widzieliscie jak dzis trzesly sie rece Tuskowi?

Data: 2010-06-22 22:08:13
Autor: awe
widzieliscie jak dzis trzesly sie rece Tuskowi?
To bylo w tym momencie kiedy cos dzis gadal stojac obok Pawliaka. Normalnie dawno nie widzialem go tak wystraszonego. Czego ten ciec sie boi? Czyzby wielki mistrz postawil na niego laske i powiedzial mu radz sobie sam czubie?
awe

Data: 2010-06-22 14:37:56
Autor: Antenka
[...]

Tak, widzieliśmy. Ostatnie stadium delirium? :D

Antenka

Data: 2010-06-22 22:11:13
Autor: raff
W dniu 2010-06-22 22:08, awe pisze:
[...]

Boi sie ze znow wpierdol dostanie.

R.

Data: 2010-06-22 22:14:31
Autor: awe
widzieliscie jak dzis trzesly sie rece Tuskowi?
Zaloze sie ze Pawlak oswiadczyl Tuskowi ze spierdala z tego ukladu po wyborach prezydenckich - stad te trzesace sie lapska u Tuska. Pawlak zwyczajowo opuszcza tonacy okret na finiszu.
PO jest juz skonczona i moja prognoza o tym ze JK wygra te wybory prezydenckie a PiS parlamentarne jest coraz bardziej prawdopodobna. Za PO juz nic nie stoi, doslownie nic. Zadne dokonania, same dlugi ciagna ich w dol, a najgorsze sa te pieszczoty Kaczynskiego skierowane do lewicy. Od dzis Oleksy moze chodzic dumny jak paw. On jest lewicowiec:-)) To juz obopolna milosc.
awe

Data: 2010-06-22 14:10:09
Autor: Hans Kloss
On 22 Cze, 22:14, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
 Od dzis Oleksy moze chodzic dumny jak paw. On jest lewicowiec:-)) To juz obopolna
milosc.

Niestety, na skurwysyństwie i głupocie platfonsów korzysta lsdowska
swołocz. Zamiast tę pokomuszą padlinę zakopać wspólnie z kaczorami
gdzieś pod płotem zachciało im się wojen na chamstwo, obelgi i
palikocizmy i w ten sposób ożywili czerwonego zombiaka.
J-23

Data: 2010-06-22 14:41:10
Autor: Antenka
[...]

Olać komuszerię! Zawalczyć o tych, którzy nie poszli do głosowania,
Napierdzieralskiego osikać.

Antenka

P.s. Pewnym ludziom nie podaje się ręki, nie mówiąc już o układaniu
się.

Data: 2010-06-22 15:03:12
Autor: Hans Kloss
On 22 Cze, 23:41, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

P.s. Pewnym ludziom nie podaje się ręki, nie mówiąc już o układaniu się.
Niestety, JK prawdopodobnie wie dlaczego zginął jego brat i zrobi
teraz wszystko żeby jego śmierć nie uszła winnym na sucho.Pójdzie w
ślady Churchilla który, aby wykończyć Hitlera, zapowiadał przymierze
nawet z diabłem i słowa dotrzymał. Coraz mniej mi się to wszystko
podoba..ale bóbr jest jeszcze gorszy
J-23

Data: 2010-06-22 23:59:38
Autor: Anatol

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvr5fb$b6h$1news.onet.pl...

[...]

No to co jest już zrobione w ciągu 2,5 roku to za rządów PiS można było tylko pomarzyć - np:

1. Przełom w budowie autostrad i dróg ekspresowych :

484 km A i 376 km S w budowie
226 km  A i S w trybie "Zaprojektuj i Zbuduj" w fazie przygotowania do budowy (po wyborze wykonawcy i podpisaniu umowy)
310 km A i S w trakcie trwających przetargów
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1142261

2. Zaawansowana budowa 6 dużych stadionów na Euro2012 i budowa wielu nowych stadionów klubowych ( http://stadiony.net/w_budowie ) oraz ponad 1200 Orlików

3. Armia zawodowa

4. Wycofanie kontyngentu z Iraku

5. Oddzielenie prokuratury krajowej od bieżącej polityki

6. Powszechny dostęp obsługi PIT i podglądu ksiąg wieczystych przez internet

7. Bardzo restrykcyjne prawo wobec pedofilów (w tym tzw. chemiczna kastracja)

8. Najlepiej w Europie prowadzona polityka gospodarcza rządu w czasach globalnego kryzysu

9. Sprzedaż na rynku ok. 3 miliardów EUR na rekordowej górce kursu EUR (w okolicach  5 PLN za 1 EUR)

10. Przewodniczący Parlamentu Europejskiego

Anatol

Data: 2010-06-23 00:27:10
Autor: awe

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hvrboc$s9$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
analtatol nie badz zalosny
awe

Data: 2010-06-23 00:41:14
Autor: Anatol
widzieliscie jak dzis trzesly sie rece Tuskowi?
To jest konkretny dorobek wynikający z bezpośrednich działań rządu i samorządów PO, którego nie było w ciągu 2 lat rządów PiS.

Zapomniałem napisać o redukcji emerytur dla ubeków.

Anatol

Data: 2010-06-23 06:28:45
Autor: awe

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hvre6a$8e4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz nawet nie chce mi sie zagladac do tej twojej konkretnej listy, pamietam tylko ze byla smieszna. Zwlaszcza w odniesieniu do pedofili;-))
Sluchaj ale mnie i kazdego Polaka powinny interesowac parametry: Wzrost gospodarczy, poziom bezrobocia, inflacja, deficyt, podatki, handel zagraniczny i stopa procentowa.
awe

Data: 2010-06-23 20:08:33
Autor: Anatol

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvs2el$9c1$1news.onet.pl...

Wiesz nawet nie chce mi sie zagladac do tej twojej konkretnej listy, pamietam tylko ze byla smieszna. Zwlaszcza w odniesieniu do pedofili;-))

Nie zagladałeś, a zwróciłeś uwagę było na pozycji 7. Rozumiem że największy w historii Polski front robót w dziedzinie dróg szybkiego ruchu i stadionów, armia zawodowa czy dostęp przez internet do usług administracji rządowej które już ułatwiają życie setkom tysięcy obywateli są dla zwolenników PiS śmieszne ?

Swoją drogą co jest śmiesznego w walce z pedofilią ? Możliwość wprowadzenia takiej ustawy przez obecny rząd podobnie jak budowa stadionów i autostrad czy wprowadzenie armii zawodowej w tak krótkim czasie były powszechnie negowane także na tej grupie.

Sluchaj ale mnie i kazdego Polaka powinny interesowac parametry:
 Wzrost gospodarczy,

Parametry makroekonomiczne dotyczą całokształtu działania wolnorynkowej gospodarki krajowej będącej elementem gospodarki globalnej. W tym samym czasie objawy kryzysu wystąpiły na całym świecie wiec to nie jest wynik działania rządu polskiego. O błędnej polityce wewnętrznej świadczyłyby wyniki gorsze od sąsiadów znajdujących się na zbliżonym poziomie rozwoju.

poziom bezrobocia, inflacja, deficyt, podatki, handel zagraniczny i stopa procentowa.

Podatki - rekordowo wczesny dzień wolności podatkowej wystąpił w latach 2008-2009 :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dzie%C5%84_Wolno%C5%9Bci_Podatkowej

Poziom bezrobocia - pomimo globalnego kryzysu na poziomie roku 2007.

Stopy % i inflacja - to konstytucyjna działka NBP, który ma wszystkie niezbędne narzędzia oraz obowiązek kontrolowania tych parametrów.  Na światowe ceny surowców importowanych podobnie jak na intensywność opadów czy skrajne temperatury Polska nie ma żadnego wpływu.

Deficyt budżetowy - pod kontrolą. Bylby znacznie wyższy gdyby nie krytkowane prez całą opozycje cięcia wydatków. Na wydatki ZUS i KRUS i spowodowne deficyty jak dotychczas rząd nie miał większego wpływu.

Anatol

Data: 2010-06-23 20:16:42
Autor: u2
W dniu 2010-06-23 20:08, Anatol pisze:
[...]

Ja nie jestem zwolennikiem pisiorów, ale nie przekonasz mnie do
pełowców. Toż to mafia w czystej postaci. Front robót jak za Jeruzela,
armia w rozsypce. Kogo chcesz tutaj oszukiwać ?  :)

Data: 2010-06-23 20:52:30
Autor: awe

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:hvtij4$a9d$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
anatol zapamietaj sobie jedno bez wzgledu na sytuacje zewnetrzna czy wewnetrzna rzad jest po to aby miec na dobrym poziomie takie parametry jak poziom bezrobocia, inflacja, deficyt, podatki, handel zagraniczny i stopa procentowa. Rzad jest od tego aby przewidywac zagrozenia i na nie sie przygotowywac.
Jesli rzadzacy tego nie potrafia - moze po prostu sie do tego nie nadaja. A co do tego "wzrostu gospodarczego" to prosze cie nie opowiadaj glupot bo relatywnie w PL spadlo tak samo jak nie wiecej. Porownuj te sytuacje z krajami o takim samym potencjalne ludnosciowym. Na zachodzie mialo z czego spadac. Dla nas to tragedia.
Ten rzad nie ma zadnych dokonan. Zadnych. Zadnych strategicznych posuniec. Polska jako kraj jest w defensywie.

awe

awe

Data: 2010-06-23 22:04:08
Autor: Anatol

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvtl2c$t4l$1news.onet.pl...

[...]

O brak jakich konkretne działań rządu chodzi w dziedzinie stóp procentowych, inflacji, bezrobocia  czy eksportu do krajów ogarniętych głębokim kryzysem finansowym i cięciami w konsumpcji wewnętrznej ?

Rzad jest od tego aby przewidywac zagrozenia i na nie sie przygotowywac.

To co było w możliwe w ramach racjonalnych działań rządu było zrobione : propaganda umiarkowanego optymizmu która przecidziałała nastrojom paniki i ograniczaniu konsmupcji i inwestycji wewnętrznej oraz znacznie zwiększone wydatki inwestycyjne na infrastrukturę kosztem oczywiście zwiększonego deficytu finansów publicznych - to są jednak inwestycje które zwrócą się w przyszłości choćby w postaci płatności z UE i podatków za użytkowanie.

Propozycje opozycji w tym zakresie sprowadzały sie do pójścia drogą Grecji albo Węgier czyli do radykalnego zwiększenie wydatków publicznych kosztem jeszcze wiekszego zadłużenia publicznego (w przypadku SLD także zwiększenia pdoatków)

Jesli rzadzacy tego nie potrafia - moze po prostu sie do tego nie nadaja.

No to żaden rząd europejski i rozwiniętych gospodarek reszty świata nie nadaje się do rządzenia.

Wewnętrznym cyklom koniunkturalnym oraz szokom zewnętrznym nie jest w stanie przecistawić się na dłuższą metę żaden rząd - można tylko łagodzić skutki tych procesów.

[...]

W odróżnieniu od Polski spadło także na Południu i na Wschodzie. W rezultacie Polska przesunęła sie o bodaj 4 pozycje w rankinkgu PKB per capita krajów UE.

Ten rzad nie ma zadnych dokonan. Zadnych. Zadnych strategicznych posuniec. Polska jako kraj jest w defensywie.

O brak jakich strategicznych posunięć rządu, mającego w opozycji NBP i Prezydenta chodzi ?

Anatol

Data: 2010-06-23 22:43:32
Autor: u2
W dniu 2010-06-23 22:04, Anatol pisze:
[...]

A łyżka na to : niemożliwe :)

Data: 2010-06-23 23:43:18
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2271f7$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

[...]

,"..większe wsparcie gospodarki przez rząd - co zdaniem autorów pakietu - wymaga zmiany deficytu budżetu państwa z zakładanych 18 mld zł na 25 mld zł"

"...rząd w walce z kryzysem trzyma się zapowiedzi sprzed kryzysu i nie reaguje na to, co się dzieje na świecie, gdzie są realizowane programy wspierania gospodarki." [czyli radylanywrost deficytu budżetowego]

http://fakty.interia.pl/polska/news/bo-rzad-nie-potrafi-pis-rusza-do-walki-z-kryzysem,1240364

Anatol

Data: 2010-06-23 19:37:24
Autor: konserwator

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvr53k$a08$1news.onet.pl...
[...]

dotarlo do niego ze ci sami nieznani sprawcy odpowiedzialni za smolensk maja go na widelcu...
Jak kaczor obejmie urzad bedzie czapa i kolejny nieszczesliwy wypadek... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-23 23:05:40
Autor: cytryna
> [...]

> awe

dotarlo do niego ze ci sami nieznani sprawcy odpowiedzialni za smolensk maja go na widelcu...

To nie ręce sie trzęsą a pełne portki. Facet wie co zmalował i co go czeka za spartolenie roboty. Poszedł na całość,a teraz na dodatek reklamuje wybrakowany towar czyli Bronka-ćwierćinteligenta z WSI. Tylko prawda nas wyzwoli!

--

widzieliscie jak dzis trzesly sie rece Tuskowi?