wieczne pytania obslugi na stacjach...

Data: 2010-07-27 10:42:21
Autor: Jurand
wieczne pytania obslugi na stacjach...

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i2m3ls$cei$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,
powiedzcie jaki to ma sens, że kasjerzy na stacjach muszą nudzić każdego klienta:
"zbiera pan punkty?
a może chce pan wyrobić kartę?
a może napój energetyczny?
a może piłkę promocyjną?
a może....? "
wczoraj po czwartym takim pytaniu kobiety na Shellu wymiękłem i poprosiłem, żeby nie zadawała mi więcej pytań -wiem, jestem aspołeczny - ale jaki to ma sens?
na każdej stacji, przy każdym tankowaniu, przecież każdy wie, że są programy i jak się chce to można z nich korzystać, ale nie, jakiś marketingowiec wymyślił, że trzeba każdego klienta zanudzić na śmierć pytaniami :/
pewnie jestem inny ale na mnie to działa odwrotnie od celu zamierzonego, jak przysłowiowa płachta na byka wrr,

wiem, wiem, należy przy podejściu do kasy powiedzieć "proszę o fv/paragon ze stanowiska..., nie zbieram punktów, nie chcę wyrobić karty, nie chcę też żadnych promocji i towarów",

Na stacji to jest pikuś. Najlepsze takie akcje są w bankach. Stoi sobie grzecznie 5 osób w ogonku, przy obsługującym pani lub pan w wieku, w którym inwestowanie ma już trzeciorzędne znaczenie i seria "trudnych" pytań - "a może Pan otworzy sobie lokatę?", "mamy w promocji pożyczkę do 5000 PLN", "a może wyrobimy kartę kredytową", "a nie chciałby Pan środków przenieść na nasze nowe konto o nazwie blablablabla"? I mamy gwarantowane 15 minut usiłowania tłumaczenia takiemu klientowi zalet nowego rozwiązania plus ewentualne drugie 15 minut na wydrukowanie i podpisanie wszystkich umów ;)

Jurand.

Data: 2010-07-27 12:48:37
Autor: bratPit[pr]
[...]

jednak bankowość elektroniczna ma swoje zalety :-)

brat

Data: 2010-07-27 15:21:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-27 12:48, bratPit[pr] pisze:

[...]

Ale taka w pełni elektroniczna. Póki co mBank i jego wpłatomaty sobie chwalę. Ale pamiętam początki wpłatomatów w Citi (zaraz po przejęciu Handlobanku) - durna procedura, z wpychaniem kasy do koperty którą wypluł wpłatomat, jej opisywaniem, deklaracją, itp. No i kasa na koncie była po 72h, a w mBanku jest niemal natychmiast.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-27 15:45:01
Autor: bratPit[pr]
[...]

tak, tak, właśnie o tym mówię, aczkolwiek w razie czego nie ma na kogo mordy wydrzeć... chociaż z drugiej strony nie ma o co :-)

brat

Data: 2010-07-27 21:51:35
Autor: jerzu
wieczne pytania obslugi na stacjach...
On Tue, 27 Jul 2010 15:45:01 +0200, "bratPit[pr]"
<krakus28no_spam@op.pl> wrote:

tak, tak, właśnie o tym mówię, aczkolwiek w razie czego nie ma na kogo mordy wydrzeć...

Są mPunkty :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-27 21:02:57
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 27 Jul 2010 15:21:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
[...]

Albo jest po 30 dniach, jak zeżre i się zawiesi. Oczywiście zakładając,
że znajdziesz choć jeden wpłatomat skłonny przyjąć pieniądze - co jest
prawdziwą sztuką.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-07-27 23:28:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-07-27 23:02, Jacek Osiecki pisze:
[...]

Raz trafiłem na nieczynny. W Tesco, więc nie dziwne.
Za to do okolicznych Centrów Finansowych mam może 15-20min spaceru.
Zawieszenie mi się nie zdarzyło.
Tak czy inaczej, póki co chwalę, za brak kolejek, w przeciwieństwie do pewnego MoherBanku, w którym również mam konto.

Data: 2010-08-01 11:20:03
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:42:21 +0200, Jurand napisał(a):

[...]

Cholera, kiedy ja ostatnio byłem w banku jako klient... Chyba z 10 lat
temu... :D

--

wieczne pytania obslugi na stacjach...