Data: 2010-07-27 10:42:21 | |
Autor: Jurand | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i2m3ls$cei$1inews.gazeta.pl... Witajcie, Na stacji to jest pikuś. Najlepsze takie akcje są w bankach. Stoi sobie grzecznie 5 osób w ogonku, przy obsługującym pani lub pan w wieku, w którym inwestowanie ma już trzeciorzędne znaczenie i seria "trudnych" pytań - "a może Pan otworzy sobie lokatę?", "mamy w promocji pożyczkę do 5000 PLN", "a może wyrobimy kartę kredytową", "a nie chciałby Pan środków przenieść na nasze nowe konto o nazwie blablablabla"? I mamy gwarantowane 15 minut usiłowania tłumaczenia takiemu klientowi zalet nowego rozwiązania plus ewentualne drugie 15 minut na wydrukowanie i podpisanie wszystkich umów ;) Jurand. |
|
Data: 2010-07-27 12:48:37 | |
Autor: bratPit[pr] | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
Na stacji to jest pikuś. Najlepsze takie akcje są w bankach. Stoi sobie jednak bankowość elektroniczna ma swoje zalety :-) brat |
|
Data: 2010-07-27 15:21:08 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
W dniu 2010-07-27 12:48, bratPit[pr] pisze:
Ale taka w pełni elektroniczna. Póki co mBank i jego wpłatomaty sobie chwalę. Ale pamiętam początki wpłatomatów w Citi (zaraz po przejęciu Handlobanku) - durna procedura, z wpychaniem kasy do koperty którą wypluł wpłatomat, jej opisywaniem, deklaracją, itp. No i kasa na koncie była po 72h, a w mBanku jest niemal natychmiast. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-07-27 15:45:01 | |
Autor: bratPit[pr] | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
Na stacji to jest pikuś. Najlepsze takie akcje są w bankach. tak, tak, właśnie o tym mówię, aczkolwiek w razie czego nie ma na kogo mordy wydrzeć... chociaż z drugiej strony nie ma o co :-) brat |
|
Data: 2010-07-27 21:51:35 | |
Autor: jerzu | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
On Tue, 27 Jul 2010 15:45:01 +0200, "bratPit[pr]"
<krakus28no_spam@op.pl> wrote: tak, tak, właśnie o tym mówię, aczkolwiek w razie czego nie ma na kogo mordy wydrzeć... Są mPunkty :)) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2010-07-27 21:02:57 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
Dnia Tue, 27 Jul 2010 15:21:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
W dniu 2010-07-27 12:48, bratPit[pr] pisze: Albo jest po 30 dniach, jak zeżre i się zawiesi. Oczywiście zakładając, że znajdziesz choć jeden wpłatomat skłonny przyjąć pieniądze - co jest prawdziwą sztuką. Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-07-27 23:28:12 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
W dniu 2010-07-27 23:02, Jacek Osiecki pisze:
Dnia Tue, 27 Jul 2010 15:21:08 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a): Raz trafiłem na nieczynny. W Tesco, więc nie dziwne. Za to do okolicznych Centrów Finansowych mam może 15-20min spaceru. Zawieszenie mi się nie zdarzyło. Tak czy inaczej, póki co chwalę, za brak kolejek, w przeciwieństwie do pewnego MoherBanku, w którym również mam konto. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-08-01 11:20:03 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
wieczne pytania obslugi na stacjach... | |
Dnia Tue, 27 Jul 2010 10:42:21 +0200, Jurand napisał(a):
Na stacji to jest pikuś. Najlepsze takie akcje są w bankach. Stoi sobie grzecznie 5 osób w ogonku, przy obsługującym pani lub pan w wieku, w którym inwestowanie ma już trzeciorzędne znaczenie i seria "trudnych" pytań - "a może Pan otworzy sobie lokatę?", "mamy w promocji pożyczkę do 5000 PLN", "a może wyrobimy kartę kredytową", "a nie chciałby Pan środków przenieść na nasze nowe konto o nazwie blablablabla"? I mamy gwarantowane 15 minut usiłowania tłumaczenia takiemu klientowi zalet nowego rozwiązania plus ewentualne drugie 15 minut na wydrukowanie i podpisanie wszystkich umów ;) Cholera, kiedy ja ostatnio byłem w banku jako klient... Chyba z 10 lat temu... :D -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |