widzę, że pan kawecki juz wie kogo ma popierać w nadchodzących wyborach prezydenckich

Data: 2009-12-24 06:42:28
Autor: Mariusz Merta
widzę, że pan kawecki juz wie kogo ma popierać w nadchodzących wyborach prezydenckich
oczywiście jakby słoneczko peru zaszło niespodziewanie okrywając
mrokiem szanse
po na reelekcję...
rozumiem, że każdy kandydat jest dobry, może być cimoszka, qrwa nałęcz
etc.
byle nie kaczyski...co tylko umacnia mnie w decyzji na popieranie
kaczora
choć ulubioną gwiazdą mojego serialu życiowego on nie jest...
panie kawecki, pan podobno jesteś antykomunista...pewnie taki
z pana antykomunista jak skrzypek na dachu z tzva adonaja i jego
klonów jadrysa i abc...
Mariusz Merta

widzę, że pan kawecki juz wie kogo ma popierać w nadchodzących wyborach prezydenckich