więc w końcu jaki prostownik?:)

Data: 2011-10-17 11:26:19
Autor: Dawidus
więc w końcu jaki prostownik?:)

Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j7gov6$c22$1node2.news.atman.pl...
daje jakoś tam radę, ale wiadomo, że wolał bym mieć coś zautomatyozwanego, do czego mogę podpiąć  np fiata na zimę,

***************

Niestety prostownik z LIDL-a choć dobry, ma tę wadę, że wyłącza się po każdym zaniku zasilania sieciowego. Wobec tego fiata Ci utrzyma z aku naładowanym do pierwszego zaniku zasilania. Po tym będziesz musiał pójść i popchnąć prostownik z palca.

Dawid

Data: 2011-10-17 12:05:47
Autor: 4CX250
Użytkownik "Dawidus" <dawidus@onet.pl> napisał w wiadomości news:j7gsc3$p26$1news.onet.pl...

Niestety prostownik z LIDL-a choć dobry, ma tę wadę, że wyłącza się po każdym zaniku zasilania sieciowego.

Cytat z Lidla
"z trybem ponownej reaktywacji - również do zapobiegania powstawaniu siarczanów"

Data: 2011-10-17 16:24:02
Autor: radekp@konto.pl
więc w końcu jaki prostownik?:)
Mon, 17 Oct 2011 12:05:47 +0200, w
<4e9bfe01$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>, "4CX250"
<taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał(-a):

> [...]

Cytat z Lidla
"z trybem ponownej reaktywacji - również do zapobiegania powstawaniu siarczanów"

To by pasowało do tego, że załącza się, gdy aku się rozładuje -- a nie, gdy
zabraknie prundu.

Data: 2011-10-18 08:56:38
Autor: 4CX250
więc w końcu jaki prostownik?:)
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:ajeo97dfk0ndj1t78rlkg5p48n404nn3m74ax.com...
Mon, 17 Oct 2011 12:05:47 +0200, w

[...]

Nie wiem. Mnie się skojarzyło z reaktywacją po zaniku i powrocie napięcia.
Nie miałem go w rękach a sam tekst jest głupi bo "ponowna reaktywacja" to w tym tekście akurat brzmi jak masło maślane.

Marek

Data: 2011-10-17 15:15:49
Autor: Seba
Dnia Mon, 17 Oct 2011 11:26:19 +0200, Dawidus napisał(a):

[...]

Analogiczny Bosch C3 też  niestety ma tą przypadłość.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

więc w końcu jaki prostownik?:)