wieczne pytania obslugi na stacjach...

Data: 2010-07-27 09:59:55
Autor: bratPit[pr]
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Witajcie,
powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego klienta:
"zbiera pan punkty?
a może chce pan wyrobić kartę?
a może napój energetyczny?
a może piłkę promocyjną?
a może....? "
wczoraj po czwartym takim pytaniu kobiety na Shellu wymiękłem i poprosiłem, żeby nie zadawała mi więcej pytań -wiem, jestem aspołeczny - ale jaki to ma sens?
na każdej stacji, przy każdym tankowaniu, przecież każdy wie, że są programy i jak się chce to można z nich korzystać, ale nie, jakiś marketingowiec wymyślił, że trzeba każdego klienta zanudzić na śmierć pytaniami :/
pewnie jestem inny ale na mnie to działa odwrotnie od celu zamierzonego, jak przysłowiowa płachta na byka wrr,

wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów",

brat

Data: 2010-07-27 09:57:38
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail krakus28no_spam@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

kwestia prawdopodobienstwa - co 10 kupi i jest zysk.
Na ciebie działa odwrotnie - czyli jak? Przestajesz tankowac?

P.S. Mnie tez to delikatnie irytuje, ale bez przesady - sa gorsze rzeczy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2010-07-27 13:09:04
Autor: bratPit[pr]
wieczne pytania obslugi na stacjach...
pytaniami :/ pewnie jestem inny ale na mnie to działa odwrotnie od
celu zamierzonego, jak przysłowiowa płachta na byka wrr,

kwestia prawdopodobienstwa - co 10 kupi i jest zysk.

to prawda, o tym nie pomyślałem,

Na ciebie działa odwrotnie - czyli jak? Przestajesz tankowac?

na pewno nie zamienię ulubionego Statoila na Shella :-)

brat

Data: 2010-07-27 20:57:35
Autor: Budzik
[...]

czyli pytania na stotoilu cie nie denerwuja?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2010-07-28 08:13:12
Autor: bratPit[pr]
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Na ciebie działa odwrotnie - czyli jak? Przestajesz tankowac?

na pewno nie zamienię ulubionego Statoila na Shella :-)

czyli pytania na stotoilu cie nie denerwuja?

na 'moim' nie bo ich nie zadają :-)

brat

Data: 2010-07-28 07:57:35
Autor: Budzik
[...]

ciii, bo jak sie centala dowie, to obsługa dostanie po premii.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2010-07-27 16:10:42
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Tue, 27 Jul 2010 09:57:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Na ciebie działa odwrotnie - czyli jak? Przestajesz tankowac?

Ja nigdy nie tankuję na BP. Przez te ich promocje, punkty i namawianie na
sznikersa, to nawet jak jest dwóch klientów, płacenie potrafi trwać
potwornie długo. Wolę dołożyć drogi, ale pojechać na Statoil i załatwić
tankowanie w sekundę. A prywatne auto to najchętniej tankuję na Neste A24 -
nigdy nie próbowali mi nic wciskać przy kasie :-) --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-07-27 20:57:34
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail pbernat@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

sugerujesz ze wciskanie to tylk na BP?
hmm... --
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2010-07-27 23:08:45
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Tue, 27 Jul 2010 20:57:34 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

sugerujesz ze wciskanie to tylk na BP?
hmm...

Może jestem uprzedzony, ale tylko na BP żona mnie pyta "gdzie byłeś?" gdy
wracam z kasy :-) --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-07-28 07:57:32
Autor: Budzik
[...]

hmm, akurat u mnie najladniejsza obsługa na shellu jest... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2010-07-28 20:49:31
Autor: jerzu
wieczne pytania obslugi na stacjach...
On Tue, 27 Jul 2010 16:10:42 +0200, Przemysław Bernat <pbernat@wp.pl>
wrote:

A prywatne auto to najchętniej tankuję na Neste A24 -
nigdy nie próbowali mi nic wciskać przy kasie :-)

Służbowe też możesz.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-28 21:56:03
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Wed, 28 Jul 2010 20:49:31 +0200, jerzu napisał(a):

A prywatne auto to najchętniej tankuję na Neste A24 -
nigdy nie próbowali mi nic wciskać przy kasie :-)

Służbowe też możesz.

Na Routexa? Nie po to firma dała mi kartę, żebym teraz księgowości d...
fakturami zawracał. W firmie, gdzie pracuję użytkujemy ponad setkę pojazdów
- zamordują mnie jak jako jedyny zacznę robić jakieś kombinacje :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-07-28 22:09:46
Autor: jerzu
wieczne pytania obslugi na stacjach...
On Wed, 28 Jul 2010 21:56:03 +0200, Przemysław Bernat <pbernat@wp.pl>
wrote:

Na Routexa? Nie po to firma dała mi kartę, żebym teraz księgowości d...
fakturami zawracał. W firmie, gdzie pracuję użytkujemy ponad setkę pojazdów
- zamordują mnie jak jako jedyny zacznę robić jakieś kombinacje :-)

A to inna inszość. A swoją drogą Neste mogłoby wprowadzić obsługe
Routexa na swoich stacjach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-28 22:23:34
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Wed, 28 Jul 2010 22:09:46 +0200, jerzu napisał(a):

A to inna inszość. A swoją drogą Neste mogłoby wprowadzić obsługe
Routexa na swoich stacjach.

No nie wiem. Jedną z cech Routexa jest niemożliwość zatankowania samochodu
innego niż przypisany do karty i absolutny zakaz nalewania w kanistry.
Obsługa stacji bardzo skrupulatnie tego pilnuje - nigdy nie wiedzą, czy nie
ma właśnie kontroli, albo kto będzie przeglądał zapis z kamer.
Właścicielowi pojazdu ułatwia to trzymanie za mordę kombinatorów. Na Neste
nikt nie weryfikowałby, czy pracownik nie tankuje prywatnej fury, płacąc
flotową kartą. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-07-27 10:08:07
Autor: Yakhub
Dnia Tue, 27 Jul 2010 09:59:55 +0200, bratPit[pr] napisał(a):
[...]
/ciach/
wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów",

Podobno sprzedawcy w McDonalds na szkoleniach są tresowani na hasło "TO
WSZYSTKO", po którym mają przestać proponować. Nie wiem, może zadziała?

--
Yakhub

Data: 2010-07-27 12:30:50
Autor: bratPit[pr]
[...]

hmm, niezły pomysł, trzeba przetestować,

brat

Data: 2010-07-27 15:03:12
Autor: Waldemarrr
[...]

Zazwyczaj niie dziala. Zawsze grzecznie mowie: "chce tylko zaplacic i to wszystko". Najczesciej wymagane jest powtorzenie: "i to wszystko".
Staram sie "glosowac nogami". Jest czesc stacji, ktora po prostu chce dac klientowi tani dobry produkt, a nie punkty, obiady, gadzety, misie, premie, bony czy talony. Takie wybieram.

Waldek.

www.waldek.sewera.pl

Data: 2010-07-27 10:17:46
Autor: P_ablo
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i2m3ls$cei$1inews.gazeta.pl...

- ale jaki to ma  sens?

Bo ich sprawdzaja... jesli nie beda zadawac tych pytan, to dostana niska ocene i wyleca z roboty.
W tym nagabywaniu bryluja panie z orlena, ja dlatego omijam te stacje szerokim lukiem, probuja traktowac mnie jak bym nie wiedzial czego chce i co potrzebuje!

--
Picasso

Data: 2010-07-27 12:41:34
Autor: bratPit[pr]
wieczne pytania obslugi na stacjach...

- ale jaki to ma  sens?

Bo ich sprawdzaja... jesli nie beda zadawac tych pytan, to dostana niska ocene i wyleca z roboty.

to OK, tzn ja wiem że to prikaz z firmy, tylko zastanawiam się jaka idea przyświecała takiemu postępowaniu, żeby zamęczyć klienta, żeby machnął ręką i dał się na coś namówić?

W tym nagabywaniu bryluja panie z orlena, ja dlatego omijam te stacje szerokim lukiem, probuja traktowac mnie jak bym nie wiedzial czego chce i co potrzebuje!

ja tankuję na różnych stacjach co się 'nawinie' pod rękę, ale wczoraj kobieta na Shellu zadziałała na mnie wyjątkowo niekorzystnie :/

brat

Data: 2010-07-27 10:18:39
Autor: CeSaR
wieczne pytania obslugi na stacjach...
wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów",

Też mnie to wk..wia ale taką mają robotę. I są kontrolowani i rozliczani. Na stacjach, w sklepach sieciowych, w empik-ach itd.
Jeśli nie zadadzą takiego pytania to może ich to boleć parę złotych - taki lajf. Więc grzecznie wysłuchuję i odpowiadam, że nie :-)
Ja to robię raz a oni muszą cały dzień więc wypada współczuć tylko.

Data: 2010-07-27 12:42:52
Autor: bratPit[pr]
wieczne pytania obslugi na stacjach...

Ja to robię raz a oni muszą cały dzień więc wypada współczuć tylko.

a gdzie współczucie dla klienta który "programy lojalnościowe" ma w czterech literach i nie ma ochoty na "promocje" ? ;-)

brat

Data: 2010-07-27 16:26:40
Autor: DoQ
bratPit[pr] pisze:
a gdzie współczucie dla klienta który "programy lojalnościowe" ma w czterech literach i nie ma ochoty na "promocje" ? ;-)

Menedzerowie maja w d... klienta, im chodzi o to aby wykazac sie "innowacyjnym pomyslem" i sprzedawac, sprzedawac!!. Przy okazji pracownika mozna wydymac na kase wiec to czysty zysk.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-27 10:19:01
Autor: BaX
[...]

Wydłuża całą procedure i dodatkowo wqrwia stojących w kolejce. ;)

Data: 2010-07-27 03:44:01
Autor: Marcin K.
On 27 Lip, 10:19, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:
> ale jaki to ma sens?
Wydłuża całą procedure i dodatkowo wqrwia stojących w kolejce. ;)

Ostatnia większa kolejka na stacji paliw jaką pamietam składała się z
klienta przede mną i mnie samego ;-)

Data: 2010-07-27 13:24:22
Autor: BaX
> [...]

Wydłuża całą procedure i dodatkowo wqrwia stojących w kolejce. ;)

Ostatnia większa kolejka na stacji paliw jaką pamietam składała się z

Widać TEN Shell jest jakiś inny bo zazwyczaj działa jedna kasa z dwóch, zazwyczaj jest kolejka i zazwyczaj nie ma miejsca przy dystrybutorach.

Data: 2010-07-27 15:36:29
Autor: J.F.
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Użytkownik "Marcin K." <kamimar@gmail.com> napisał
[...]

Ale klient przed toba podal piec kart i grymasil przy hotdogach .. jak ja was k* nienawidze :-)

J.

Data: 2010-07-27 10:01:12
Autor: kamil

"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:4c4e966b$0$17089$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie mniej, niz pacjent mowiacy "na fakture bedzie" przy kasie, po czym gmerajacy 10 minut w torbie w poszukiwaniu swistka z danymi firmy. Jakby cholera nie wiedzial, ze bedzie zaraz potrzebowac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-27 10:21:10
Autor: PB
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Tue, 27 Jul 2010 09:59:55 +0200, na pl.misc.samochody, bratPit[pr]
napisał(a):

[...]

Tez mnie to irytuje, ale wiem że muszą. Czasem jednak po pierwszym
pytaniu wypalam że tylko paliwo i jest ok. Najlepszą akcję miałem jak mi pan proponował płyn do spryskiwaczy a ja
za paliwo do skutera płaciłem i miałem kask na łbie;-) Widać było że
gość z automatu już to klepał;-)

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2010-07-28 00:52:56
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:21:10 +0200, PB napisał(a):

Najlepszą akcję miałem jak mi pan proponował płyn do spryskiwaczy a ja
za paliwo do skutera płaciłem i miałem kask na łbie;-) Widać było że
gość z automatu już to klepał;-)
Powinienes sobie zamontowac wycieraczki do kasku :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-07-27 10:32:40
Autor: SW3
Dnia 27-07-2010 o 09:59:55 bratPit[pr] <krakus28no_spam@op.pl> napisał(a):

powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego  klienta:

Pewnie taki, że co któryś klient zacznie dzięki temu zbierać punkty albo  kupi tę piłkę promocyjną.
Nic dzięki temu nie tracą a mogą zyskać więc się opłaca. Choćby tylko co  setny klient dał się na coś namówić.

pewnie jestem inny ale na mnie to działa odwrotnie od celu zamierzonego,  jak przysłowiowa płachta na byka wrr,

Odwrotnie to znaczy jak? Chciałeś tylko zapłacić za paliwo i zapłaciłeś  tylko za paliwo więc efekt jest zerowy a nie przeciwny.
Możesz co najwyżej w przyszłości wybrać inną stację ale widocznie takich  którzy uciekają do konkurencji z powodu tych pytań są śladowe ilości.

--
SW3
-- --

Data: 2010-07-27 12:46:40
Autor: bratPit[pr]
[...]

no właście, zależy od założeń jakie chce się osiągnąć, zakładając przywiązanie klienta do firmy to efekt jest odwrotny, zakładając zysk tak jak napisałeś efekt jest zerowy, ale zamiat wrócić na stację z przyjemnością wybiorę ją znów jeżeli będę musiał

Możesz co najwyżej w przyszłości wybrać inną stację ale widocznie takich którzy uciekają do konkurencji z powodu tych pytań są śladowe ilości.

bo nie mają wyjścia skoro _wszyscy_ zanudzają klientów,

brat

Data: 2010-07-27 10:38:38
Autor: LEPEK
bratPit[pr] pisze:

wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów",

....a mycie samochodu za 10 zł? ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-07-27 12:47:15
Autor: bratPit[pr]
wieczne pytania obslugi na stacjach...

wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów",

...a mycie samochodu za 10 zł? ;)

dobra, dopisuję do listy zaprzeczeń ;-)

brat

Data: 2010-07-27 10:40:09
Autor: Gabriel 'wilk'
Użytkownik bratPit[pr] napisał:

[...]
Hehe - ja podchodze do kasy, mowie ktore stanowisko, podaje karte i mowie, ze paragon wystarczy - poki co dziala :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-27 10:42:21
Autor: Jurand
[...]

Na stacji to jest pikuś. Najlepsze takie akcje są w bankach. Stoi sobie grzecznie 5 osób w ogonku, przy obsługującym pani lub pan w wieku, w którym inwestowanie ma już trzeciorzędne znaczenie i seria "trudnych" pytań - "a może Pan otworzy sobie lokatę?", "mamy w promocji pożyczkę do 5000 PLN", "a może wyrobimy kartę kredytową", "a nie chciałby Pan środków przenieść na nasze nowe konto o nazwie blablablabla"? I mamy gwarantowane 15 minut usiłowania tłumaczenia takiemu klientowi zalet nowego rozwiązania plus ewentualne drugie 15 minut na wydrukowanie i podpisanie wszystkich umów ;)

Jurand.

Data: 2010-07-27 12:48:37
Autor: bratPit[pr]
[...]

jednak bankowość elektroniczna ma swoje zalety :-)

brat

Data: 2010-07-27 15:21:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-27 12:48, bratPit[pr] pisze:

[...]

Ale taka w pełni elektroniczna. Póki co mBank i jego wpłatomaty sobie chwalę. Ale pamiętam początki wpłatomatów w Citi (zaraz po przejęciu Handlobanku) - durna procedura, z wpychaniem kasy do koperty którą wypluł wpłatomat, jej opisywaniem, deklaracją, itp. No i kasa na koncie była po 72h, a w mBanku jest niemal natychmiast.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-27 15:45:01
Autor: bratPit[pr]
[...]

tak, tak, właśnie o tym mówię, aczkolwiek w razie czego nie ma na kogo mordy wydrzeć... chociaż z drugiej strony nie ma o co :-)

brat

Data: 2010-07-27 21:51:35
Autor: jerzu
wieczne pytania obslugi na stacjach...
On Tue, 27 Jul 2010 15:45:01 +0200, "bratPit[pr]"
<krakus28no_spam@op.pl> wrote:

tak, tak, właśnie o tym mówię, aczkolwiek w razie czego nie ma na kogo mordy wydrzeć...

Są mPunkty :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-27 21:02:57
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 27 Jul 2010 15:21:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
[...]

Albo jest po 30 dniach, jak zeżre i się zawiesi. Oczywiście zakładając,
że znajdziesz choć jeden wpłatomat skłonny przyjąć pieniądze - co jest
prawdziwą sztuką.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-07-27 23:28:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-27 23:02, Jacek Osiecki pisze:
[...]

Raz trafiłem na nieczynny. W Tesco, więc nie dziwne.
Za to do okolicznych Centrów Finansowych mam może 15-20min spaceru.
Zawieszenie mi się nie zdarzyło.
Tak czy inaczej, póki co chwalę, za brak kolejek, w przeciwieństwie do pewnego MoherBanku, w którym również mam konto.

Data: 2010-08-01 11:20:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:42:21 +0200, Jurand napisał(a):

[...]

Cholera, kiedy ja ostatnio byłem w banku jako klient... Chyba z 10 lat
temu... :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-07-27 10:46:31
Autor: Artur M. Piwko
wieczne pytania obslugi na stacjach...
In the darkest hour on Tue, 27 Jul 2010 09:59:55 +0200,
bratPit[pr] <krakus28no_spam@op.pl> screamed:
wczoraj po czwartym takim pytaniu kobiety na Shellu wymiękłem i poprosiłem, żeby nie zadawała mi więcej pytań -wiem, jestem aspołeczny - ale jaki to ma sens?

Ĺťycie. Taki prikaz od gĂłry.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
[ 10:46:11 user up 12511 days, 22:41,  1 user, load average: 0.36, 0.04, 0.84 ]

                            Practice makes pregnant.

Data: 2010-07-27 11:01:10
Autor: kamtzu
[...]

Ostatnio bylem na poczcie. Oprocz sprzedazy gazet, kawy, papierosow, podpasek, rajstop, ksiazeczek, kolorowanek, biletow, brelokow, zabawek, globusow, placowka ta swiadczy rowniez uslugi pocztowe :) nadalem list polecony priorytetowy i nagle: "a moze bylby Pan zainteresowany oferta naszego kredytu gotowkowego??"

Data: 2010-07-27 12:53:57
Autor: bratPit[pr]
[...]

zważywszy na to, że dla większości ludzi wizyta na poczcie jest podyktowana absolutnym brakiem innego wyjścia, świadome wybranie ich usług dodatkowych to masochizm,

brat

Data: 2010-07-27 14:11:58
Autor: J.F.
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Użytkownik "kamtzu" <kamtzu@tlen.usunTo.pl> napisał
[...]

To sie chlopie ciesz ze tylko tyle - przeciez o to cale wojny byly, jak im kazano wciskac prenumeraty, ubezpieczenia, konta.

Nie, przepraszam - nie kazano wciskac, kazano wyrobic plan :-)

J.

Data: 2010-07-27 21:52:34
Autor: jerzu
wieczne pytania obslugi na stacjach...
On Tue, 27 Jul 2010 11:01:10 +0200, "kamtzu" <kamtzu@tlen.usunTo.pl>
wrote:

Ostatnio bylem na poczcie. Oprocz sprzedazy gazet, kawy, papierosow, podpasek, rajstop, ksiazeczek, kolorowanek, biletow, brelokow, zabawek, globusow, placowka ta swiadczy rowniez uslugi pocztowe :)

- Dzień dobry.
- Dzień dobry.
- Poproszę 50 znaczków po 1,55 zł.
- Nie mamy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-28 06:44:10
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 27 Jul 2010 21:52:34 +0200, jerzu napisał(a):

- Dzień dobry.
- Dzień dobry.
- Poproszę 50 znaczków po 1,55 zł.
- Nie mamy.

Jakieś pół roku temu miałem podobną sytuację na małej poczcie.
Chciałem wysłać około 60 kartek, więc poszedłem na pocztę po znaczki.

- Dzień dobry,  poproszę 60 znaczków na kartki do kraju.
Zdziwienie na oczach - szukanie znaczków.
- Mam tylko 47.
- To poproszę te 47.
- Nie mogę panu sprzedać bo nie będę miała dla innych. I tak panu brakuje
13 więc jak pan pójdzie do innej placówki to tam pan kupi wszystkie 60.

I był to jedyny przypadek w moim życiu, gdzie miałem pieniądze a
sprzedający nie chciał mi sprzedać :)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-07-27 11:35:22
Autor: Shreek
bratPit[pr] pisze:

wczoraj po czwartym takim pytaniu kobiety na Shellu wymiękłem i poprosiłem, żeby nie zadawała mi więcej pytań -wiem, jestem aspołeczny - ale jaki to ma sens?

Tak muszą...
Ja bym się zapytał jaki to ma sens w moim przypadku i stacji shell na której tankuję od conajmniej 5 lat i conajmniej raz w tygodniu.
Już mnie obsługa z widzenia zna a z Panem pompującym gaz to nawet prowadzę dyskusję w odcinkach.
Mimo wszystko za każdym razem ta sama seria pytań.

--
M.

Data: 2010-07-27 11:52:11
Autor: Nathan
Dnia 2010-07-27 11:35 Shreek napisał(a):
bratPit[pr] pisze:

[...]

Ano muszą i często jest tak, że wśród klientów w sklepie jest kierownik regionalny (lub inny mądrala z centrali) - a to taki ktoś komu się nie wytłumaczy, że znasz klienta i wiesz, że jest wegetarianinem i że hot doga z kiełbaską tym razem również nie kupi. Masz zaproponować i koniec  :-)

--
Pozdrawiam Nathan

Data: 2010-07-27 12:58:41
Autor: bratPit[pr]
[...]

ja mam lepiej bo na Statoilu na którym tankuję najczęściej obsługa mnie zna i od razu wiedzą, że chcę paragon, nie zbieram punktów, nie chcę karty bo mam a jeżeli mam na coś ochotę to sam wybiorę, więc czasem pogadam o czymś zamiast się nawzajem wkurzać ;-)

brat

Data: 2010-07-27 11:57:37
Autor: .Peeter
"bratPit[pr]" wrote:
wczoraj po czwartym takim pytaniu kobiety na Shellu wymiękłem i poprosiłem, żeby nie zadawała mi więcej pytań -wiem, jestem aspołeczny - ale jaki to ma sens?

Ja się zemściłem. ;-) U mnie na shellu V-Power Diesel jest tylko przy tym samym
stanowisku, gdzie jest gaz. Któregoś razu podjeżdżam, patrzę, jakiś nowy gość
idzie, czym prędzej gaszę silnik, żeby klekotu nie usłyszał, wysiadam i:
ja: dzień dobry
on: dzień dobry, co będzie?
ja: gazu do pełna proszę

Po czym napawałem się jego mękami w poszukiwaniu korka wlewu gazu,
a kiedy mi się znudziło, powiedziałem mu, że to diesel bez gazu. ;-)
Korzyść jest taka, że już nigdy więcej nie zapytał co będzie, zapamiętał,
że ma być VP Diesel i koniec. :D

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-27 12:21:50
Autor: Inead

".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> wrote in message news:i2main$7rn$1inews.gazeta.pl...
"bratPit[pr]" wrote:
[...]

O  żesz kurwa ale z ciebie przebiegly mściciel, normalnie czak noris to harcerz. Niech zgadnę, głosowałeś na PIS ;-)))

BTW. Dajcie spokój tym ludziom ze stacji - troche więcej zrozumienia. Zarabiają najniższą krajową plus jakaś lipna premia od sprzedaży dupereli, które wciskaja ludziom, nieraz musza się chamrać z pijanym frajerami i jeszcze jak manko w kasie albo ktos coś ukradnie to z własnej kieszeni oddają. Każdy chce żyć, a że tu trudno to inna sprawa.

Data: 2010-07-27 12:24:35
Autor: J.F.
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisał
Ja się zemściłem. ;-) [...]
Korzyść jest taka, że już nigdy więcej nie zapytał co będzie, zapamiętał,
że ma być VP Diesel i koniec. :D

Ciekawe jak on sie zemscil. Naplul do baku czy nalal ci biodiesla ?
Albo sie ucieszyl, bo za tego VP Diesla ma wiecej punktow :-)

J.

Data: 2010-07-27 15:06:09
Autor: .Peeter
wieczne pytania obslugi na stacjach...
"J.F." wrote
Ciekawe jak on sie zemscil. Naplul do baku czy nalal ci biodiesla ?
Albo sie ucieszyl, bo za tego VP Diesla ma wiecej punktow :-)

Uśmiał się i tyle. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-27 13:02:44
Autor: bratPit[pr]
[...]

nie no, to jakoś nie po mojemu,
wiem że muszą pytać, że ich sprawdzają, po prostu zastanawiałem się co przyświecało w pustym łbie tego, który to wymyślił że obsługa ma męczyć klientów pytaniami,
wiem wiem, miał przed oczami wizerunki $$$

brat

Data: 2010-07-27 12:21:05
Autor: J.F.
[...]

Jak kiedys trafisz do prawdziwego biznesu i postawia przed toba "zadania", to przestaniesz zadawac aspoleczne pytania :-P

na każdej stacji, przy każdym tankowaniu, przecież każdy wie, że są programy i jak się chce to można z nich korzystać, ale nie, jakiś marketingowiec wymyślił, że trzeba każdego klienta zanudzić na śmierć pytaniami :/

No, akurat na takim napoju energetycznym to kto wie czy nie zarabiaja wiecej niz na calym tankowaniu :-)

wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów",

Nie zbiera pan ? amoze chce pan zaczac zbierac ?

J.

Data: 2010-07-27 11:34:24
Autor: kamil

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:i2mbu6$hcl$1news.onet.pl...
[...]

Prawdziwy biznesmen to nie 19-letni studenciak dorabiajacy wieczorami na Shellu za minimalna krajowa.  ;)

Pozdrawiam
kamil

Data: 2010-07-27 13:15:49
Autor: J.F.
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w
[...]

Biznesmen wiekszy a mentalnosc ta sama.
Co ty myslisz - ze studenciaki chca sie wykazac ?

Kierownik kazal, jemu kierownik okregowy kazal, a jemu dyr d/s marketingu.

J.

Data: 2010-07-27 14:06:35
Autor: kamil

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:i2mf4q$rea$1news.onet.pl...
[...]

Studenciak pewnie nie ma nic do powiedzenia, albo wyleci z pracy, nie bedzie mial za co akademika oplacic i na tym skonczy kariere.

Szkoda tylko tych ludkow, korporacje szkola ich od malego posluszenstwa i nie wychylania nosa zbyt daleko.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-27 13:10:18
Autor: bratPit[pr]
[...]

aż tak źle mi życzysz? ;-)

[...]

hehe, następny podpunkt do listy zaprzeczającej,

brat

Data: 2010-07-27 13:12:57
Autor: J.F.
[...]

To w zemscie za zadawanie glupich pytan :-)

J.

Data: 2010-07-27 15:28:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-27 13:10, bratPit[pr] pisze:

[...]

Wiesz co? Rozwiązaniem twoich problemów byłby tshirt z wyraźnym i dobitnym napisem "Jestem na NIE!". ;)

Data: 2010-07-27 15:43:35
Autor: bratPit[pr]
[...]

hmm, właśnie mi przypomniałeś pewien film z Jimmym Carrey - Yes Man, powinienem obejrzeć ten film raz jeszcze i go przemyśleć ... ;-)

brat

Data: 2010-07-28 09:23:15
Autor: Przemek V

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i2mnq9$pdc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Polecam.

Jak wchodzę do sklepu w Stanach to zaraz uśmiechnięta laska pyta co potrzeba i nie muszę szwendać się po sklepie, szukać moich rozmiarów i szukać wzroku obrażonej gówniary, która powinna mieć t-shirt "Jestem stworzona do wyższych celów".

Na stacjach w ogóle mnie to nie rusza i nie spowalnia niczego bo na ogół pytania są zadawane w trakcie klepania w klawiaturę. A kilka razy faktycznie się zreflektowałem, że nie mam płynu. On sprzedał a ja nie miałem sucho w zbiorniczku. Pełnia szczęścia.

Data: 2010-07-27 13:00:59
Autor: Bydlę
On 2010-07-27 09:59:55 +0200, "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> said:

Witajcie,
powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego klienta:
"zbiera pan punkty?

Polecenie służbowe.

[...]

Nie kupować na takich stacjach.
Ja tankuję to samo, ale o wiele taniej - gość mnie pyta tylko o to, czy chcę fakturę.
Więc da się.

--
Bydlę

Data: 2010-07-27 15:07:46
Autor: Piotrek
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Tankuj na Neste. Tam się nie ma kto pytać o głupoty.

Data: 2010-07-27 15:41:00
Autor: J.F.
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w
Tankuj na Neste. Tam się nie ma kto pytać o głupoty.

Tylko ostatnio ktos mi zwrocil uwage ze nie ma tez kto pilnowac dostawcow.
Mozna na neste bezpiecznie diesla zatankowac czy nie ?
Pare razy tankowalem, ale nie wiadomo jak dlugo pompa to zniesie :-)

No i nie ma tam coli, redbula, hot-doga, ani punktow za ktore mozna pluszaka dla dziecka wygrac :-P

J.

Data: 2010-07-27 14:44:31
Autor: kamil

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:i2mnl1$o7q$1news.onet.pl...
[...]

Az mi sie stary dowcip przypomnial:

"Pan tu przyjechal p****c sie, czy jezdzic winda?" ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-07-28 00:23:05
Autor: Brzezi
wto, 27 lip 2010 o 15:41 GMT, J.F. napisał(a):

No i nie ma tam coli, redbula, hot-doga, ani punktow za ktore mozna pluszaka dla dziecka wygrac :-P

Wygrac? :)
raczej uzbierac :) chociaz predzej uzbierasz tankujec na n24 i odkladajac
zaoszczedzone pieniadze na tego pluszaka, za roznice w jednym
tankowaniu mozna juz spokojnie kupic pluszaka..

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-07-28 20:51:41
Autor: jerzu
wieczne pytania obslugi na stacjach...
On Tue, 27 Jul 2010 15:41:00 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Mozna na neste bezpiecznie diesla zatankowac czy nie ?
Pare razy tankowalem, ale nie wiadomo jak dlugo pompa to zniesie :-)

Ja tankuje wręcz nałogowo. Silnik dCi, nie ma żadnych niepokojących
objawów.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-28 22:27:08
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Wed, 28 Jul 2010 20:51:41 +0200, jerzu napisał(a):

Ja tankuje wręcz nałogowo. Silnik dCi, nie ma żadnych niepokojących
objawów.

To jest normalne paliwo, jak na każdej innej stacji. Nie wiem, czy któraś z
sieci importuje specjalnie paliwa do swoich stacji. Po co wozić ON przez
pół świata tankowcami, gdy Lotos i Orlen tylko czekają by napełnić
zbiorniki Shella, Neste czy BP ;-) --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-07-30 08:34:07
Autor: Piotrek
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Mozna na neste bezpiecznie diesla zatankowac czy nie ?
Pare razy tankowalem, ale nie wiadomo jak dlugo pompa to zniesie

Ja od pół roku tankuję rzepak z Bliskiej i jest ok więc nie gadaj głupot.

Data: 2010-07-27 17:52:56
Autor: ererer
W dniu 2010-07-27 09:59, bratPit[pr] pisze:
Witajcie,
powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego
klienta:
"zbiera pan punkty?
[...]

Ojtam, ojtam. Tankuję za okrągłą kwotę, idę do kasy, mówię stanowisko, daje pieniądze, "dziękuje, dobranoc", odjeżdżam.

Ja się chce płacić kartą, uzupełniać fakturę, zbierać paragony to trzeba cierpieć ;)

--
ererer

Data: 2010-07-27 23:55:18
Autor: lukz
[...]

Jesli nie wiedomo o co chodzi, to chodzi o kase ;) To jest proste, kaza tak pytac kazdego klienta, wiekszosc odmowi, ale ten powiedzmy co dziesiaty cos tam kupi po tej ogromnej marzy. I obrot rosnie. Przychody ze sprzedazy takich pierdol, to pewnie dosc warty zachodu procent dochodu stacji, a naklady ("wciskajcie klientom przy kasie co sie da") niewielkie ;)

Data: 2010-07-28 07:06:34
Autor: MM
[...]

To jedz na LUKOIL, tam punktów nie maja i D. nie będą tobie truć ;)

Data: 2010-08-01 11:17:28
Autor: Adam Płaszczyca
[...]

Ano ma taki, że stacje więcej na tych dodatkach zarabiają, niż na paliwie. Co zrobić, żeby ułatwić życie sobie i sprzedającym? Proste. "Dzień dobry,
paliwo z szóstki, płatne kartą i to wszystko".
Ostatnie dwa słowa to zaklęcie :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-08-02 08:17:02
Autor: bratPit[pr]
[...]

znów ostatnio przetestowałem -o ironio- Shella i rzeczywiście, wygląda na to, że wyrażenie "to wszystko" działa :-)
dzięki Wszystkim,

brat

Data: 2010-08-02 10:23:18
Autor: Beny

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i35nt1$njn$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja najczesciej tankuje na 2 stacjach orlenu, poczatkowo mialem ciagle pytania ale z czasem nauczyli sie ze od nich nic nie kupie poza paliwem ;)
teraz podaje tylko nip i płace
na shellu tez sie nauczą, daj im troche czasu

Data: 2010-08-02 11:10:23
Autor: bratPit[pr]
[...]

tak jak już tutaj pisałem, na mojej stacji nie zadają mi takich pytań, chodziło o przypadkowe stacje na których tankuję jeżdżąc po kraju,

brat

Data: 2010-08-02 11:21:00
Autor: Beny

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i36221$q0o$1inews.gazeta.pl...

[...]

a to sorry, nie doczytałem dobrze, na przypadkowe stacje nie mam lekartstwa ;)
staram sie zawsze tankować "w domu"

wieczne pytania obslugi na stacjach...