Data: 2010-07-27 10:18:39 | |
Autor: CeSaR | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów", Też mnie to wk..wia ale taką mają robotę. I są kontrolowani i rozliczani. Na stacjach, w sklepach sieciowych, w empik-ach itd. Jeśli nie zadadzą takiego pytania to może ich to boleć parę złotych - taki lajf. Więc grzecznie wysłuchuję i odpowiadam, że nie :-) Ja to robię raz a oni muszą cały dzień więc wypada współczuć tylko. C |
|
Data: 2010-07-27 12:42:52 | |
Autor: bratPit[pr] | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
Ja to robię raz a oni muszą cały dzień więc wypada współczuć tylko. a gdzie współczucie dla klienta który "programy lojalnościowe" ma w czterech literach i nie ma ochoty na "promocje" ? ;-) brat |
|
Data: 2010-07-27 16:26:40 | |
Autor: DoQ | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
bratPit[pr] pisze:
a gdzie współczucie dla klienta który "programy lojalnościowe" ma w czterech literach i nie ma ochoty na "promocje" ? ;-) Menedzerowie maja w d... klienta, im chodzi o to aby wykazac sie "innowacyjnym pomyslem" i sprzedawac, sprzedawac!!. Przy okazji pracownika mozna wydymac na kase wiec to czysty zysk. Pozdrawiam Pawel |
|