wiecej niz 1 rach walutowy w mbanku

Data: 2009-09-19 19:55:53
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
wiecej niz 1 rach walutowy w mbanku
chce mieć w mbanku emax walutowy CHF, GBP, EUR, USD
pierwszy zalożyłem nastepne mi odrzuca z uwagi
na wcześniej złozone wnioski.

Ale ja do cholery nie chce 2xCHF tylko po 1 z każdej
waluty. dzwonie na ich mlasko-linie to konsultant
cmoka mlaska dziwi sie, wypełnia ze mna te same
formularze co w internecie, minuty i złotówki lecą składam wnioski a one nadal sa odrzucane. Jaka cholera? Nie wolno oszczedzać w kilku walutach?

Data: 2009-09-19 20:54:14
Autor: mx
wiecej niz 1 rach walutowy w mbanku
Jaka cholera? Nie wolno oszczedzać w kilku walutach?

Daruj sobie mBank. Załóż w Aliorze po dwa rachunki w każdej walucie (ror i ko) i lokat "skolko ugodno"

Data: 2009-09-19 22:54:06
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
wiecej niz 1 rach walutowy w mbanku
> Jaka cholera? Nie wolno oszczedzać w kilku walutach?

Daruj sobie mBank. Załóż w Aliorze po dwa rachunki w każdej walucie (ror i ko) i lokat "skolko ugodno"

ja zalozyłem 8 szt i partnerka 8szt, ale wspólnych na www nie da sie? --

Data: 2009-09-19 21:58:37
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> napisał w wiadomości news:3213.00000079.4ab51b29newsgate.onet.pl...

Jaka cholera? Nie wolno oszczedzać w kilku walutach?

    Wolno, ja mam np. w mBanku 3 emaxy walutowe w euro, dolarach i funtach.

Data: 2009-09-19 22:44:08
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
wiecej niz 1 rach walutowy w mbanku
> Jaka cholera? Nie wolno oszczedzać w kilku walutach?

Wolno, ja mam np. w mBanku 3 emaxy walutowe w euro, dolarach i funtach.

widocznie mnie mbank nie lubi :(

--

wiecej niz 1 rach walutowy w mbanku