widzę Azor ....

Data: 2012-01-06 22:25:27
Autor: Grzegorz Z.
widzę Azor ....
Widzę Azor że z dnia na dzień coraz więcej "dystansu do grupy dyskusyjnej"
u ciebie.

A tak odno¶nie tego "in vitro" i tych "dzieci poczętych".

Ostatnio wyczytałem gdzie¶ u postympaków Fejsie ciekaw± sugestię jak
udowodnić że zygota to też człowiek - trzeba wzi±¶ć ludzk± zygotę i
zamrozić je w ciekłym azocie. Po czym wzi±¶ć kilkuletnie dziecko i poddać
je podobnemu zabiegowi, po czym jedno i drugie rozmrozić. Jak po tym zabiegu uro¶nie jedno i drugie - będzie niezaprzeczalny dowód na
to że zygota to też człowiek. --
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-06 21:43:35
Autor: Obserwator
widzę Azor ....
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a): (...)

 nie filozofuj filozofie z gowna, tylko kup slownik i zobacz jak sie pisze slowo
*wziasc*? Ja was czytam i pozniej tez robie bledy.

A ty juz szczegolnie czesto robisz bledy orto.  --

Data: 2012-01-06 22:35:29
Autor: Lorn
widzę Azor ....
W dniu 2012-01-06 22:25, Grzegorz Z. pisze:
Widzę Azor że z dnia na dzień coraz więcej "dystansu do grupy dyskusyjnej"
u ciebie.

Terapia nie zdała egzaminu... Trzeba znowelizować ustawę, by dla szczególnych wyj±tków długo¶ć łańcucha wynosiła pół metra.

Data: 2012-01-06 22:49:06
Autor: rAzor
widzÄ™ Azor ....
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Widzę Azor że z dnia na dzień coraz więcej "dystansu do grupy dyskusyjnej"
u ciebie.

Mam kolejnych parÄ™ dni laby, a pogoda do bani. Korzystam. :-D
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-07 05:14:02
Autor: stevep
widzę Azor ....
Dnia 06-01-2012 o 22:49:06  napisał(a):

Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Widzę Azor że z dnia na dzień coraz więcej "dystansu do grupy  dyskusyjnej"
u ciebie.

Mam kolejnych parę dni laby, a pogoda do bani. Korzystam. :-D

Prawdziwia psia pogoda Dupikowski.  :D
--
stevep

Data: 2012-01-07 10:59:19
Autor: Leprechaun
widzę Azor ....

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v7o4poma50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nasz ukochany rAzor szlifuje na codzień bruk peronu na dworcu głównym we Wałbrzychu!

BomBel

Data: 2012-01-07 13:42:18
Autor: Przemysław W
widzÄ™ Azor ....
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je7q8f$hcs$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Widzę Azor że z dnia na dzień coraz więcej "dystansu do grupy dyskusyjnej"
u ciebie.

Mam kolejnych parÄ™ dni laby, a pogoda do bani. Korzystam. :-D

Ty wolnych czy rodzina zajętych, że dorwałeś się do zakazanej zabawki?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-07 13:44:54
Autor: rAzor
widzÄ™ Azor ....
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Kawecki, zajmij ty siÄ™ rozporkami.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn"

Data: 2012-01-07 14:11:57
Autor: Leprechaun
widzÄ™ Azor ....

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je9eo3$jjf$2inews.gazeta.pl...
[...]

Kawecki zajmuje się rozporkami katabasów, nie licz na fart! Musisz sam dusić ptaka! ;)

BomBel

Data: 2012-01-07 17:08:42
Autor: stevep
widzę Azor ....

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Ty wolnych czy rodzina zajętych, że dorwałe¶ się do zakazanej zabawki?

Przemek

Kawecki, zajmij ty się rozporkami.
Nie da rady, kundle nie maj± rozporków Dupikowski.

--
stevep

Data: 2012-01-07 14:10:35
Autor: Leprechaun
widzÄ™ Azor ....

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:je9ejd$jfk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hjenio pewnie podarował córce kompa na gwiazdkę, a nasz zawszawiony zabrał dzieciakowi by pluć nan grupę! Po katolicku!

BomBel

Data: 2012-01-06 23:02:09
Autor: rAzor
widzÄ™ Azor ....
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Widzę Azor że z dnia na dzień coraz więcej "dystansu do grupy dyskusyjnej"
u ciebie.

A tak odnośnie tego "in vitro" i tych "dzieci poczętych".

Ostatnio wyczytałem gdzieś u postympaków Fejsie ciekawą sugestię jak
udowodnić że zygota to też człowiek - trzeba wziąść ludzką zygotę i
zamrozić je w ciekłym azocie. Po czym wziąść kilkuletnie dziecko i poddać
je podobnemu zabiegowi, po czym jedno i drugie rozmrozić.

Jak po tym zabiegu urośnie jedno i drugie - będzie niezaprzeczalny dowód na
to że zygota to też człowiek.

A właśnie - tak odnośnie. Ciekawy tok postympwego rozumowania!
A weźmy na ten przykład zygotę i podstarzałego, trzydziestoletniego pedała i zamroźmy ich w azocie. Potem rozmroźmy - jeżeli po tym zabiegu jedno i drugie będzie żyło, to otrzymamy dowód na to, ze zygota jest pedałem.

Data: 2012-01-06 23:07:52
Autor: pluton
widzę Azor ....
A weĽmy na ten przykład zygotę i podstarzałego, trzydziestoletniego
pedała i zamroĽmy ich w azocie. Potem rozmroĽmy - jeżeli po tym zabiegu
jedno i drugie będzie żyło, to otrzymamy dowód na to, ze zygota jest
pedałem.

Zglos sie na ochotnika. Spelniasz wszystkie wymienione kryteria,
wiec dowod bedzie niezbity.

Nullification

Data: 2012-01-06 23:10:40
Autor: rAzor
widzÄ™ Azor ....
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

OK, ty będziesz robił za podstarzałego pedała. he he he

Data: 2012-01-07 10:26:13
Autor: pluton
widzę Azor ....

> Zglos sie na ochotnika. Spelniasz wszystkie wymienione kryteria,
> wiec dowod bedzie niezbity.

OK, ty będziesz robił za podstarzałego pedała. he he he

Napisales, ze do eksperymentu trzeba podstarzalego pedala,
a nie kogos, kto bedzie robil za podstarzalego pedala.

Jak juz koniecznie chcesz, zebym wzial udzial w eksperymencie,
to moge dostarczyc azotu.

Nullification

Data: 2012-01-07 10:29:03
Autor: rAzor
widzÄ™ Azor ....
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

I wtedy ni z tego, ni z owego ty się odezwałeś, plutku.

Data: 2012-01-07 14:19:05
Autor: pluton
widzę Azor ....

> Napisales, ze do eksperymentu trzeba podstarzalego pedala,

I wtedy ni z tego, ni z owego ty się odezwałe¶, plutku.

Bo lubie eksperymenty, i jeszcze nigdy nie zalewalem podstarzalego pedala
azotem.
A tu sie trafia gotowy okaz - trudno nie skorzystac.

Nullification

Data: 2012-01-07 14:39:38
Autor: rAzor
widzÄ™ Azor ....
Użytkownik - pluton napisał:
OK, ty będziesz robił za podstarzałego pedała. he he he

Napisales, ze do eksperymentu trzeba podstarzalego pedala,

I wtedy ni z tego, ni z owego ty się odezwałeś, plutku.

Bo lubie eksperymenty,

Wiemy, wiemy -  po trzech winkach lubisz poĹ›wintuszyć w skĂłrzanych majtach. ;-)

Data: 2012-01-07 17:10:35
Autor: stevep
widzę Azor ....
Dnia 07-01-2012 o 14:39:38  napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
OK, ty będziesz robił za podstarzałego pedała. he he he

Napisales, ze do eksperymentu trzeba podstarzalego pedala,

I wtedy ni z tego, ni z owego ty się odezwałe¶, plutku.

Bo lubie eksperymenty,

Wiemy, wiemy -  po trzech winkach lubisz po¶wintuszyć w skórzanych  majtach. ;-)

A ty Dupikowski też łajdak teoretyk?

--
stevep

Data: 2012-01-06 23:28:59
Autor: Lorn
widzę Azor ....
W dniu 2012-01-06 23:07, pluton pisze:
[...]

Do schroniska :> U¶pi± za free.

Data: 2012-01-07 08:15:12
Autor: Przemysław W
widzÄ™ Azor ....

[...]

Zaryzykujesz?

Przemek

Data: 2012-01-07 11:00:37
Autor: Leprechaun
widzÄ™ Azor ....

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:je8re2$qd$1inews.gazeta.pl...

[...]

PrzecieĹĽ rAzor jest najlepszym dowodem na to ĹĽe tak! ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

BomBel

Data: 2012-01-06 23:38:48
Autor: raff
widzę Azor ....

Kaweckiemu tak robili i urosl.

R.

Data: 2012-01-07 05:15:08
Autor: stevep
widzę Azor ....
Dnia 06-01-2012 o 23:38:48 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A ciebie znowu nie docenili Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-07 10:59:56
Autor: Leprechaun
widzę Azor ....

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v7o4rimi50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Rafałek też się rozszczekał? Biedna psina.

BomBel

Data: 2012-01-07 08:18:08
Autor: Przemysław W
widzę Azor ....
Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał

Kaweckiemu tak robili i urosl.

Nie spoufalaj się gnoju. Kolegów poszukaj sobie na podwórku i po lekcjach.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-07 11:01:10
Autor: Leprechaun
widzę Azor ....

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:je8rji$v6$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał

Kaweckiemu tak robili i urosl.

Nie spoufalaj się gnoju. Kolegów poszukaj sobie na podwórku i po lekcjach.

Przemek

Rafałek, biedna psina. Bł±ka się pomiędzy opłotkami.

BomBel

Data: 2012-01-07 11:33:42
Autor: raff
widzę Azor ....
On Sat, 7 Jan 2012 08:18:08 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał

Kaweckiemu tak robili i urosl.

Nie spoufalaj się gnoju. Kolegów poszukaj sobie na podwórku i po lekcjach.

Zaloz czapke i nie pekaj, Kawecki.

R.

Data: 2012-01-07 11:47:14
Autor: Leprechaun
widzę Azor ....

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:dr7gg7hvp4u0h07jjrato3t74aar4lo4l84ax.com...
pisem@...pl> wrote:

[...]

Odnosze wrażenia Rafałku, że jedynym twoim koleg± jest kundel rAzor. Pozostali maj± cię za ciula.

BomBel

Data: 2012-01-07 17:01:28
Autor: stevep
widzę Azor ....

pisem@...pl> wrote:

[...]

Ty jeste¶ błaznem nawet bez dzwonków Kurwikowski.

--
stevep

widzę Azor ....