wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.

Data: 2009-05-10 18:39:34
Autor: Wojciech G.
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.
Użytkownik "kakmar" napisał :
http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE
Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
oczywiście uzyskanego efektu.

Sprawa oczywista. Kierowca Vento nie mógł widzieć motocykla wyskakującego spomiędzy terenówki a ciężarówki. Wyprzedzał z prawej strony ciężarówkę jadącą środkowym pasem, na dodatek być może widział terenówkę wyprzedzającą po lewej stronie, skąd miał wiedzieć że między nimi jest jeszcze moto. Na szczęście dla kierowcy motocykla przewaga prędkości nad Vento nie była bardzo duża i skończyło się na heblowanku.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-05-10 18:54:27
Autor: Mateusz Mirski
Wojciech G. pisze:
Użytkownik "kakmar" napisał :
[...]

Nie mówiąc o tym, że wjeżdżając z prawego pasa na środkowy, ma pierwszeństwo przed wjeżdżającym z pasa lewego. Przeciw niemu widzę tylko brak kierunku.

Mateusz Mirski

Data: 2009-05-10 12:47:34
Autor: tomistrz
On 10 Maj, 18:54, Mateusz Mirski <mattizU...@TOinteria.pl> wrote:

Nie mówiąc o tym, że wjeżdżając z prawego pasa na środkowy, ma
pierwszeństwo przed wjeżdżającym z pasa lewego.

serio jest taki przepis ?

Przeciw niemu widzę tylko brak kierunku.

no i ten kierunek moglby jednak sie przydac
motocyklista mialby wiecej czasu na wyhamowanie

Data: 2009-05-10 19:49:40
Autor: Robert Rędziak
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
On Sun, 10 May 2009 12:47:34 -0700 (PDT), tomistrz@gmail.com
<tomistrz@gmail.com> wrote:

serio jest taki przepis ?

 Art 22.4 PoRD:

 Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest
 obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie
 ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu
 na ten pas z prawej strony.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-05-11 09:59:47
Autor: donia
tomistrz@gmail.com pisze:
On 10 Maj, 18:54, Mateusz Mirski <mattizU...@TOinteria.pl> wrote:

Nie mówiąc o tym, że wjeżdżając z prawego pasa na środkowy, ma
pierwszeństwo przed wjeżdżającym z pasa lewego.

serio jest taki przepis ?

serio i czytanie nie boli, szczególnie jak się ma zamiar używać dróg publicznych

--
pzdrv
donia i VyFRotka 800

Data: 2009-05-11 10:11:48
Autor: tomistrz
On 11 Maj, 09:59, donia <t...@poczta.onet.pl> wrote:

> serio jest taki przepis ?

serio i czytanie nie boli, szczególnie jak się ma zamiar używać dróg
publicznych

heh
szanowna paniuś chciała coś wnieść do tej miłej dyskusji ?
czy tylko ją pica swędzi ?

btw jak chcesz to czytaj kodeks do poduchy
na pewno jeszcze trafisz okazje zeby pochwalic sie wiedza

Data: 2009-05-11 19:35:26
Autor: Wojciech G.
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.
Użytkownik <tomistrz> napisał
szanowna paniuś chciała coś wnieść do tej miłej dyskusji ?
czy tylko ją pica swędzi ?

A kolegę co swędzi, chyba nie honor ani mózg, co ?
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-05-11 10:51:27
Autor: KJ Siła Słów
Mateusz Mirski pisze:

 Przeciw niemu widzę tylko brak kierunku.

A wg mnie to nie jest "tylko".

Prawidlowe miganie naprawde duzo znaczy w miescie, dla motocyklisty bardzo duzo.

Tyle ze w calej Wawie sygnalizowanie manewrow jest tragiczne.

95% wlacza kierunek i natychmiast wykonuje manewr. Migacz sygnalizuje moment rozpoczecia manewru, nie zamiar.

KJ

Data: 2009-05-11 11:38:05
Autor: Sqeeb
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
On Mon, 11 May 2009 10:51:27 +0200
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Mateusz Mirski pisze:

>  Przeciw niemu widzę > tylko brak kierunku.

A wg mnie to nie jest "tylko".

Prawidlowe miganie naprawde duzo znaczy w miescie, dla motocyklisty bardzo duzo.

Ale motocyklista jadąc jak na w/w filmie musi się liczyć z takimi i
gorszymi sytuacjami. A jak mu wyjedzie z podporządkowanej bo 'myślał
że zdąży' i właduje się w bok sprzęta? Takie życie.

Tyle ze w calej Wawie sygnalizowanie manewrow jest tragiczne.

95% wlacza kierunek i natychmiast wykonuje manewr. Migacz sygnalizuje moment rozpoczecia manewru, nie zamiar.

Nie tylko w wawie. Wszędzie tak jest,

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-11 17:28:28
Autor: gildor
Sqeeb pisze:
[...]

ale u nas to ma swoje uzasadnienie. włączenie kierunkowskazu powoduje zdradę zamiarów i strate wolnego miejsca na rzecz tego co zauważył kierunek.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 16:40:48
Autor: Robert Rędziak
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
On Mon, 11 May 2009 17:28:28 +0200, gildor
<gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Nie tylko w wawie. Wszędzie tak jest,

ale u nas to ma swoje uzasadnienie. włączenie kierunkowskazu powoduje zdradę zamiarów i strate wolnego miejsca na rzecz tego co zauważył kierunek.

 Ale to standard. W Boat City mamy taki swojski, zamek
 błyskawiczny: w momencie włączenia kierunki zamek się zamyka. Z
 jednej strony :)

Data: 2009-05-12 10:06:05
Autor: Rafael
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

ale u nas to ma swoje uzasadnienie. włączenie kierunkowskazu powoduje
zdradę zamiarów i strate wolnego miejsca na rzecz tego co zauważył
kierunek.

Prawdziwy mężczyzna nie używa kierunkowskazów, bo prawdziwy mężczyzna nie
zdradza swoich zamiarów :))

--
Pozdro, Rafael
Szerszeń, a Bandyta do sprzedania

Data: 2009-05-11 17:35:18
Autor: Mateusz Mirski
KJ Siła Słów pisze:
Mateusz Mirski pisze:

 Przeciw niemu widzę tylko brak kierunku.

A wg mnie to nie jest "tylko".

Ok, źle zabrzmiało, ale zgadzam się, że migać się powinno zawsze i dostatecznie wcześnie. Niestety poruszając się puszką po Poznaniu kilka razy miałem taką sytuację, że po wrzuceniu kierunku, "przeciwnik" nagle przyspiesza i zaczyna trąbić. Bez kierunku wjechałbym bezboleśnie. Miejsce na manewr było i jestem pewien, że przyspieszanie rozpoczęło się po zasygnalizowaniu zmiany pasa. To zniechęca, choć na razie nieskutecznie. Nie znoszę też włączania kierunków dopiero po zapaleniu się zielonego światła.

Mateusz Mirski

Data: 2009-05-11 17:47:02
Autor: gildor
Mateusz Mirski pisze:
KJ Siła Słów pisze:
Mateusz Mirski pisze:

[...]

to musiał być jakiś warszawiak. musiał być

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 17:49:45
Autor: KJ Siła Słów
Mateusz Mirski pisze:
Niestety poruszając się puszką po Poznaniu kilka razy miałem taką sytuację, że po wrzuceniu kierunku, "przeciwnik" nagle przyspiesza i zaczyna trąbić.

ej, no az nie wierze.

Nigdy takigeo nie pytales po co on trabi i przyspiesza ?

pytamnobochcialbymzrozumiectakiezachowanie

KJ

Data: 2009-05-11 17:53:46
Autor: gildor
KJ Siła Słów pisze:
Mateusz Mirski pisze:
[...]

no co? zagapił się i ktoś mu w kolejke wlas.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-11 19:36:28
Autor: Piotr Rezmer
KJ Siła Słów pisze:

pytamnobochcialbymzrozumiectakiezachowanie
Dlaczegosklejasztakwielewyrazówwjedenczydlategożebyzaciekawićczytaczytakiewytłuszczenie?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-05-11 21:15:19
Autor: KJ Siła Słów
Piotr Rezmer pisze:

Dlaczegosklejasztakwielewyrazówwjedenczydlategożebyzaciekawićczytaczytakiewytłuszczenie?

Spacje
mam
serwisie
Ty
tez?

KJ SpaceService

wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.