumie to tak: cala akcja lajtowa-czoperowa, bo i miejsca na lewym bylo sporo i vento tez sie nie pchalo za szybko na srodkowy pas.

Ale jakby tak podkrecil akcje- zagescil ruch na lewym pasie, vento jakby wyprzedzalo zolta ciezarowke zdecydowanie szybciej zmieniajac pas to bysmy mieli duze szanse na rzeznie :-(

Nie dam glowy czy vento widzialo w lusterku motocykl czy nie, wg mnie mial prawo widziec, a jesli motocykl mial wlaczony kierunkowskaz to ja na jego miejscu bym pasa nie zmienial.

Ciezarowka  przy takim wyprzedzaniu zaslania na pare sekund co sie dzieje z jej prawej strony i rownie dobrze mogloby sie okazac po wyjsciu przed nia ze ktos inny, moze nawet motocykl wyprzedzil ja prawym i chce teraz przejsc szybko na srodkowy albo nawet na lewy.

W sumie fajnie jak mozna sobie film objerzec gdzie nikt nie umarl i poteoretyzowac  ze kierunkowskazy sa wazne, a wyprzedzanie z duza roznica predkosci jest niebezpieczne.

Tylko ze te wnioski sa te same od lat albo nawet dziesiecioleci.
I tak sobie sa, siedza w kaciku i nikomu na drodze nie przeszkadzaja.

KJ  teoretyk

Data: 2009-05-11 21:43:40
Autor: kocyk
KJ Siła Słów wrote:
Robert Rędziak pisze:
[...]

Ty to umisz na film namowic. No obejrzalem. Koles sobie jechal normalnie lajtem pake 40, biorac pod uwage wszystko. Moze sie zagapil bo hamowal, zamiast zwyczajnie na luzie go minac bokiem. Narzucajac tempo delikatnie mowiac odmienne od reszty ruchu tak trzeba latac, a jak ktos nie umie, to wypadaloby jednak zwolnic. Winy to ja zadnej nie widze, bo sie nic nie stalo, ot koles lecial sobie rekreacyjnie i omijal aktywne pacholki. Dzien jak codzien, wiec o czym tak w zasadzie sobie deliberujecie?
K.14.

Data: 2009-05-11 23:16:47
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:gu9to4$k0r$1nemesis.news.neostrada.pl...
Robert Rędziak pisze:
[...]

Jesli to byla delikatna zaluzja to po pierwsze :
Ha ha z przekasem, a po drugie to nie dupa tylko biedrem.
;)

W sumie to tak: cala akcja lajtowa-czoperowa, bo i miejsca na lewym bylo sporo i vento tez sie nie pchalo za szybko na srodkowy pas.
Otoz to, byl czas na manewr i motocyklista mial mnostwo mozliwosci.

Ale jakby tak podkrecil akcje- zagescil ruch na lewym pasie, vento jakby wyprzedzalo zolta ciezarowke zdecydowanie szybciej zmieniajac pas to bysmy mieli duze szanse na rzeznie :-(
Iii tam, od razu rzeznie. Bylo IMO wystarczajaco duzo miejsca obok tej terenowki.
Ja tam uwazam, ze moto nie potrzebuje calego pasa do jazdy po miescie. Wystarczy po 50 cm od konca kierownicy. A calkiem bezpiecznie jest pomiedzy osobowkami.

KJ  praktyk
Bez falszywej skromnosci prosze
:)
--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-11 17:36:33
Autor: Paweł Ubysz

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:gu9h0k$194$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Albo masz problemy za wzrokiem , albo usiłujesz widziec wszystko z perspektywy człowieka uważającego że motocyklista ma zawsze i wszędzie pierwszeństwo. . W obu wypadkach dalsza dyskusja z Toba jest bezcelowa.

Data: 2009-05-11 17:57:51
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> napisał w wiadomości news:gu9glv$38d$1inews.gazeta.pl...
Albo masz problemy za wzrokiem , albo usiłujesz widziec wszystko z perspektywy człowieka uważającego że motocyklista ma zawsze i wszędzie pierwszeństwo. . W obu wypadkach dalsza dyskusja z Toba jest bezcelowa.
ROTFL
Poczytaj PoRD.
Motocykl juz jest na pasie na ktory wjezdza vento i zadne twoje zaklecia i niewidzenie tego nie zmieni.
Ale w jednym masz racje dalsza dyskusja jest bezcelowa.

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-11 10:07:08
Autor: Nikanor
On 11 Maj, 17:57, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gmail.com> wrote:
ROTFL
Poczytaj PoRD.
Motocykl juz jest na pasie na ktory wjezdza vento i zadne twoje zaklecia i
niewidzenie tego nie zmieni.

A motocykl nie bryknął na ten pas w momencie, kiedy Vento rozpoczął
był już manewr? Tzn. z włączonym kierunkowskazem przesuwał się w do
linii dzielącej pasy?

--
Nikanor

Data: 2009-05-11 19:22:45
Autor: gildor
Nikanor pisze:
[...]

jakim kierunkowskazem?

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 20:16:41
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Nikanor" <pawel.dondzillo@gmail.com> napisał w wiadomości news:fe06eaa9-da65-4f43-8c49-45ce83363c1be20g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

On nie ma kierunku. I nie dzielac wlosa na czworo to mniej wiecej rowno rozpoczynaja manewr zmiany pasa. Tylko motocykl konczy go szybciej.
Widzisz, kazdy rozpatruje ten jeden przypadek na bazie wlasnych doswiadczen. Ja mam tak, ze zmieniajac pas _do konca_ tego manewru patrze do tylu czy wlasnie nie nadciaga tam cos innego :) Czasami zdazalo sie, ze zostawialem pol pasa wolnego jadac po linii bo wlasnie puszczalem takiego szybkiego motocykliste. Wole to niz zaparkowanie w tyle mojego auta jakiegos innego pojazdu. A tu gdyby doszlo do dzwonu to mozna by orzec klasyczne zajechanie drogi.
IMO oczywiscie.

pozdr

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-12 10:37:16
Autor: de Fresz
On 2009-05-11 20:16:41 +0200, "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> said:

Ja mam tak, ze zmieniajac pas _do konca_ tego manewru patrze do tylu czy
wlasnie nie nadciaga tam cos innego :)

Aż któregoś dnia się wpierdzielisz komuś w kufer, gdy zagapiony w lusterko nie zauważysz, żs hamował.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-12 10:48:53
Autor: BartekGSXF

On 2009-05-11 20:16:41 +0200, "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> said:

Ja mam tak, ze zmieniajac pas _do konca_ tego manewru patrze do tylu czy
wlasnie nie nadciaga tam cos innego :)

Aż któregoś dnia się wpierdzielisz komuś w kufer, gdy zagapiony w lusterko nie zauważysz, żs hamował.
Ok za duzy skrot myslowy :)
ZMieniajac pas przerzucam wzrok przod-tyl. Wlasnie zeby nie wjechac komus w zadek i samemu sie nie podstawic.
Teraz dobrze.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-12 11:00:05
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-05-12 10:48, Użytkownik BartekGSXF napisał:

[...]

Nie.
Zapominasz jeszcze zerkać w bok, wszak zmieniasz pas.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-12 11:40:34
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gubdlh$6jo$1node2.news.atman.pl...

Nie.
Zapominasz jeszcze zerkać w bok, wszak zmieniasz pas.
Przesadzasz :) jesli zmieniam pas to znaczy, ze jest on wolny nie?

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-12 12:39:03
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-05-12 11:40, Użytkownik BartekGSXF napisał:

Nie.
Zapominasz jeszcze zerkać w bok, wszak zmieniasz pas.
Przesadzasz :) jesli zmieniam pas to znaczy, ze jest on wolny nie?

Nie.
Był wolny kiedy ostatnio patrzyłeś, jeśli faktycznie patrzyłeś.
Czy jest wolny w trakcie manewru wypadało by sprawdzić.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-12 13:04:49
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gubjf2$789$2node2.news.atman.pl...
Nie.
Był wolny kiedy ostatnio patrzyłeś, jeśli faktycznie patrzyłeś.
Czy jest wolny w trakcie manewru wypadało by sprawdzić.
??
Wez sie zdecyduj czego chcesz.
 Chcesz zmienic pas, z np. srodkowego na lewy, jest wolny, wiec wlaczasz kierunek i zmieniasz pas. Patrzac oczywiscie w tylne lusterka i obserwujac sytuacje przed toba. Jak jest tyl wolny to konczysz manewr. Po co patrzysz w bok? Spodziewasz sie, ze cos ci sie tam zmaterializuje znikad?
Zreszta jak przenosisz wzrok tyl-przod to sila rzeczy musisz katem oka widziec to co sie dzieje z boku. Jak masz z tym problem to polecam wizyte u okulisty bo mozesz miec zawezone pole widzenia. Serio mowie.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-12 04:15:10
Autor: tomistrz
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto b ardziej daĹ? dupy i dlaczego.
On 12 Maj, 13:04, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gamil.com> wrote:

??
[...]

ale przez ktore ramie obracasz glowe - znaczy wzrok
bo pamietaj ze masz 2 boki do zlukania
a skoro juz jeden pas opusciles a na drugim sie jeszcze nie pojawiasz
gdyz obserwujesz tyl
to w zasadzie 2 przody i dwa tyly tez zlukujesz mam nadzieje
i zeby nie bylo - to Ty tak to skomplikowales
a ja juz bym chyba wolal zebys wogole pasow nie zmienial

Data: 2009-05-12 13:36:36
Autor: BartekGSXF
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuL?em: Kto bardziej daL? dupy i dlaczego.

Uzytkownik <tomistrz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6466f1c5-db4a-4cde-b61f-eb0a5ccf20c7n8g2000vbb.googlegroups.com...
ale przez ktore ramie obracasz glowe - znaczy wzrok
bo pamietaj ze masz 2 boki do zlukania
Ty w ogole czyms jezdzisz, czy tylko tak pierdolisz bezsensu? Masz klopoty ze zrozumieniem tekstu pisanego?
Jak zmieniasz pas ze srodka na lewy to patrzysz sie przez ktore ramie? Ktore lusterko obserwujesz prawe czy lewe?
Po kij chcesz patrzec na prawy skoro wlasnie go opuszczasz?

a skoro juz jeden pas opusciles a na drugim sie jeszcze nie pojawiasz
gdyz obserwujesz tyl
Super, jeszcze obserwuj czy z gory srak ci nie na pta albo helikopter na glowe nie spadnie.

A ja bym wolal zebys juz nie pisal.
EOT

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-12 05:51:57
Autor: tomistrz
On 12 Maj, 13:36, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gamil.com> wrote:
Ty w ogole czyms jezdzisz, czy tylko tak pierdolisz bezsensu?
ja jeszcze jezdze a Ty ?

Masz klopoty
ze zrozumieniem tekstu pisanego?
twojego tak
piszesz o jakichs "tylnych lusterkach",
przenoszeniu wzroku tyl-przod (chyba patrzac na te tylne lusterka)
"katem oka widzac bok"

Jak zmieniasz pas ze srodka na lewy to patrzysz sie przez ktore ramie? Ktore
lusterko obserwujesz prawe czy lewe?
lewe raczej a Ty.. tylne?

Po kij chcesz patrzec na prawy skoro wlasnie go opuszczasz?
ja nie chce ale Ty chyba powinienes skoro opuszczasz go ale nie do
konca...

Super, jeszcze obserwuj czy z gory srak ci nie na pta albo helikopter na
glowe nie spadnie.
no to juz chyba bylaby przesada, nie sadzisz?

>a ja juz bym chyba wolal zebys wogole pasow nie zmienial
A ja bym wolal zebys juz nie pisal.
umowa stoi ?

Data: 2009-05-12 16:23:22
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-05-12 13:04, Użytkownik BartekGSXF napisał:

[...]

Czytaj ze zrozumieniem zamiast od razu odpisywać.

 Chcesz zmienic pas, z np. srodkowego na lewy, jest wolny, wiec wlaczasz kierunek i zmieniasz pas. Patrzac oczywiscie w tylne lusterka i obserwujac

Żadne ze środkowego na lewy. Jakbyś nie zapamiętał to przypomnę,
rozmawiamy w wątku w którym sytuacja niebezpieczna powstała kiedy
dwóch jadących nieomal spotkało się na pasie środkowym.

sytuacje przed toba. Jak jest tyl wolny to konczysz manewr. Po co patrzysz w bok? Spodziewasz sie, ze cos ci sie tam zmaterializuje znikad?

Zmaterializuje ? Ach ta dzisiejsza młodzież. :-)
Czegoś tak prozaicznego jak inny pojazd który chce wjechać na ten sam
pas ruchu nie bierzesz pod uwagę ?

Zreszta jak przenosisz wzrok tyl-przod to sila rzeczy musisz katem oka widziec to co sie dzieje z boku. Jak masz z tym problem to polecam wizyte u okulisty bo mozesz miec zawezone pole widzenia. Serio mowie.

Ja nie jestem żabą nie mam pola widzenia bliskiemu 360stopni więc
nie przenoszę wzroku tył-przód. Tył widzę tylko w lusterkach
a jak zmieniam pas to patrzę czy z drugiej strony na ten pas
ktoś nie wjeżdża. Ale przejmuj się, następnym razem skasujesz
moto jak spotkasz tam kogoś kto robi to co ty tyle że z drugiej
strony. I winny będzie oczywiście ten ktoś by ty to normalny
"miszcz kierownicy" jesteś.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-12 17:29:08
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guc0jm$8pp$1node2.news.atman.pl...
[...]

To moze tez sie zastanow o czym piszesz.
Bo jesli masz problem ze zrozumieniem faktu, ze _zmiana_ pasa mozliwa jest wtedy _kiedy ten pas jest wolny_ to trudno nam sie bedzie porozumiec.
A jesli juz zdecydowales sie podjac dyskusje to wypadaloby tez zapoznac sie z kontekstem.
O tu masz napisane i zwroc uwage na skrot
"Chcesz zmienic pas, z np. srodkowego na lewy"
                                  ^^^^
Co juz sugeruje, ze nie odnosze sie do tego konkretnego przypadku tylko uogolniam, przyklad podaje. Teraz rozumiesz?

Żadne ze środkowego na lewy. Jakbyś nie zapamiętał to przypomnę,
rozmawiamy w wątku w którym sytuacja niebezpieczna powstała kiedy
dwóch jadących nieomal spotkało się na pasie środkowym.
Tak tak. tyle ze w dalszym ciagu nie mozesz zrozumiec, ze motocykl jest na srodkowym pasie pierwszy. Co oznacza, ze to on ma pierwszenstwo. Bo juz jest na pasie srodkowym kiedy vento dopiero jest w polowie manewru. Po to wlasnie _nalezy_ patrzec w lusterka zmieniajac pas ruchu. _Bo mozna komus zajechac droge._

Zmaterializuje ? Ach ta dzisiejsza młodzież. :-)
Czegoś tak prozaicznego jak inny pojazd który chce wjechać na ten sam
pas ruchu nie bierzesz pod uwagę ?
A ty czytasz wybiorczo, przeczytales cala wypowiedz? :)
Zmieniasz pas jak obok twojego pojazdu _jest_ inny _pojazd_? Po cholere mam patrzec w bok? Jak zmieniam kierunek na lewo to obserwuje lewa strone _cala_ jak w prawo to _prawa_ . Proste prawda?
Ale zebys do konca zrozumial. Jesli pas obok mnie _jest_ wolny to zaczynajac wjezdzac na niego obserwuje lusterka wsteczne, wewnetrzne i zewnetrzne,( srodkowe i boczne). Nie musze patrzec w _bok_ bo przy zdrowych oczach nie jest to konieczne. Tzw widzenie "katem oka" wystarcza.

[...]
Nic z tego belkotu moe zrozumialem ale wnioskuje, ze mi zazdroscisz umiejetnosci :)
Spoko, trenuj cwicz, to przyjdzie z czasem.

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-12 17:38:10
Autor: gildor
BartekGSXF pisze:
Tak tak. tyle ze w dalszym ciagu nie mozesz zrozumiec, ze motocykl jest na srodkowym pasie pierwszy. Co oznacza, ze to on ma pierwszenstwo. Bo juz jest na pasie srodkowym kiedy vento dopiero jest w polowie manewru.

Art. 22. 4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.

jeśli oni razem chcą zmienić pas (założenie), to pierwszeństwo ma vento (przyjmujemy, że ma ten jebany migacz lub obaj nie mają). bo _jest_ z prawej strony. i nie ma znaczenia kto zdążył pierwszy wleść już na pas, a ma znaczenie, że obaj zamierzali to samo w tym samym czasie.
koniec dyskusji

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-12 18:01:18
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guc552$t2q$11news.onet.pl...
[...]

Interpretacja policjanta bedzie dla Ciebie wiazaca? Bedziesz mial ja na jutro ok?

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-12 21:29:21
Autor: Arni
gildor pisze:

Interpretacja policjanta bedzie dla Ciebie wiazaca? Bedziesz mial ja na jutro ok?

ok.

a jak kos inny załatwi potem interpretacje wręcz przeciwną? będą sie policjanci pojedynkowac?

Data: 2009-05-12 18:28:19
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-05-12 17:29, Użytkownik BartekGSXF napisał:

[...]

Czyli patrzysz na pas na który wjeżdżasz czy tylko przed siebie
i za siebie ?
Bo czytając to:
"ZMieniajac pas przerzucam wzrok przod-tyl. Wlasnie zeby nie wjechac komus w zadek i samemu sie nie podstawic."
dochodzę do wniosku że nie.

[...]

Są trzy pasy. Chcesz zjechać na środkowy. W chwili kiedy chcesz
pas ten jest pusty. Zjeżdżasz i spotykasz się z innym użytkownikiem
drogi który zjeżdża na ten pas z drugiej strony.
I teraz pytanie czy widzenie kątem oka wystarcza do zauważenia
tego pojazdu który jadąc z drugiej strony rozpoczyna taki sam manewr ?

[...]

Z czasem przyjdzie pole widzenia równe 360 stopni ?
Ty czytasz tekst na który odpowiadasz ?
A może medycyna faktycznie poczyniła takie postępy ?
To gdzie to oczka masz, na czółkach i wystają nad kask ?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-12 18:58:00
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guc7tu$9hb$1node2.news.atman.pl...
[...]
Bledny wniosek. I masz cos z oczami i ze zrozumieniem tekstu pisanego.
Podam ci mala wskazowke, przeczytaj jeszcze raz co napisalem i zwroc uwage o jakich lusterkach mowie.
Bo jadac na _motocyklu_ trzeba odwocic glowe do tylu, zeby dokladnie zobaczyc czy mam miejsce na manewr czy nie.

Są trzy pasy. Chcesz zjechać na środkowy. W chwili kiedy chcesz
pas ten jest pusty. Zjeżdżasz i spotykasz się z innym użytkownikiem
drogi który zjeżdża na ten pas z drugiej strony.
No i?
I teraz pytanie czy widzenie kątem oka wystarcza do zauważenia
tego pojazdu który jadąc z drugiej strony rozpoczyna taki sam manewr ?
Mnie w zupelnosci, jak masz z tym problem to idz do okulisty, powaznie.

taaaa.
EOT
--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-12 21:54:30
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-05-12 18:58, Użytkownik BartekGSXF napisał:

[...]

To mówisz o lusterkach czy odwracasz głowę do tyłu ?

[...]

Czyli jednak patrzysz.
:-)

[...]

Jakbym tyle głupot powypisywał w jednym wątku też proponował
bym EOT.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-13 09:01:42
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gucb9l$f6$1node1.news.atman.pl...
To mówisz o lusterkach czy odwracasz głowę do tyłu ?
Wiesz co zaczynasz mi dzialac na nerwy :)
WYciales "motocyklu" Czego synku nie zrozumiales w powyzszym zdaniu??
Ze jak sie jedzie na motocyklu to trzeba sie odwrocic a jak sie jedzie samochodem to masz wieksze pole widzenia w lusterkach. I przy prawidlowym ich ustawieniu nie musisz.

[...]

A mowilem, ze nie?? Pokaz gdzie powiedzialem, ze nie patrze.
Qwa jak jedziesz samochodem to nie musisz specjalnie w _trakcie_ manewru gapic sie w bok. Patrzenie w lusterka wystarcza.

Jakbym tyle głupot powypisywał w jednym wątku też proponował
bym EOT.
Ja na poczatek na twoim miejscu zaczalbym nauke czytania ze zrozumieniem.
I BTW nie wycinaj wyrazow z cytowanych zdan bo trafisz do kibla.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-13 09:59:15
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
BartekGSXF napisał(a):
(nawet nie wiem o co kaman)

Wezze se napraw motura i zacznij jezdzic, co? Bo boje sie lodowke otworzyc.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-13 10:41:33
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości news:gudv7d$5af$1mx1.internetia.pl...
BartekGSXF napisał(a):
(nawet nie wiem o co kaman)

Wezze se napraw motura i zacznij jezdzic, co? Bo boje sie lodowke otworzyc.
Ale to jest jeden wontek.
A lodowke otwieraj bez strachu, juz se ide.

PS
Nie naprawiam.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-13 11:45:52
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-05-13 09:01, Użytkownik BartekGSXF napisał:

To mówisz o lusterkach czy odwracasz głowę do tyłu ?
Wiesz co zaczynasz mi dzialac na nerwy :)
WYciales "motocyklu" Czego synku nie zrozumiales w powyzszym zdaniu??

Nie mów do mnie synku bo może sie okazać że prawo jazdy to mam
dłużej niż ty chodzisz po tym świecie.
A teraz powiedz gdzie w tym tekście ukryłeś "motocyklu":
"Ok za duzy skrot myslowy :)
ZMieniajac pas przerzucam wzrok przod-tyl. Wlasnie zeby nie wjechac komus w
zadek i samemu sie nie podstawic.
Teraz dobrze."
To gdzie ?
A może podaj konkretnie o którym poście piszesz ?

Ze jak sie jedzie na motocyklu to trzeba sie odwrocic a jak sie jedzie samochodem to masz wieksze pole widzenia w lusterkach. I przy prawidlowym ich ustawieniu nie musisz.

A jak jedziesz motocyklem to musisz ?
Coś nie tak było z lusterkami w sprzęcie który niedawno skasowałeś ?

[...]

W wyżej cytowanym fragmencie nie napisałeś że patrzysz.
A z tego wynika że nie patrzysz:
[...]

Nieprawda. Nie wystarcza w przypadku kiedy obaj władujecie się
na środkowy pas. No ale ty podobno patrzysz to dlaczego w tym zdaniu
twierdzisz że nie potrzeba ?

Jakbym tyle głupot powypisywał w jednym wątku też proponował
bym EOT.
Ja na poczatek na twoim miejscu zaczalbym nauke czytania ze zrozumieniem.

Ja bym to tobie zalecał.

I BTW nie wycinaj wyrazow z cytowanych zdan bo trafisz do kibla.

Sam dzieciaku wyciągasz wyrazy np. "motocyklu" bez podania skąd
go wybrałeś. Ja cytuje całe zdania do których nie potrafisz się
odnieść.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-10 19:56:56
Autor: Mystik
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.
Cześć

[...]

Ale o co chodzi?
Normalna sprawa. Jak się tak jeździ to trzeba przewidzieć takie sytuacje i już. Normalna sprawa w mieście.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-05-10 19:19:53
Autor: kakmar
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
Dnia 10.05.2009 Mystik <mystik@poPROTECTION.pl> napisał/a:
Cześć

[...]

O ocenę wg. własnego widzimisię, czy dobrze że hamował? Czy może kombinowałbyś inaczej? I jeśli tak to jak. Hamowanie wydało, ale chyba była to dość ekscytująca sekunda dla kierownika.
Normalna sprawa. Jak się tak jeździ to trzeba przewidzieć takie sytuacje i już. Normalna sprawa w mieście.

Ależ oczywistych oczywistości i mądrych mądrości można pisać bez liku.
Dlatego pozwoliłem sobie z góry poprosić o rozdzielenie w komentarzach przyczyn, od oceny decyzji o hamowaniu.

Tytuł miał być zabawny, wyszło jak zwykle.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-10 21:41:13
Autor: Eskimos
wideozagadka, pod w ieloznacznym tytułe m: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
On Sun, 10 May 2009 19:19:53 +0000 (UTC), kakmar <kakmar+sp@gmail.com>
wrote:

czy dobrze że hamował? Czy może kombinowałbyś inaczej?

Nie wiem. Musiałbym siedziec wtedy na tym motocyklu. _Raczej_ bym
uciekł na lewo, bo było pusto. Czy bym przyhamował - nie wiem, zalezy.
I nikt nie może wiedziec na 100% czy by zrobił tak, czy siak.

, ale chyba była to dość ekscytująca sekunda dla kierownika.

Jeżeli to było ekscytujące, to zyczyłbym sobie samych tak
ekscytujacych chwil podczas gdy zapierdalam między samochodami. To był
lajt.

Ależ oczywistych oczywistości i mądrych mądrości można pisać bez liku.

No a czego sie spodziewałeś? Jak widać, nie tylko ja bym takiej
sytuacji nie zarejestrował jako konkretnego zagrożenia.

Tytuł miał być zabawny, wyszło jak zwykle.

Ale co jak zwykle? Jak oglądałem filmik pierwszy raz to naprawde on
sie skonczył, a ja sie nie doczekałem czegoś szczególnego.

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-05-10 23:12:59
Autor: Mystik

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:gu79cp$csb$1news.onet.pl...
[...]

Już Eskimos Tobie napisał. Żeby odpowiedzieć na pytanie, co ja bym zrobił, musiałbym siedzieć za kierownicą tego motocykla. Wszystko zależy od tego jak faktycznie szybko zostałbym tym zaskoczony, jaki był stan nawierzchni, jakbym się czuł danego dnia, ile już mam kilometrów za sobą, czy opony się rozgrzały i ostatecznie, jakie miałbym widzimisie., itd. Jak widzisz zmiennych jest baaardzo dużo :).
No i bez przesady. Jakby przez 50 metrów hamował na granicy zablokowania kół przed stojącą w poprzek drogi w płomieniach naczepę ciężarówki, to faktycznie można mówić o jakimś podwyższonym ciśnieniu. Ale tu. Przepraszam, ale w średniej wielkości mieście, jakim jest Poznań, w godzinach lekkiego szczytu, takie sytuacje są na porządku dziennym.
Kierowcy nie mają prawa widzieć tak nadjeżdżającego motocykla. To ON musi to przewidzieć i reagować za wczasu.

Dlatego pozwoliłem sobie z góry poprosić o rozdzielenie w
komentarzach przyczyn, od oceny decyzji o hamowaniu.

Miał taki kaprys i uznał, że to będzie dla niego lepsze rozwiązanie. I całe szczęście takim się właśnie okazało.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-05-10 20:04:37
Autor: Easy
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.

Użytkownik "Mystik" <mystik@poPROTECTION.pl> napisał w wiadomości news:gu74ha$uh0$1news.onet.pl...
Cześć

[...]

uf. myslałam ze tylko ja tak kombinuje.
Szczerze mówiac w normalnym ruchu ( bez wzgledu na to czy to autem czy na moto) nawet bym świadomie nie zarejstrowala takiej sytuacji.. ot, jedna z tysiaca które mnie spotykaja. Niebezpiecznego i nic zaskakujacego tam nie widze,... a na zastanawianie sie kto był na prawie a kto nie w takiej sytuacji nie ma czasu. Instynkt ratuje dupe.

Data: 2009-05-10 21:16:06
Autor: Eskimos
wideozagadka, pod w ieloznacznym tytułe m: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
On Sun, 10 May 2009 15:44:59 +0000 (UTC), kakmar <kakmar+sp@gmail.com>
wrote:

Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

Odpaliłem film, patrze uważnie, patrzę, patrzę, czekam na wspomniana
akcje, patrze i...film sie skonczył :) Obejrzałem pozniej drugi raz i
dopiero zajarzyłem, że to chodziło o Vento. Ale co w tym szczególnego
czy niecodzienniego? Jak sie zapierdala, to predzej czy pozniej ktos
ci droge zajedzie. Norma.

Data: 2009-05-11 06:26:27
Autor: Nikanor
On 10 Maj, 17:44, kakmar <kakmar...@gmail.com> wrote:
Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
oczywiście uzyskanego efektu.

Ale jakiej sytuacji? Jakie dupy i dlaczego? Samochód zmieniał pas,
motocyklista napierał licząc, że samochód się zniechęci, samochód się
nie zniechęcił, motocyklista przyhamował. Dzień jak co dzień. Czym tu
się ekscytować?

--
Nikanor [DL650, DR350, Agility 125 - wszystko na sprzedaż]

Data: 2009-05-11 09:56:16
Autor: Tytus z Fabryki
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
Siemka

***"kakmar"
 Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

Ale o co chodzi???
To Ty sie ganiasz codziennie rano ze mna na tej trasie???

T.

Data: 2009-05-12 22:33:00
Autor: Pink
[...]

motocykl i vento to jadą luzik- wiekszych błędów nie popełnili ;).
Podmiotem sprawczym konfliktowej sytuacji jest ... CIĘŻARÓWKA, której kodeks drogowy nakazuje o ile jest to możliwe jechać skrajnym prawym pasem !.
.....ot rozwiązałem zagadkę :).

Pozdrawiam
Pink

wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.