więcej niż 1 ekonto mBanku

Data: 2014-07-07 03:49:56
Autor: zarząd komplementariusza
więcej niż 1 ekonto mBanku
kiedyś mbank z uporem godnym lepszej sprawy upierał się że klient
może mieć tylko jedno ekonto. Kilka lat temu kpił z tego Samcik:
http://samcik.blox.pl/2010/08/Slub-z-kobieta-rozwod-z-bankiem.html

obecnie można mięć więcej niż 1 ekonto - ale ile dokładnie maksymalnie?!

Data: 2014-07-07 12:58:36
Autor: Kamil Jońca
więcej niż 1 ekonto mBanku
zarząd komplementariusza <zarzadkomplementariusza@poczta.pl> writes:

[...]

Google wyłączyli?
"mbank ile można mieć kont"
pierwszy link KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-07-08 11:49:29
Autor: Grzexs
więcej niż 1 ekonto mBanku
[...]

Można, ale po co?

--
Grzexs

Data: 2014-07-08 11:55:07
Autor: Kamil Jońca
więcej niż 1 ekonto mBanku
Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> writes:

[...]

Np, żeby kartę mieć przy innym koncie niż emaklera i sfi.
edit: i żeby mieć konto "własne" i "wspólne"
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-07-08 03:44:24
Autor: zarząd komplementariusza
więcej niż 1 ekonto mBanku
osoba z rodziny wymyśliła sobie że zaklika sobie
tych kont kilka - z jednego będzie płacić tylko
wodę, z innego tylko prąd itd. - jakby coś trza
było wyjaśniać, to pokaże wyciąg i ciekawski czytelnik nie zobaczy nic ponadto co powinno go
interesować. Pomysł ani dobry ani zły, można mieć
dużo przegródek w portfelu, to je zagospodarowała

Data: 2014-07-08 04:37:32
Autor: zarząd komplementariusza
więcej niż 1 ekonto mBanku
[...]

a wtedy zainteresował się nią policjant "obywatelko,
po co pani tyle kont?!"... i zaczął ją przesłuchiwać

Data: 2014-07-08 04:41:47
Autor: zarząd komplementariusza
więcej niż 1 ekonto mBanku
W dniu wtorek, 8 lipca 2014 13:37:32 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
> [...]

a wtedy zainteresował się nią policjant "obywatelko,
po co pani tyle kont?!"... i zaczął ją przesłuchiwać

ok, żartowałem, nie policjant ani milicjant ale MBANK

sposób w jaki postąpił mBank wobec tej osoby wskazuje
że jego pracownicy powinni "kury szczać prowadzać", a
nie bankowością się zajmować.

Data: 2014-07-08 04:44:19
Autor: zarząd komplementariusza
więcej niż 1 ekonto mBanku

> [...]

sposób w jaki postąpił mBank wobec tej osoby wskazuje
że jego pracownicy powinni "kury szczać prowadzać", a

uruchomiono wszystkie rachunki, pozwolono im działać kilka dni, a gdy posiadaczka przelała na jeden z nich
większa kwotę, rachunki ZABLOKOWANO i napisano jej aroganckiego emaila że ma się zgłosić z 2 dokumentami
tożsamości do placówki mBanku. Postępowanie prowadzone
jest na podstawie ustawy o zwalczaniu terroryzmu itd.

Data: 2014-07-08 05:00:41
Autor: zarząd komplementariusza
więcej niż 1 ekonto mBanku

> [...]

tożsamości do placówki mBanku. Postępowanie prowadzone
jest na podstawie ustawy o zwalczaniu terroryzmu itd.

na miejscu skserowano dowód osobisty, nic nie wyjaśniono
aroganckim tonem oświadczono "będziemy się kontaktować"
i tyle. Pieniądze leżą zablokowane i nie można ich użyć.

jednym słowem "złodzieje a nie bankowcy"...

Data: 2014-07-08 19:06:20
Autor: J.F.
więcej niż 1 ekonto mBanku
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d10fdaa-55b2-4008-9355-bb4e665ae687@googlegroups.com...
[...]

I gdzie to tak - w mbanku i ostatnio ?

J.

Data: 2014-07-08 10:17:23
Autor: zarząd komplementariusza
więcej niż 1 ekonto mBanku
I gdzie to tak - w mbanku i ostatnio ?

pamiętacie zapewne stare logo multiego (koliber)?!
bank ten nie na darmo nazywany jest "ptaszkowym"

po cholerę wprowadzają ofertę, z której "nie wolno"
korzystać?! "Kury szczać prowadzać" a nie bankowość
profanować...

rzecz działa się latem 2014 w "mbanku dawnym mbanku"

więcej niż 1 ekonto mBanku