Data: 2010-07-27 10:32:40 | |
Autor: SW3 | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
Dnia 27-07-2010 o 09:59:55 bratPit[pr] <krakus28no_spam@op.pl> napisał(a):
powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego klienta: Pewnie taki, że co któryś klient zacznie dzięki temu zbierać punkty albo kupi tę piłkę promocyjną. Nic dzięki temu nie tracą a mogą zyskać więc się opłaca. Choćby tylko co setny klient dał się na coś namówić. pewnie jestem inny ale na mnie to działa odwrotnie od celu zamierzonego, jak przysłowiowa płachta na byka wrr, Odwrotnie to znaczy jak? Chciałeś tylko zapłacić za paliwo i zapłaciłeś tylko za paliwo więc efekt jest zerowy a nie przeciwny. Możesz co najwyżej w przyszłości wybrać inną stację ale widocznie takich którzy uciekają do konkurencji z powodu tych pytań są śladowe ilości. -- SW3 -- -- "Trudniej jest nie dać rządzić sobą niż rządzić innymi." /Franciszek de La Rochefoucaul |
|
Data: 2010-07-27 12:46:40 | |
Autor: bratPit[pr] | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
pewnie jestem inny ale na mnie to działa odwrotnie od celu zamierzonego, Odwrotnie to znaczy jak? Chciałeś tylko zapłacić za paliwo i zapłaciłeś tylko za paliwo więc efekt jest zerowy a nie przeciwny. no właście, zależy od założeń jakie chce się osiągnąć, zakładając przywiązanie klienta do firmy to efekt jest odwrotny, zakładając zysk tak jak napisałeś efekt jest zerowy, ale zamiat wrócić na stację z przyjemnością wybiorę ją znów jeżeli będę musiał Możesz co najwyżej w przyszłości wybrać inną stację ale widocznie takich którzy uciekają do konkurencji z powodu tych pytań są śladowe ilości. bo nie mają wyjścia skoro _wszyscy_ zanudzają klientów, brat |
|