Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.

wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.

Data: 2009-05-10 19:56:56
Autor: Mystik
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.
Cześć

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:gu6spr$btj$1news.onet.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE

Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
oczywiście uzyskanego efektu.

Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

Ale o co chodzi?
Normalna sprawa. Jak się tak jeździ to trzeba przewidzieć takie sytuacje i już. Normalna sprawa w mieście.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-05-10 19:19:53
Autor: kakmar
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
Dnia 10.05.2009 Mystik <mystik@poPROTECTION.pl> napisał/a:
Cześć

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:gu6spr$btj$1news.onet.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE

Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
oczywiście uzyskanego efektu.

Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

Ale o co chodzi?
O ocenę wg. własnego widzimisię, czy dobrze że hamował? Czy może kombinowałbyś inaczej? I jeśli tak to jak. Hamowanie wydało, ale chyba była to dość ekscytująca sekunda dla kierownika.
Normalna sprawa. Jak się tak jeździ to trzeba przewidzieć takie sytuacje i już. Normalna sprawa w mieście.

Ależ oczywistych oczywistości i mądrych mądrości można pisać bez liku.
Dlatego pozwoliłem sobie z góry poprosić o rozdzielenie w komentarzach przyczyn, od oceny decyzji o hamowaniu.

Tytuł miał być zabawny, wyszło jak zwykle.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-10 21:41:13
Autor: Eskimos
wideozagadka, pod w ieloznacznym tytułe m: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
On Sun, 10 May 2009 19:19:53 +0000 (UTC), kakmar <kakmar+sp@gmail.com>
wrote:


czy dobrze że hamował? Czy może kombinowałbyś inaczej?

Nie wiem. Musiałbym siedziec wtedy na tym motocyklu. _Raczej_ bym
uciekł na lewo, bo było pusto. Czy bym przyhamował - nie wiem, zalezy.
I nikt nie może wiedziec na 100% czy by zrobił tak, czy siak.

, ale chyba była to dość ekscytująca sekunda dla kierownika.

Jeżeli to było ekscytujące, to zyczyłbym sobie samych tak
ekscytujacych chwil podczas gdy zapierdalam między samochodami. To był
lajt.

Ależ oczywistych oczywistości i mądrych mądrości można pisać bez liku.

No a czego sie spodziewałeś? Jak widać, nie tylko ja bym takiej
sytuacji nie zarejestrował jako konkretnego zagrożenia.

Tytuł miał być zabawny, wyszło jak zwykle.

Ale co jak zwykle? Jak oglądałem filmik pierwszy raz to naprawde on
sie skonczył, a ja sie nie doczekałem czegoś szczególnego.

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-05-10 23:12:59
Autor: Mystik
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.
Cześć

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:gu79cp$csb$1news.onet.pl...
Dnia 10.05.2009 Mystik <mystik@poPROTECTION.pl> napisał/a:

O ocenę wg. własnego widzimisię, czy dobrze że hamował? Czy może
kombinowałbyś inaczej? I jeśli tak to jak. Hamowanie wydało, ale
chyba była to dość ekscytująca sekunda dla kierownika.

Już Eskimos Tobie napisał. Żeby odpowiedzieć na pytanie, co ja bym zrobił, musiałbym siedzieć za kierownicą tego motocykla. Wszystko zależy od tego jak faktycznie szybko zostałbym tym zaskoczony, jaki był stan nawierzchni, jakbym się czuł danego dnia, ile już mam kilometrów za sobą, czy opony się rozgrzały i ostatecznie, jakie miałbym widzimisie., itd. Jak widzisz zmiennych jest baaardzo dużo :).
No i bez przesady. Jakby przez 50 metrów hamował na granicy zablokowania kół przed stojącą w poprzek drogi w płomieniach naczepę ciężarówki, to faktycznie można mówić o jakimś podwyższonym ciśnieniu. Ale tu. Przepraszam, ale w średniej wielkości mieście, jakim jest Poznań, w godzinach lekkiego szczytu, takie sytuacje są na porządku dziennym.
Kierowcy nie mają prawa widzieć tak nadjeżdżającego motocykla. To ON musi to przewidzieć i reagować za wczasu.

Dlatego pozwoliłem sobie z góry poprosić o rozdzielenie w
komentarzach przyczyn, od oceny decyzji o hamowaniu.

Miał taki kaprys i uznał, że to będzie dla niego lepsze rozwiązanie. I całe szczęście takim się właśnie okazało.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-05-10 20:04:37
Autor: Easy
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.

Użytkownik "Mystik" <mystik@poPROTECTION.pl> napisał w wiadomości news:gu74ha$uh0$1news.onet.pl...
Cześć

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:gu6spr$btj$1news.onet.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE

Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
oczywiście uzyskanego efektu.

Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

Ale o co chodzi?
Normalna sprawa. Jak się tak jeździ to trzeba przewidzieć takie sytuacje i już. Normalna sprawa w mieście.



uf. myslałam ze tylko ja tak kombinuje.
Szczerze mówiac w normalnym ruchu ( bez wzgledu na to czy to autem czy na moto) nawet bym świadomie nie zarejstrowala takiej sytuacji.. ot, jedna z tysiaca które mnie spotykaja. Niebezpiecznego i nic zaskakujacego tam nie widze,... a na zastanawianie sie kto był na prawie a kto nie w takiej sytuacji nie ma czasu. Instynkt ratuje dupe.


--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
NT650V i NTNT650V ;)

wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardz iej dał dupy i dlaczego.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona