wieczne pytania obslugi na stacjach...

Data: 2010-07-27 10:21:10
Autor: PB
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Tue, 27 Jul 2010 09:59:55 +0200, na pl.misc.samochody, bratPit[pr]
napisał(a):

powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach musz± nudzić każdego klienta:
"zbiera pan punkty?
a może chce pan wyrobić kartę?
a może napój energetyczny?
a może piłkę promocyjn±?
a może....? "

Tez mnie to irytuje, ale wiem że musz±. Czasem jednak po pierwszym
pytaniu wypalam że tylko paliwo i jest ok. Najlepsz± akcję miałem jak mi pan proponował płyn do spryskiwaczy a ja
za paliwo do skutera płaciłem i miałem kask na łbie;-) Widać było że
go¶ć z automatu już to klepał;-)

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2010-07-28 00:52:56
Autor: Jaroslaw Berezowski
wieczne pytania obslugi na stacjach...
Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:21:10 +0200, PB napisał(a):

Najlepszą akcję miałem jak mi pan proponował płyn do spryskiwaczy a ja
za paliwo do skutera płaciłem i miałem kask na łbie;-) Widać było że
gość z automatu już to klepał;-)
Powinienes sobie zamontowac wycieraczki do kasku :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

wieczne pytania obslugi na stacjach...