Data: 2010-07-27 10:08:07 | |
Autor: Yakhub | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
Dnia Tue, 27 Jul 2010 09:59:55 +0200, bratPit[pr] napisał(a):
powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego klienta:/ciach/ wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów", Podobno sprzedawcy w McDonalds na szkoleniach są tresowani na hasło "TO WSZYSTKO", po którym mają przestać proponować. Nie wiem, może zadziała? -- Yakhub |
|
Data: 2010-07-27 12:30:50 | |
Autor: bratPit[pr] | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze
hmm, niezły pomysł, trzeba przetestować, brat |
|
Data: 2010-07-27 15:03:12 | |
Autor: Waldemarrr | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
Podobno sprzedawcy w McDonalds na szkoleniach są tresowani na hasło "TO Zazwyczaj niie dziala. Zawsze grzecznie mowie: "chce tylko zaplacic i to wszystko". Najczesciej wymagane jest powtorzenie: "i to wszystko". Staram sie "glosowac nogami". Jest czesc stacji, ktora po prostu chce dac klientowi tani dobry produkt, a nie punkty, obiady, gadzety, misie, premie, bony czy talony. Takie wybieram. Waldek. www.waldek.sewera.pl |
|