wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.

Data: 2009-05-12 22:33:00
Autor: Pink
wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:gu6spr$btj$1news.onet.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=FB0aWRJ0nFE

Jeśli to możliwe to proszę o rozdzielne potraktowanie przyczyn
zaistnienia ww. sytuacji, jakości podjętych środków zaradczych, oraz
oczywiście uzyskanego efektu.

motocykl i vento to jadą luzik- wiekszych błędów nie popełnili ;).
Podmiotem sprawczym konfliktowej sytuacji jest ... CIĘŻARÓWKA, której kodeks drogowy nakazuje o ile jest to możliwe jechać skrajnym prawym pasem !.
.....ot rozwiązałem zagadkę :).

Pozdrawiam
Pink

wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.