wieczne pytania obslugi na stacjach...

Data: 2010-07-27 10:18:39
Autor: CeSaR
wieczne pytania obslugi na stacjach...
wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów",

Też mnie to wk..wia ale taką mają robotę. I są kontrolowani i rozliczani. Na stacjach, w sklepach sieciowych, w empik-ach itd.
Jeśli nie zadadzą takiego pytania to może ich to boleć parę złotych - taki lajf. Więc grzecznie wysłuchuję i odpowiadam, że nie :-)
Ja to robię raz a oni muszą cały dzień więc wypada współczuć tylko.

Data: 2010-07-27 12:42:52
Autor: bratPit[pr]
wieczne pytania obslugi na stacjach...

Ja to robię raz a oni muszą cały dzień więc wypada współczuć tylko.

a gdzie współczucie dla klienta który "programy lojalnościowe" ma w czterech literach i nie ma ochoty na "promocje" ? ;-)

brat

Data: 2010-07-27 16:26:40
Autor: DoQ
bratPit[pr] pisze:
a gdzie współczucie dla klienta który "programy lojalnościowe" ma w czterech literach i nie ma ochoty na "promocje" ? ;-)

Menedzerowie maja w d... klienta, im chodzi o to aby wykazac sie "innowacyjnym pomyslem" i sprzedawac, sprzedawac!!. Przy okazji pracownika mozna wydymac na kase wiec to czysty zysk.

Pozdrawiam
Pawel

wieczne pytania obslugi na stacjach...