wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.

Data: 2009-05-11 09:56:16
Autor: Tytus z Fabryki
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
Siemka

***"kakmar"
 Film ma aż 23s, choć sama akcja trwa max 5, no ale może nie zanudzi.

Ale o co chodzi???
To Ty sie ganiasz codziennie rano ze mna na tej trasie???

T.

wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.